pomoc, ako zapojiť blow ven. na SR20DET, s14a + obr. motoru

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 02.05.2007, 20:06

Ecu s nim nerata, pretoze u SR20DET o nom nevie. Ecu je len trocha oblbnuta znova nameranym vzduchom, ktory sa nasava roztocenym turbom, kym bov vypusta prebytocny z tlakovej vetvy. Proste pri najblizsom stlaceni plynu pusti troska bohatsiu zmas. Pokial nemas KAT, tak to obcas pocujes, striela to :) .
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 02.05.2007, 21:06

Láďa z UDC píše:já se chci zeptat co vám na to říká motor, když nemá ten odfukovanej vzduch ze seriovýho BOVu se kterým počítá ECU??
Včera som vyhodil seriový blow /na rady uvedené vyššie za ktoré ďakujem/ je to moj subjektývny pocit ale zdá sa mi, že auto ide lepšie. ďalej- sériový blow-ventil som skúšal na prefúknutie /ústami/ a je veľmi netesný. Moj nový blow vydáva zvuk a je to parádaaaa. Už musím vyrobiť len držiak.

Uživatelský avatar
David
user
Příspěvky: 172
Registrován: 23.02.2007, 12:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David » 05.05.2007, 18:42

Láďa z UDC píše:já se chci zeptat co vám na to říká motor, když nemá ten odfukovanej vzduch ze seriovýho BOVu se kterým počítá ECU??
Mne na to nic, nehovorí :D Ten starý bolw vobec netesnil a ten nový vydáva ešte aj coolový zvuk. Zatial som nepocítil ani žiadny rozdiel.

díky za všetky rady. :-)

Uživatelský avatar
panpica
user
Příspěvky: 471
Registrován: 13.01.2007, 11:18
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od panpica » 05.05.2007, 20:21

Nevite nekdo jakej tlak vubec udrzi seriovej BOV?
S14 Zenki

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Příspěvek od nizzmo » 06.05.2007, 19:02

Ja som niekedy jezdil so seriovym BOVom na 0,9bar...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Morpheus
user
Příspěvky: 70
Registrován: 10.09.2006, 10:43
Bydliště: Nýdek

Příspěvek od Morpheus » 08.05.2007, 21:04

Já rozdíl poznal, ale mám CA18DET.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 hostů