regulace vykonu

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
autoposuk

regulace vykonu

Příspěvek od autoposuk » 19.07.2007, 19:16

mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: regulace vykonu

Příspěvek od blázen » 19.07.2007, 19:18

jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: regulace vykonu

Příspěvek od Tosho » 19.07.2007, 19:28

blázen píše:jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
asi chcel povedat ze mu ho bude stavat niekto :-D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Re: regulace vykonu

Příspěvek od Tosho » 19.07.2007, 19:29

autoposuk píše:mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne
Tak ty si asi dost pri peniazoch ked len tak strelis 500ps... :D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

autoposuk

Re: regulace vykonu

Příspěvek od autoposuk » 19.07.2007, 19:32

Tunner píše:
autoposuk píše:mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne
Tak ty si asi dost pri peniazoch ked len tak strelis 500ps... :D
200k by mohlo stacit :)
jinak je to teoreticka otazka
ne 500k stavet nechci kdyz uz tak neco tak max do 300 vic ne mozna teda

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 19.07.2007, 19:38

podla mna by ti uzcite stacilo aj 169 8)
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: regulace vykonu

Příspěvek od mikyc » 19.07.2007, 20:39

blázen píše:jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
ja myslim ze to je docela dobra otazka. Tady na foru nikdo s takovym vykonem zkusenosti nema a mozna tu takovy srko nikdo ani nevidel:) Ja myslim ze ten vykon se reguluje hlavne pravou nohou a pak boost controlerem

A jaky veci u takovyho motoru budou branit v dennim pouzivani? Ostre vacky, ze bude motor vic trapit v nikzych tockach. velky turbo, velkej turbolag.. Ale jak moc velkej? Da se s 450whp sr20 normalne jezdit? rek bych ze celkem da :-)

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 19.07.2007, 21:14

problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 19.07.2007, 22:16

Martin_534 píše:problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz
jaky komponenty? jako brzdy, gumy, podvozek, neco na kontrolu trakce atd. a nebo co se motoru tyce? muzes se preci snazit udelat auto ktery bys chtel pouzivat jako lidi co maj treba 400k seriovy porsche. tzn dalnice, okresky, obcas okruh, v pohode mesto

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 19.07.2007, 23:36

mikyc píše:
Martin_534 píše:problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz
jaky komponenty? jako brzdy, gumy, podvozek, neco na kontrolu trakce atd. a nebo co se motoru tyce? muzes se preci snazit udelat auto ktery bys chtel pouzivat jako lidi co maj treba 400k seriovy porsche. tzn dalnice, okresky, obcas okruh, v pohode mesto
1:"urcite" myslel gumy-to je 100% zaklad
2:"urcite" kontrola trakcie-samozrejmost
3:porsche-no coment
4:prestan pozerat casaky kde su vykonne auta-a ked pozerat,tak aj CITAT!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.07.2007, 08:05

Urcite sa da regulovat vykon. Boost controlerom. Potom, ale nastava problem, ze musis mat velke turbo inak 500 koni nedas a ked mu priskrtis tlak tak budes mat priebeh vykonu 1000-5000 rpm nic 5000-7000 rpm napr. 250 koni. Cize na bezne jazdenie hruza.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.07.2007, 08:16

aj tak nechapem naco regulovat....
ked tak postav si 300k a bude ti stacit...500k uz neviuzijes v premavke a ani neviem kde by si s tym chcel ist jazdit....a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky....a potretie ked uz tak sa to da najst na nete aj ked je to podla mna trochu nezmysel.. :?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.07.2007, 08:23

je jasne, ze 500k 2liter asi tazko bude idealny na mestsku prevadzku. Avsak 500k 5.7l 8valec v nejakej korvete nebude robit ziadny problem na krizovatke.
Problem nie je vo vykone, ale nevyhnutnych upravach maleho motora ktore vzdy negativne ovplyvnia priebeh vykonu motora v nizsich otackach vymenou za zvyseny vykon na maxime.
Cize nie je 500k ako 500k....

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 20.07.2007, 08:27

Tunner píše:a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky
Ale sak ho nechaj. Chcel vediet tak mu napiseme ako sa veci maju nie ?

500 koni stavat na okruhy alebo sprinty. 300 koni staci uplne na bezne jazdenie. Rozbijes s tym ine auta ako malych chlapcov. 4 kg na kona ma kua malo aut. Na bezne jazdenie je dolezite sa sustredit na priebeh vykonu nie max.. 500 koni ti je na pi.., ked ta z krizovatky obehne SMART :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.07.2007, 08:53

kenivruh píše:
Tunner píše:a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky
Ale sak ho nechaj. Chcel vediet tak mu napiseme ako sa veci maju nie ?

500 koni stavat na okruhy alebo sprinty. 300 koni staci uplne na bezne jazdenie. Rozbijes s tym ine auta ako malych chlapcov. 4 kg na kona ma kua malo aut. Na bezne jazdenie je dolezite sa sustredit na priebeh vykonu nie max.. 500 koni ti je na pi.., ked ta z krizovatky obehne SMART :-D
tak tak :wink: :-D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů