Kouř z výfuku.....

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Kouř z výfuku.....

Příspěvek od GooGoo » 08.07.2007, 15:40

Tak jsem si vsim pri jzde po meste kdyz dojedu ke křižovatce tak mi jde z laufu šedomodrej hustej kouř cca 3s pak je zas klid nez dojedu k dalsi krizovatce.... čím pak to může být???

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 08.07.2007, 16:06

spaluje ti to olej

Petta
user
Příspěvky: 714
Registrován: 20.03.2007, 12:27
Bydliště: Praha - západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petta » 08.07.2007, 16:14

jj, Rozumik ... papka olej ...
NOW: BMW e36 328i, Cosmos Schwarz metallic
EX: nissan 200sx, red dragon
EX: Petta´s Black E36 318ti Compact BARBIE CAR
EX: Opel Omega "A" ...

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 08.07.2007, 16:18

:lol: no díky, ale proč? Může to jít přes turbo? Jestli jo jak to přesně poznám??

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 08.07.2007, 16:20

ak ide dym len na volnobehu, olej ide skor cez turbo. skus vytocit motor na neutraly do 6000ot a pusti plyn, ak vybafne olejovy dym, je to z turba. Skontroluj ci nie je olej v hadici od turba do klapky a ci nepresakuje cez vyfukovu cast turba von.
No a ak ide olej cez kruzky, tak dym pojde viac menej stale, viac ked je motor pod zatazou. Zmeranie kompresie to vacsinou odhali, zacni tym. V tomto pripade bude mozno aj pretlak v motore, ked pojde vodna para z horuceho motora cez otvor na nalievanie oleja (po vypnuti motora), je to takisto znamka pretlakovania motora cez kruzky.

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 08.07.2007, 16:39

Přesne tak, dým jde jen při dojezdu na volnobeh...Kouknu do tech hadic jestli budou znamky oleje. A jak zjistim zda nepresakuje pres vyfukovu cast turba ven??

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 08.07.2007, 18:05

Tak ze ted jsem koukal do hadic co vedou od turba ke klapce a nikde není žádná známka "mastnoty" ani primo u turba ani u klapky. Jen kdyz jsem tak smaral prstem vevnitr mel jsem ho jak od saz ale hodne jemně, žádný nános nebo tak...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 08.07.2007, 18:53

v tom pripade pozri pod autom ci neuvidis olej ako presakuje za turbom cez prirubu vyfuku, casto je to vidiet. a skontroluj aj volu kompresora turba rukou. a este otestuj to vytocenie motora.
samozrejme, vzdy je tu moznost ze olej ide cez kruzky,ak nenajdes nic okolo turba a oska nebude mat vole, tak zacni zmeranim kompresie.

Uživatelský avatar
GooGoo
user
Příspěvky: 69
Registrován: 05.05.2007, 07:12

Příspěvek od GooGoo » 08.07.2007, 20:58

Koukal jsem se i na to prosakovani prirub turba a za turbem nikde znamky prosaknuti.
Měření tlaku jsem chtěl už dávno udělat, snad se k tomu brzo dostanu..... Ale kdo ten motor slyset jak jde tak rikal ze je v poradku a ma kidny chod. Mam oddelanou hadicku odvetravani víka ventilu a kolem ni je sucho, kdyby to tlacilo pres kruhy bylo by vsechno od te hadicky zasvihany olejem.
Naposledy upravil(a) GooGoo dne 03.10.2007, 18:20, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 08.07.2007, 21:01

Ja mel klidny chod motoru a pohodove starty i za studena pri kompresich 7.9 - 8.6
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 112 hostů