RB20det nebo RB25det??

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 23:36

mám zjištěno
Complete Head
Complete Block
Ignition Wires
ECU (computer)
Alternator
Starter
A/C Compressor
Power Steering Pump
Intake Manifold
Throttle Body
Exhaust Manifold
Fuel Rail
Injectors
Sensors
5SP Transmission
Clutch
Turbo
Pulleys
Un-Cut Harness to ECU
This engine has approximately 35,000 Miles
cena 2100 dolarů +400doprava +clo a dph a nějaká ta práce
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.05.2007, 23:45

mno...pak tady mame upravu kardanu.....silentbloky motoru + prevodovky + uprava vyfuku...vetsi IC...vymena prednich pruzin, popripade tlumicu, brzdy, uprava elektroinstalace. Cetl jsi nejakej clanek o zastavbe RB25? jestli ne tak doporucuju.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 14.05.2007, 23:55

něco jsem čet a věci okolo swapu endžínu jsou celkem jasný a nejsou neřešitelný.stejně by se dělaly i na stávajícím motoru :wink:
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2007, 00:03

nomann píše:něco jsem čet a věci okolo swapu endžínu jsou celkem jasný a nejsou neřešitelný.stejně by se dělaly i na stávajícím motoru :wink:
bys na stavajicim motoru musel vyrabet silentbloky aby jsi dostal motor niz a vic dozadu ? :-) Proc :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.05.2007, 00:13

bylo myšleno brzdy podvozek,výroba držáku motoru a jeho usazení patří do skupiny swapu a stím si umíme poradit jako s elektrikou a upravou kardanu a dalšíma věcma s tím spojených. budu to dělat poprvé takže nevim co přesně se bude muset upravit a předělat to vyplyne ale určitě si s tím nějak poradím a až to budu dělat podruhý bude to jednoduší :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2007, 05:17

ok..drzim palce 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 15.05.2007, 08:53

RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.05.2007, 13:24

kenivruh píše:RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.
to zní dobře hlavně to časování ventilů a ta 25 sedne do s13 na 99%, minimální úpravy držáků motoru,převodovka padne stejně jako CA a nikde jsem se nedočet o nutnosti zásahu do kardanu. Dokonce i elektrika ve většine případů sedí.Jasná volba :D Bál jsem se hlavně váhy motoru a jejího rozložení na autě ale ani to tak drastický a při vystužení celý kastle asi žádný problemy dělat nebude.
Jediný co se mi na celé té věci nezdá je cena za dopravu,docela malá,kdo ví jestli vědi kde ČR vůbec je :-D
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2007, 14:41

nomann píše:
kenivruh píše:RB20DET nebrat, nestoji to za tu namahu. Vykonovo je na tom ako mierne upravene CA.

RB25DET je vnutorne rovnake ako RB20DET ma vsak navyse variabilne casovanie ventilov. Keby si nahodou mal viac penazi tak sa oplati kupit RB25DET NEO. Vykonovo je na urovni prvej generacie RB26DETT, ale bude urco lacnejsi.

No a ked su prostriedky a moznosti tak sa urcite oplati swapnut RBcko ako tunit CAcko. RB pri 300 konoch sa este len "zahrieva" kdezto CA uz ide na "plno". A samozrejme vydrz motoru pri vyuzivani max. vykonu je uplne niekde inde.
to zní dobře hlavně to časování ventilů a ta 25 sedne do s13 na 99%, minimální úpravy držáků motoru,převodovka padne stejně jako CA a nikde jsem se nedočet o nutnosti zásahu do kardanu. Dokonce i elektrika ve většine případů sedí.Jasná volba :D Bál jsem se hlavně váhy motoru a jejího rozložení na autě ale ani to tak drastický a při vystužení celý kastle asi žádný problemy dělat nebude.
Jediný co se mi na celé té věci nezdá je cena za dopravu,docela malá,kdo ví jestli vědi kde ČR vůbec je :-D
prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 15.05.2007, 14:50

já dlouho čtu o swapu na VG30DETT a ty swapy nejsou levné.. ono když motor koupíš tak vlastně nevíš co kupuješ a GO tě nemine, lépe hned než něco zničit.. ono to bude ve výsledku stát hodně úsilí a peněz,ale z chutí do toho.. jen nezapomen k tomuhle motoru na podvozek a brzdy..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.05.2007, 15:00

prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky
posli nějakej návod třeba čtu uplně blbý články nebo dej odkaz dík :-D

hele Mirku na mě totiž přesně sedí ta věta co máš v podpisu
"Nikdy nerikejte ze neco nejde, protoze se vzdycky najde nejakej blbec, co nevi ze to nejde a udela to" :-D :-D

asi jako tohle Obrázek 10 dní od nápadu a jelo to.ještě trochu doladit
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2007, 15:21

nomann píše:
prevodovka ani motor nesedi..nevim kde jsi to cetl......cele je to posunute jakoby dopredu..dela se na to specialni prestavbova sada v USA...novy silentbloky a redukce na pricku prevodovky
posli nějakej návod třeba čtu uplně blbý články nebo dej odkaz dík :-D

hele Mirku na mě totiž přesně sedí ta věta co máš v podpisu
"Nikdy nerikejte ze neco nejde, protoze se vzdycky najde nejakej blbec, co nevi ze to nejde a udela to" :-D :-D
Ale ja nerikam ze to nejde...psal sem ze taky zvazuju RB25DET NEO, jen nejsem jeste rozhodnuty....

Tady mas DVD swap RB25DET do S13..jsou tam zatim jen ukazky, ale je tam videt ze je potreba motor dat niz a dozadu.
http://store.driftingshop.com/rb24sdv.html

Tady je druha varianta...a sice zastavba do 240SX S14 (je to podobny).
Misto tech silacu pouzili napravnici ze skaje a jiny veci.
http://www.sportcompactcarweb.com/tech/ ... index.html
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.05.2007, 15:29

tohle dvd se dá stahnout na warezqvality.com ale nejsem registrovanej takže jsem ho nesosnul ale počtu to další
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 15.05.2007, 15:38

ted kdyz na to koukam tak sem se spletl..silace musi byt vic vepredu :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
nomann
user
Příspěvky: 307
Registrován: 15.02.2007, 21:31
Bydliště: na východ od Prahy

Příspěvek od nomann » 15.05.2007, 15:47

nejlíp a asi nejjasněji je popsanej swap tadyhttp://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=110234
jasně a přehledně koukni nato a ještě trochu rozepsaný to video i s nějakýma fotkamahttp://www.superstreetonline.com/techar ... stall.html
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů