Už mám dva problémy s 200SX

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Už mám dva problémy s 200SX

Příspěvek od GooGoo » 06.05.2007, 08:55

1. problem - na studený motor nedrží volnoběh asi nesepne sytic, pomůže vyčištění škrtící klapky?? Ale i jizda prvnich par desitek metru nez se trosku zahrej motor takova mirne ucukana.

2. preblem - trochu jsem si zagumoval, tak ze jsem tomu fest slapl a podrzel, po pusteni pedalu a opetovnym pridani sel motor jakoby na tri valce, ale po ujeti 300m se to samo srovnalo, tak nevim co to :?

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Už mám dva problémy s 200SX

Příspěvek od blázen » 06.05.2007, 10:18

změřit tlaky ve válcích
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Morpheus
user
Příspěvky: 70
Registrován: 10.09.2006, 10:43
Bydliště: Nýdek

Příspěvek od Morpheus » 06.05.2007, 21:40

Já osobně než vyjedu, tak motor dobře zahřeju. Vyjíždím, až ručička termostatu přesáhne dolní hranici. Pak motor jízdou decentně zahřeju tak caa 4 km a až pak mu začnu nakládat. Nej. je mít budík tlaku oleje, už se mi válí 2 měsíce doma, ale pořád nejsem schopen ho hodit do auta, málo času! To jen tak na okraj, ale jak říká Blázen, změřit tlaky.

Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo » 06.05.2007, 23:02

Zahřívat motor při volnoběhu na místě taky není nejlepší,lepší je pohodová jízda.

Uživatelský avatar
Vita.z31
user
Příspěvky: 870
Registrován: 18.11.2005, 20:40

Příspěvek od Vita.z31 » 06.05.2007, 23:13

milonovo píše:Zahřívat motor při volnoběhu na místě taky není nejlepší,lepší je pohodová jízda.
pri nizkych otackach je i nizky tlak oleje a tim nedochazi k takovemu promazavani jako kdyz clovek jede 1750-2250ot/min(servisni manual skoda fabia :lol: )
mimochodem prvni problem mam taky

Morpheus
user
Příspěvky: 70
Registrován: 10.09.2006, 10:43
Bydliště: Nýdek

Příspěvek od Morpheus » 08.05.2007, 20:57

Vita.s13 píše:
milonovo píše:Zahřívat motor při volnoběhu na místě taky není nejlepší,lepší je pohodová jízda.
pri nizkych otackach je i nizky tlak oleje a tim nedochazi k takovemu promazavani jako kdyz clovek jede 1750-2250ot/min(servisni manual skoda fabia :lol: )
mimochodem prvni problem mam taky
To jsem taky někde četl v manuálu u VW tuším Pola nebo Golfa. Ale zase na druhou stranu na volnoběh se motor zahřeje sice pomaleji, ale nemá takovou zátěž jako při jízdě, tím pádem má menší opotřebení i když je celkově zahřívání delší! Téměř nikdo z náš nemá závodní motor, ale i tak je lepší zahřívat na volnoběh!Takové věci píšou do manuálu, kvůli emisím a celkově životnímu prostředí, né kvůli šetrnosti motoru a to je si třeba uvědomit.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 hostů