Cena upravy S13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis » 22.06.2007, 14:02

tage 1 a stage 2. aby ses dostal na těch 300koníků je potřeba 2jka T28čka , pořádnej IC , luafec , sání apd. Je potřeba udělat kompletní GO s kovanými vnitřnostmi a taky je zapotřebý počítat stím že by tochtělo spojku , brzdy a tvdrší podvozek což jsou další money navíc.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 14:46

Elviiis píše:tage 1 a stage 2. aby ses dostal na těch 300koníků je potřeba 2jka T28čka , pořádnej IC , luafec , sání apd. Je potřeba udělat kompletní GO s kovanými vnitřnostmi a taky je zapotřebý počítat stím že by tochtělo spojku , brzdy a tvdrší podvozek což jsou další money navíc.
To myslis ze mi treba dve turba T28? A ostatne upgrady mam v plane...len trochu penaz by mohlo byt vicej :wink:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.06.2007, 17:56

Mirek píše:
Kentoya píše:
Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem
to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 18:35

blázen píše:
Mirek píše:
Kentoya píše: jen motor s turbem
to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 22.06.2007, 18:40

Tunner píše:
blázen píše:
Mirek píše:to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...
dalo,...co by ne taky nejsem automechanik a jezdím
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 22.06.2007, 18:54

blázen píše:
Tunner píše:
blázen píše: spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...
dalo,...co by ne taky nejsem automechanik a jezdím
No jo a este by som sa chcel spytat co je to lautec sry ale s tymto som sa nestretol dik... :roll:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 22.06.2007, 20:11

ked chces mat trocha lepsi vykon a uz tam nadr..t tolke peniaze tak sa vyser na ca18det a prekopej to na sr20det je to uplne o niecom insom ten motor ma v serii 200-220koni garett T28 a omnoho vysi krutak a za kilo zneho udelas dabla

a za dve neco take jak mi psal marat udelas zteho neznicitelny motor kolem 500koni
opytaj sa mirka on ma srko v s13 a tak isto aj martin 534 on ma inac spravenu 13

VSETKO JE O PENEZICH a samozrejme naco to auto chces ked chces len frajerovat po meste kup si koncak vykuchaj vyfuk nahod filter uprava tak do 5000 a ses mieskej king

ale ked chces jazdit tak se placnes po kapsy

turbo GARETT T2871r nejakych 25000-MARAT
pozvozejk apex 25000-30000
ic 10000 XS POWER-martin 534
filter apexi 1700 (kenivruch ma jeste nejake volne z objednavky z japonska)
walbro 3000 -martin 534
cip -RADDY
kola nejake ROTY 25000 skus pres maria nebo nissma taktez body kity (plasty a exterier)
alarm MAGICAR-SENTINEL
vacky tomei 14000-martin 534
sedacky,hlinikovy chladic a ja nevim co vsetko mozne ,volant ,hydraulicku rucnu a dalsi somariny skus pres martina 534 a brzdy aspon s s14 alebo z32 su styr piestove a zadok z s14 ma rucnu na kotuc ne jak s13 na bubnovu brzdu
rozpery vyraba kentoya cena je tusim 3500 ale este sa sam nevijadril tak nevim a je teraz mimo ja na dovolene

a ked by si chcel predsa robyt go motora vyde ta tak 25000 u kentoyu ale poviem ti ten chlapek je borec on sa stym tak vyhra ze to az neni mozny ten motor nespoznas a urobi co len budes chcet on dela vsem na foru CAcka motory ted delal petkovi predtym kenivruh predtym swed teraz pablo a potom iwan a mezitim spoustu a spoustu motoru taky repasuje turba
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 22.06.2007, 21:05

mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 23.06.2007, 08:03

slik85 píše:ked chces mat trocha lepsi vykon a uz tam nadr..t tolke peniaze tak sa vyser na ca18det a prekopej to na sr20det je to uplne o niecom insom ten motor ma v serii 200-220koni garett T28 a omnoho vysi krutak a za kilo zneho udelas dabla

a za dve neco take jak mi psal marat udelas zteho neznicitelny motor kolem 500koni
opytaj sa mirka on ma srko v s13 a tak isto aj martin 534 on ma inac spravenu 13

VSETKO JE O PENEZICH a samozrejme naco to auto chces ked chces len frajerovat po meste kup si koncak vykuchaj vyfuk nahod filter uprava tak do 5000 a ses mieskej king

ale ked chces jazdit tak se placnes po kapsy

turbo GARETT T2871r nejakych 25000-MARAT
pozvozejk apex 25000-30000
ic 10000 XS POWER-martin 534
filter apexi 1700 (kenivruch ma jeste nejake volne z objednavky z japonska)
walbro 3000 -martin 534
cip -RADDY
kola nejake ROTY 25000 skus pres maria nebo nissma taktez body kity (plasty a exterier)
alarm MAGICAR-SENTINEL
vacky tomei 14000-martin 534
sedacky,hlinikovy chladic a ja nevim co vsetko mozne ,volant ,hydraulicku rucnu a dalsi somariny skus pres martina 534 a brzdy aspon s s14 alebo z32 su styr piestove a zadok z s14 ma rucnu na kotuc ne jak s13 na bubnovu brzdu
rozpery vyraba kentoya cena je tusim 3500 ale este sa sam nevijadril tak nevim a je teraz mimo ja na dovolene

a ked by si chcel predsa robyt go motora vyde ta tak 25000 u kentoyu ale poviem ti ten chlapek je borec on sa stym tak vyhra ze to az neni mozny ten motor nespoznas a urobi co len budes chcet on dela vsem na foru CAcka motory ted delal petkovi predtym kenivruh predtym swed teraz pablo a potom iwan a mezitim spoustu a spoustu motoru taky repasuje turba
Dakujem za tvoj poucujuci prispevok asi sa s niekim skontaktujem diki :-)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 23.06.2007, 08:04

Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 23.06.2007, 08:54

Tunner píše:
Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:
přední nárazník carsstyling 9500,- prahy univerzal 2500,- zadní byl na opla calibru 5000,- kolesa 12000,- podložky 2500,- zadní křídlo na skle 2000 zadní alu křídlo na kufru 3500 barva 3000 lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 23.06.2007, 08:56

ještě jsem zapoměl nasávač na kapotu a na střechu a různý doplnky :D
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Conrad
user
Příspěvky: 450
Registrován: 15.10.2004, 12:44

Příspěvek od Conrad » 23.06.2007, 12:45

Kytt píše:....... lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
neuklep jsi se 2500 :? to jsem zaplatil jen za blatník bez barvy :(

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 23.06.2007, 14:17

Kytt píše:
Tunner píše:
Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:
přední nárazník carsstyling 9500,- prahy univerzal 2500,- zadní byl na opla calibru 5000,- kolesa 12000,- podložky 2500,- zadní křídlo na skle 2000 zadní alu křídlo na kufru 3500 barva 3000 lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
No asi tak diki...a kolesa komplet 12 000 ??? :shock: nejika malo ne?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kytt » 24.06.2007, 13:18

Conrad píše:
Kytt píše:....... lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
neuklep jsi se 2500 :? to jsem zaplatil jen za blatník bez barvy :(
neuklep přípravu jsem dál sám a známej mi to fouknul
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 hostů