Cena upravy S13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Cena upravy S13

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 08:34

Cawte chcem sa spytat ze na kolko vyjde taka tuningova uprava Nissanu 200sx S13 sirsieho zaberu. Myslim tym new vyfuk, kolesa, plasty, kridlo a uprava motora hlinikovy radiator, ostra vacka, ojnice, filter, vybrusenie valcov atd...potom new lak atd... cena moze byt aj odhadom diki...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.06.2007, 09:08

kvalitní křídlo tak 15tis malé obyč tak 5. kvalitní plasty tak 20 a vejš, . vačky pro běžné ůpravy nejsou potřeba (je to turbína) chip stage 2 tuším 8tis. velký IC od 2tis nahoru , větší turbo koupíš kolem 10tis, bov koupíš od 3 vejš boostcontroler od 1tis za manual a od 10tis za elektronic, hliníkovej chladič tuším 10tis ale spíše bych dal chladič oleje než hlinikovej chlaďák. potřebné budíky okolo 5tis. podvozek od 22tis nahoru , brzdy od 5tis za swap po xxtis za upgrade , ůpravy náprav xxtis podle rozsáhlosti. sada rozpěnejch tyčí tak 10tis. výfuk od 2tis zo koncák po xxtis za celé nerez potrubí

a nejdůležitější věc základní GO motora cc35 tis + 20tisa vejš za ty kované ojnice + 20tis za písty + xtis za výbrus podel toho jakej bys chtěl.

Takže radši napiš na co to auto chceš a kolik budeš mít peněz a podle toho se dá odpovídat. Jinak užitečné bude pročíst fórum :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 22.06.2007, 09:40

100-150tis
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 22.06.2007, 11:44

Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 22.06.2007, 11:50

Kentoya píše:
Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem
tak teda plus ještě 50tis levnější plasty barva apráce :)
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.06.2007, 12:01

Kentoya píše:
Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem
to uz je extrem ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.06.2007, 12:11

No ani ne.... Kdyz pocitas komptet GO, kovany streva a nejake pekne nove kvalitni velke turbo, tak mas tu cenu hnedka....

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 12:27

Kytt píše:100-150tis
Tiez som tak nejak pocital 8)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 12:28

Kentoya píše:
Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem
Nejak vela ne? A myslim ze turbo Garrett T25 ci ake tam je mi bude stacit alebo nie? a kolko vyjde turbo a ake? dik
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.06.2007, 12:28

Goodziller píše:No ani ne.... Kdyz pocitas komptet GO, kovany streva a nejake pekne nove kvalitni velke turbo, tak mas tu cenu hnedka....
sem se spatne vyjadril..tech 150 uz mi prijde jako extrem...to uz se bavime o motoru jako ma kentoya a to neni bezna uprava rekl bych.....Komplet Go vysla blazna na 70 tusim ne? a Ma tam Wiseco pisty...k tomu ojnice...vacky...new turbo pres marata cca 20tis....a jsi cca na 110-120tis? nebo se pletu?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.06.2007, 12:36

Vzdyt se pocitalo 100-150:-) Kdyz si pripoctes jeste brusy, tesneni, gufera, krouzky, saly, olej a pokud vezmes vsechno hodne kvalitni...:-)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 22.06.2007, 12:51

Goodziller píše:Vzdyt se pocitalo 100-150:-) Kdyz si pripoctes jeste brusy, tesneni, gufera, krouzky, saly, olej a pokud vezmes vsechno hodne kvalitni...:-)
ok..jsem mel za to ze brus+krouzky a dalsi co jsi vypsal delal blazen taky a vesel se do tech 75 nebo kolik ho to stalo...to je fuk...proste to stoji hodne :-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 22.06.2007, 13:01

Tak to je jedine dobre, ze to vyjde min..... :-D :D

Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.06.2007, 13:08

pokud ti stačí 220 až 240koní udělej GO a nech origo střeva a origo turbo dej čip stage1 velké IC přidej turbu na 0.9 - 1bar a udělej výfuk. jseš na nějakých 60ti tis a zbyde to dost na další ůpravy. Pokud chceš ale kompletní GO i s výbrusem aps tak se to blíží opravdu 100tis. Na plasty ser bude to ošklivý a ty hezký jsou drahý. Raději zainvestuj do kol (ty dělají auto) podvozku , brzd , sedaček apd.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 13:20

Elviiis píše:pokud ti stačí 220 až 240koní udělej GO a nech origo střeva a origo turbo dej čip stage1 velké IC přidej turbu na 0.9 - 1bar a udělej výfuk. jseš na nějakých 60ti tis a zbyde to dost na další ůpravy. Pokud chceš ale kompletní GO i s výbrusem aps tak se to blíží opravdu 100tis. Na plasty ser bude to ošklivý a ty hezký jsou drahý. Raději zainvestuj do kol (ty dělají auto) podvozku , brzd , sedaček apd.
Diki za radu ale myslim ze radsej zainvestujem do motora komplet GO a myslim ze tym 300 kobyl bude uplne stacit ved ako niekto z vas powedal "uz to auto neudrzis na ceste" takze 300 si myslim je good. Este by som chcel vediet kolko stage ma chip diki

P.S. Kolko mate vy konikov..? :twisted:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů