Cievky prec z hlavy

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 11.07.2007, 13:06

ako moderator mozem upravit vsetky prispevky v tech faq. este raz sorry, tie cudliky su hned vedla seba....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 11.07.2007, 13:07

raddy píše:ako moderator mozem upravit vsetky prispevky v tech faq. este raz sorry, tie cudliky su hned vedla seba....
Jasne. No problem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 11.07.2007, 22:46

primarne vynutie je napajane primo z baterky cez poistku ktora sa nachadza v motorovej casti a a druhy vstup primarneho vynutia je vystup Pow.tranz ktory ho spina zo zemou a sekundarne vynutie je ukostrene o jadro cievky (cize o motor ) a druhy vystup je privedeny na uhlik sviecky
ale myslim ze odstraneni krytu cievok postaci netreba to prehanat ventilatormi okolo motora je dost v poho vetranie od vrtule (treba zrusit saharu)

prip na doplnenie nahodit nieco ako zberac vzduchu ktory by ho hnal na cievky
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
berco
user
Příspěvky: 133
Registrován: 29.04.2007, 12:16

Příspěvek od berco » 11.07.2007, 23:35

slik85 píše:primarne vynutie je napajane primo z baterky cez poistku ktora sa nachadza v motorovej casti a a druhy vstup primarneho vynutia je vystup Pow.tranz ktory ho spina zo zemou a sekundarne vynutie je ukostrene o jadro cievky (cize o motor ) a druhy vystup je privedeny na uhlik sviecky
ale myslim ze odstraneni krytu cievok postaci netreba to prehanat ventilatormi okolo motora je dost v poho vetranie od vrtule (treba zrusit saharu)

prip na doplnenie nahodit nieco ako zberac vzduchu ktory by ho hnal na cievky
s tym primarom by som suhlasil ale so sekundarom nie malo by sa to dat prepipat prepipam zajtra ale kedze tam mas tri vyvody tak by som to skor tipol tak ze primar tak ako hovoris napajanie poistka cievka powertransistor ktory to prizemnuje a sekundar mas jeden pol na konektore ktory je ukostreny priamo na hlave mal by tam byt srob... a dryhy pol sekundaru je priam na sviecku ... co sa tyka chladenia urcite by som tam nahnal nejaky vzduch ale samozrejme niekedy je menej viac davat tam ventilatory mozno nema vyznam ale urcite ked tam nat vzduch tak filtrovany lebo sa ti to tak zase..e od prachu ze to ani ariel nevycisti ( a ani vanish ti nepomoze ) :flower: :smt118

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů