SR20DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire » 26.06.2007, 10:56

já taky :lol:

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 26.06.2007, 11:04

sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26.06.2007, 12:23

Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozem ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 26.06.2007, 12:41

Mirek píše:
Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozem ;)
to je jasny...pac to je shit...i kdyz si myslim ze za tolik to nepritahnes... :wink:

tenhle 6 kvalt je prej zesilenej oproti seriove s15...pak je jeste od HPI ktera by mela byt jeste zesilenejsi... :-D ta stoji kilicko... :wink:

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26.06.2007, 12:46

Gerox píše:
Mirek píše:
Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
6kvalt z S15 stoji 25-30 s dovozem ;)
to je jasny...pac to je shit...i kdyz si myslim ze za tolik to nepritahnes... :wink:

tenhle 6 kvalt je prej zesilenej oproti seriove s15...pak je jeste od HPI ktera by mela byt jeste zesilenejsi... :-D ta stoji kilicko... :wink:
Cena je opet udaj od street racera......mam v planu ji kupovat...pokud seriova prevodovka vydrzi cca 400HP...myslim ze S15 prevodovka by to mela vydrzet taky..ne-li vic...ale to je muj dohad...6kvalt je lepsi varianta S14 prevodovky diky odstupnovani dle meho...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 26.06.2007, 13:04

...napsal jsi to spravne...dle tveho... :wink:

japoncici vyhazuji 6 kvalty a nahrazuji petikvaltem ze 14-ky...anebo to nismo nebo HPI anebo HKS... :-D

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 26.06.2007, 13:05

Gerox píše:...napsal jsi to spravne...dle tveho... :wink:

japoncici vyhazuji 6 kvalty a nahrazuji petikvaltem ze 14-ky...anebo to nismo nebo HPI anebo HKS... :-D
z jakeho duvodu?...mimo toho ze na drifty je jim 6kvalt k nicemu a na 5 kvalt bude asi i vic dilu a levnejsi?
Naposledy upravil(a) Mirek dne 26.06.2007, 13:09, celkem upraveno 1 x.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 26.06.2007, 13:07

podle vseho je to slaby...to ty jejich vykony nevydrzi...ono uz i to nismo ma asi nedostatecnou vydrz kdyz jsou firmy ktere ji jeste vice upravi...

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 27.06.2007, 07:44

Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
good a v akom stave :shock:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 27.06.2007, 08:26

Tunner píše:
Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
good a v akom stave :shock:
fungl novy nevybaleny...samozrejem ze ta cena je v japonsku

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 27.06.2007, 12:26

5kvalt je lepsi na drift pretoze ma dlhsie rychlosti a mas sirsi rozsah lebokedho v boku utrhnes tak sa hrajessplynom a nemusis hned raditvysiu rychlost lebo stou kratsou si uz v cervenom poly ale zasemamznej vetsi krutak aleja bysomvolil 5kvaltna 6kvalte samipaci ten 6 prevod (pomer ) ze na dlhsiu cestujeto lepsie so spotrebou napr cesta na zraz
ale asito vyriesim nahodenim LPG
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 27.06.2007, 12:33

hele sorry ale pises ....mno jak to rict....tvuj nazor?... :-D

ten sestikvalt je ve finale mozna kratsi nez nez ten petikvalt ...cili o nake jizde po dalnici za hovno nemuze byt ani rec...

...je poskladana na kratko...prave z duvodu aby se ti zlepsil rozsah vyuzitelnych otacek...cili petikvalt je spise na vadu...

...tyhle prevodovky se davaj do aut kolem 400 ps a vejs...kde je jasny ze pri 8500 otacek musis preradit i kdyby mely traktory padat z nebe...

...s nakou spotrebou nebo plynem to fakt nema nic splecnyho... :wink:

tve driftovaci zkusenosti nejsem opravnen jakkoliv kommmentovat...a ten plyn do auta jsem radsi nevidel... 8)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 27.06.2007, 13:11

Gerox píše:
Tunner píše:
Gerox píše:sestikvalt od nisma stoji 60 tis kč... :wink:
good a v akom stave :shock:
fungl novy nevybaleny...samozrejem ze ta cena je v japonsku
Aha a niekde tu alebo od tvojho kamosa za kolko? :)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 27.06.2007, 13:16

niekde tu neni nic...

vlastne je...mam kontakt na srba co stavi corss shitfy do 500ps++ bugyn...ta prevodovka stoji 4000 EURO... :-D a vydrzi v bugine celou sezonu....

...jinak nismo je z japanu...ze statu nevim jsem to ani neresil...amikum neverim ani slovo... :wink:

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 27.06.2007, 13:23

Gerox píše:niekde tu neni nic...

vlastne je...mam kontakt na srba co stavi corss shitfy do 500ps++ bugyn...ta prevodovka stoji 4000 EURO... :-D a vydrzi v bugine celou sezonu....

...jinak nismo je z japanu...ze statu nevim jsem to ani neresil...amikum neverim ani slovo... :wink:
Takze bud smer japonsko alebo vycalovat 132 000 sk srbovi? :?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů