problém

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
MartinBrtnik
user
Příspěvky: 77
Registrován: 19.02.2007, 20:14

problém

Příspěvek od MartinBrtnik » 13.07.2007, 15:54

Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 13.07.2007, 16:15

mozna CAS nezvlhlo ti to auto ??????
(neumyval si motor nebo tak neco)

skontroluj kontakty na tehle mistach ecu,cas,afm
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

MartinBrtnik
user
Příspěvky: 77
Registrován: 19.02.2007, 20:14

Příspěvek od MartinBrtnik » 13.07.2007, 16:26

nemůžeš se podívat do manuálu a ukázat kde? moc se vtom nevyznám

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 13.07.2007, 16:41

zkontroluj volnoběžnou soustavu, TPS,AR atd
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 13.07.2007, 17:53

ECU je riadiaca jednotka nachadza sa u spolujazca pod nohami na boku pod palubkou
AFM je to vaha vzduchu nachadza sa vo tom plastovom boxe kde je vzduch filter (to je to co ti blazon posle k tej prirube)
SNIMAC POLOHY KLAPKY je to taka krabicka na druhej strane ako sa ti privadaza na klabku plynove lanko

a to co ti pisal blazen je na eccs toje to hned za skrtiacou klapkou a origo je tam aj nalepka eccs
a tie konkretne veci sa nachadazaju priamo pod skrt. klabkou je to take gulate kovove alebo taka cierna skrinka (velkost zapalkovej krabicky)-regulacia obtoku vzduchu
a dalsie z boku eccs blizie k motoru uvidis tam konektory tak ich rozpoj a znova pripoj

a pozri si aj odpor k vstrekom jeto taky hlinikovy sulec a origo je pripevneni o box vzduchoveho filtra
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: problém

Příspěvek od kenivruh » 13.07.2007, 20:07

MartinBrtnik píše:Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.
Odpoj najprv MAF konektor a tak skus ako to ide.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 175 hostů