Motor začal klepat

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 19.06.2007, 10:21

Tak nissan už je v servisu, zeptal jsem se jednoho servisáka přímo v UH a řekl mě že jednu 200sx už opravoval podobný problém. Zavezl jsem mu to tam poslechl to a zjistil že je to prasklé ložisko na klikové hřídely, řekl mě, že jedno originální ložisko stojí 5000Kč mno a jelikož má kliková hřídel má dvě a myslím že vyměňovat jenom jedno ložisko je blbost tak by jenom ložiska stály cca 10000Kč. Mno tak mě nabýdl, že mě tam dá neoriginální ložiska, vybrousí klikovou hřídel a ojnice a ještě vymění klínový hřídel a kopec jakýchsi těsnění do 10000Kč...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.06.2007, 10:27

Len aby to tam pomenil naozaj a nie len slovne.
Ja som si myslel ze mas v p.. saly.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.06.2007, 10:33

No nechcem byt mudry, ale na kluke je pokial viem pat lozisiek (salov) a jeden urcite nestoji 5000 Kc, kedze cela sada origo nevide na viac ako 2000 :roll: Jedine ze by ten clovek myslel nieco ine , ale fakt netusim co. Loziska (saly) na ojnice tiez nestoja viac ako par stoviek jedna.

Ked s tym nechces jazdit, tak to daj odviest odtahovkou ku kentoyovi. Tych 2000 korun co das za odtah to asi stoji. Alebo nech ti to niekto odvezie na voziku.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 19.06.2007, 10:35

suhlas s kenim... neriskoval by som to ... to ze niekto uz take robil neznamena ze je na to odbornik...
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 19.06.2007, 10:35

A este na upresnenie, lozisko neni skutocne lozisko s gulickami, ale len take kusky plechu, takze v ziadnom pripade nemoze stat tisice. htttp://www.rocketindustries.com.au/images/bran ... LB955P.jpg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.06.2007, 10:46

Prene,kentoya tu mas uz nejake meno a par motorov uz spravil a nikto sa nestazoval.Tak neviem preco to vlacit do servisu,ked je tu x tem ako sa na origo servis nadava.A s tym poctom salov som to tam tiez zabudol dopisat.
len aby si potom nechodil s mutnou hubou a bez auta.Racej si to dva krat rozmysli.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.06.2007, 10:54

originál nissan sada stojí 4-5000kč,.. sou i levnější značky,když děda určitě neplánuje 300k.. prasklé nebude. bude pouse sjeté,nebo rozklepané.,. rozhodně si nechejte změřit oka ojnic at nejsou natažená..
na klice nejsou 2 ložiska ale je tam 10půlkruhů (z toho 2 s axiálním vedením uložené pod 3zámkem) na hlavním uložení a 8 na ojničním uložení..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.06.2007, 12:23

jen aby jsi nesplakal nad výdělkem, viděl jsem motorů rozdělaných cca 20 z toho cca 10 bylo po GO a pouze dva měli dobře udělanou GO, jeden byl Petkův a druhej byl kluka co není z fora, jmenuje se ivan a je ze zbyšova za brnem, ostatní stály za velký kulový, takzvaně GO na rychlé vydělání peněz a co se týká kliky a ložisek, tak nabroušení kliky i s dobrýmy novýmy ložisky se u mě vleze do 3000 kč, a protože ten borec bude šetřit, tak ti tam šoupne hliníkový šály, které už vzhledem k šířce ojnic a výkonu našeho motoru, nejsou moc vhodné, další otázka je jestli ti proměří a zkontroluje zda máš natažené ojnice, to je dost velký průser tohoto motoru, a jako poslední dvě důležité věci, zda zkontroluje olejové čerpadlo jestli je ještě dobré a zda je dostatečně funkční odvětrání bloku přes kryty vaček a na závěr takové maličkosti jako ostřik pístů zespodu (chlazení pístů olejem) a odstranění karbonu z motorového prostoru, nemluvě o tom že by to chtělo zabrousit sedla ventilů a dát nová gufera na ventily a na závěr doufejme že pozná jak je na tom turbo a nevnutí ti nějaký šmejd za 20 000 (turbo), vím že to vypadá jako katastrofický scénář, ale ono to tak nevypadá, ono to tak je
Naposledy upravil(a) Kentoya dne 19.06.2007, 12:56, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 19.06.2007, 12:39

jo jo pod to se mohu podepsat,naprosto souhlasím..raděj to zavez ke kentoyovi máš to 77km..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 19.06.2007, 12:43

Opatrně na amatéry skrývajících se za názvem značkového servisu. Většina z nich o autech vý asi tolik jako já v mateřský školce o U.S raketoplánech. Raději obětuj peníze za odvoz a nech to udělat kentoyu. Je to jistota že to bude dobře udělané a že budou použity kvalitní díli.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 19.06.2007, 13:52

Kentoya píše:jen aby jsi nesplakal nad výdělkem, viděl jsem motorů rozdělaných cca 20 z toho cca 10 bylo po GO a pouze dva měli dobře udělanou GO, jeden byl Petkův a druhej byl kluka co není z fora, jmenuje se ivan a je ze zbyšova za brnem, ostatní stály za velký kulový, takzvaně GO na rychlé vydělání peněz a co se týká kliky a ložisek, tak nabroušení kliky i s dobrýmy novýmy ložisky se u mě vleze do 3000 kč, a protože ten borec bude šetřit, tak ti tam šoupne hliníkový šály, které už vzhledem k šířce ojnic a výkonu našeho motoru, nejsou moc vhodné, další otázka je jestli ti proměří a zkontroluje zda máš natažené ojnice, to je dost velký průser tohoto motoru, a jako poslední dvě důležité věci, zda zkontroluje olejové čerpadlo jestli je ještě dobré a zda je dostatečně funkční odvětrání bloku přes kryty vaček a na závěr takové maličkosti jako ostřik pístů zespodu (chlazení pístů olejem) a odstranění karbonu z motorového prostoru, nemluvě o tom že by to chtělo zabrousit sedla ventilů a dát nová gufera na ventily a na závěr doufejme že pozná jak je na tom turbo a nevnutí ti nějaký šmejd za 20 000 (turbo), vím že to vypadá jako katastrofický scénář, ale ono to tak nevypadá, ono to tak je
Njn já to vím ale děda nee, on to bere tak že do nissana už nechce nijak moc investovat a tady u tohoto opraváře dá za opravu cca 10000Kč a ještě mu to bude chvilku jezdit. Jinak ten výbrus budou dělat v jedné firmě poblíž UH ve které nechávají dělat výbrusy servisy v okolí UH, ten servisák jenom vydělá motor z auta a pošle ho tam, tu olejovou pumpu už testoval a říkal že je OK, turbo je taky otestované to je taky OK, a ventyly upravý. Musím to brát tak, že s tím chce tak 5 let jezdit a to jenom v létě a pak mu asi stejně seberou řidičák... :(

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.06.2007, 17:31

tak hlavně at se to podaří a aby z levné opravy nebyla nakonec jedna z nejdražších

Uživatelský avatar
james2000
user
Příspěvky: 338
Registrován: 03.08.2006, 21:09
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od james2000 » 19.06.2007, 17:54

Kentoya píše:tak hlavně at se to podaří a aby z levné opravy nebyla nakonec jedna z nejdražších
JJ díky moc jak to opravý teda panebože ať už to opravý tak se zastavím u tebe a trochu ten motor sešteluješ hlavně ventily a podobně a poradíš co vyměnit nebo co opravit, ale to bude až za delší dobu zitra to ten servisák rozebere a pošle to na výbrus, z výbrusu to dojde za cca 3 týdny, namontuje tam ty "ložiska"(nebo ty polokulaté věci, po kterých to klouže) a potom se zastavíme.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.06.2007, 18:10

tady se ventily neštelují, ale vyplatí se udělat hydroštely a rozvody

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 19.06.2007, 22:34

Muj nazor: nejvetsi slabinou 200sx jsou jeho mechanici... A pak litaji famy o tom, jak je to auto nespolehlive, jak se na nem porad neco sere a podobne. Kdyz se to udela poradne, tak to taky poradne funguje. Zatim jsem nevidel ani jednu "castecnou" GO, ktera by nebyla jen na chvili. Nicmene to plati pro jakekoliv auto, a s vetsim vykonem dvojnasob.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 174 hostů