regulace vykonu

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 20.07.2007, 12:59

Tunner píše:aj tak nechapem naco regulovat....
ked tak postav si 300k a bude ti stacit...500k uz neviuzijes v premavke a ani neviem kde by si s tym chcel ist jazdit....a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky....a potretie ked uz tak sa to da najst na nete aj ked je to podla mna trochu nezmysel.. :?
a ty mas jake auto? ze pritakavas ke vsemu co sem kdokoliv napise? :wink:

regulovat rozsah vykonu se urco da ale v rozumnych mezich...tezko totiz pujde udelat 250 na "normlani jezdeni"...coz ve vasich 18-letejch hlavach je stejne jen podlaha aby se kluci a holky divali...z kterych prepnutim cudliku by tam razel mel 500...

realne se podle me da udelat dejme tomu 250 a mozna 350... (rekneme ze by to melo predstavovat 0.5 baru rozdil) samozrejme zmenou tlaku a kompletni zmenou map...

a k tomu je treba stavitelnou jednotku nebo si pokecat s mistnima "chiparema"... :wink:

chipar= myslim v dobrem... 8)

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.07.2007, 13:08

zatial nissan primera....a nepritakavam len tak ale kenivruth ma pravdu a chlapec neviuzije tych 500koni a vravim ze mu staci 300 a keny powedal to co ja takze som pritakol :wink:
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 20.07.2007, 14:11

kolik whp je 500hp u s14?
Jaky turbo a jaky tlak je vhodny na takovy vykon? Cim vetsi turbo tim mensi maximalni tlak je potreba a tim lepsi trakce?

jinak Tunnere primera je cool za tu se nemusis stydet :-D

Uživatelský avatar
Tosho
user
Příspěvky: 1142
Registrován: 15.06.2007, 19:30
Bydliště: Poprad
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tosho » 20.07.2007, 14:15

mikyc píše:kolik whp je 500hp u s14?
Jaky turbo a jaky tlak je vhodny na takovy vykon? Cim vetsi turbo tim mensi maximalni tlak je potreba a tim lepsi trakce?

jinak Tunnere primera je cool za tu se nemusis stydet :-D
ja se nestidim :-D
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm

Open diff drifting 8-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.07.2007, 14:22

mikyc píše:kolik whp je 500hp u s14?
Jaky turbo a jaky tlak je vhodny na takovy vykon? Cim vetsi turbo tim mensi maximalni tlak je potreba a tim lepsi trakce?

jinak Tunnere primera je cool za tu se nemusis stydet :-D
pocitaj tak 15-20% rozdiel medzi vykonom na kolesach a na motore, cize cca 575-600k.

to s tym turbom plati len pre vyfukovu turbinu v zmysle restrikcie vo vyfuku motora. ked mas ten isty motor, tak potrebujes to iste mnozstvo vzduchu na ten isty vykon, takze co sa tyka tlaku turba, ten musi byt rovnaky, ak je rovnaka vyfukova turbina. Pretoze nejde o prietok vzduchu kompresora turba, ale o prietok vzduchu motorom a ten je vzdy rovnaky pre rovnaky vykon rovnakeho motora. Takze ak na malom turbe potrebujes na dany vykon tlak 2bar, tak aj na velkom turbe potrebujes tlak 2bar, samozrejme ak je vyfukova turbina rovnaka. Rozdiel bude len v otackach kompresora, vacsi sa bude tocit pomalsie ako mensi pri tom istom tlaku.
Pre zjednodusenie neberiem do uvahy teplotu vzduchu, ta vsak moze byt v urcitiych hraniciach rovnaka pri mensom aj vacsom turbe, pokial su oba v efektivnej oblasti a ic staci vzduch chladit.

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 20.07.2007, 14:38

no 150k primera ma asi 120whp
Ty rikas ze 500hp je 580whp.. Je to opravdu takle ze cim vetsi vykon tim vetsi ztrata?

A co se tyce toho turba tak ja bych se rad bavil co nejvic konktretne. Nikdo nevi jaky turba pouzivaji lidi na netu co maj takle silny srka?
T25 na 10 psi ma treba 250whp s gtir t28 10 psi ma 280 a s nakym T67 na 10psi vysoko pres 300 ..
tohle je fakt.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.07.2007, 20:09

Pocuvaj,pises somariny,ked je raz tlak 10psi,tak je jedno ci to fukas pumpou na kolesa,alebo turbom,rozdiel bude len v priebehu a nie vo vykone.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 20.07.2007, 20:22

buky300zx píše:Pocuvaj,pises somariny,ked je raz tlak 10psi,tak je jedno ci to fukas pumpou na kolesa,alebo turbom,rozdiel bude len v priebehu a nie vo vykone.
a ty ses si jistej ze nepises somariny? jsem si jistej ze to je jak rikam

Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox » 20.07.2007, 20:30

raddy: ak u maleho kompresoru potrebujes 2 Bary napriklad na 400 koni tak u velkeho kompresoriu s stejnou turbinovou casti pri 2 barech bude rozhodne vic nez 400 ps...

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.07.2007, 21:22

Malo by to tak byt(ale ako som pisal majsterkovy co to pozna,vykon bude mozno rozdielny o par koni,ale nie zavratne),pretoze ten maly kompresor bude pracovat na konci,alebo za hranicou efektyvnosti(nadmerne zohrieva vzduch,klesa vykon a motor je nachilny na detonacie),kdez to velky je v pohode.Rozdiel bude len v priebehu vykonu(otacky).
Naposledy upravil(a) buky300zx dne 20.07.2007, 21:34, celkem upraveno 1 x.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.07.2007, 21:23

mikyc píše:
buky300zx píše:Pocuvaj,pises somariny,ked je raz tlak 10psi,tak je jedno ci to fukas pumpou na kolesa,alebo turbom,rozdiel bude len v priebehu a nie vo vykone.
a ty ses si jistej ze nepises somariny? jsem si jistej ze to je jak rikam
Mozes mi to nejako zdovodnit nech som taky mudry ako ty?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 20.07.2007, 21:35

buky300zx píše:
mikyc píše:
buky300zx píše:Pocuvaj,pises somariny,ked je raz tlak 10psi,tak je jedno ci to fukas pumpou na kolesa,alebo turbom,rozdiel bude len v priebehu a nie vo vykone.
a ty ses si jistej ze nepises somariny? jsem si jistej ze to je jak rikam
Mozes mi to nejako zdovodnit nech som taky mudry ako ty?
diky za poklonu, ale vysvetlit ti to nedokazu na to nejsem takovy odbornik. Chtel jsem se neco dozvedet, ne si hrat na machera

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.07.2007, 21:42

Ale ved prosim pochop jedno,ked ten motor dostava 10 psi,tak dostava rovnako 10 od maleho tak od velkeho turba.Pokial pracuju efektyvne nie je tam ziadny rozdiel vo vykone.Rozdiel bude len v nabehu turba,male bude tlacit 10psi cca od 2500-3000 ot,kdez to velke podstatne vyssie cca 5000-5500 ot.Samozrejme ze tie otacky som pouzil len ako priklad,nepozname objem motora,......!
Chapes to,alebo nie?!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 20.07.2007, 21:45

to s tym turbom plati len pre vyfukovu turbinu v zmysle restrikcie vo vyfuku motora. ked mas ten isty motor, tak potrebujes to iste mnozstvo vzduchu na ten isty vykon, takze co sa tyka tlaku turba, ten musi byt rovnaky, ak je rovnaka vyfukova turbina. Pretoze nejde o prietok vzduchu kompresora turba, ale o prietok vzduchu motorom a ten je vzdy rovnaky pre rovnaky vykon rovnakeho motora. Takze ak na malom turbe potrebujes na dany vykon tlak 2bar, tak aj na velkom turbe potrebujes tlak 2bar, samozrejme ak je vyfukova turbina rovnaka. Rozdiel bude len v otackach kompresora, vacsi sa bude tocit pomalsie ako mensi pri tom istom tlaku.
Pre zjednodusenie neberiem do uvahy teplotu vzduchu, ta vsak moze byt v urcitiych hraniciach rovnaka pri mensom aj vacsom turbe, pokial su oba v efektivnej oblasti a ic staci vzduch chladit.[/quote]
Mikyc,citaj napr. toto-POZORNE,racej 2KRAT!!!!
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: regulace vykonu

Příspěvek od slik85 » 20.07.2007, 23:53

mikyc píše:
blázen píše:jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
ja myslim ze to je docela dobra otazka. Tady na foru nikdo s takovym vykonem zkusenosti nema a mozna tu takovy srko nikdo ani nevidel:) Ja myslim ze ten vykon se reguluje hlavne pravou nohou a pak boost controlerem

A jaky veci u takovyho motoru budou branit v dennim pouzivani? Ostre vacky, ze bude motor vic trapit v nikzych tockach. velky turbo, velkej turbolag.. Ale jak moc velkej? Da se s 450whp sr20 normalne jezdit? rek bych ze celkem da :-)
vydel marat ho delal vyde to do 200 000czk na 500ps a vse konave a brutalne a bolo predelane na 2,2 (sr22det) dal mi raztaku ponuku na 500ps velmi zaujmavu a velmi preciznu
pouzitim cipu stage 3 alebo 3a je mozne dosiahnut 350 koni a to pomocou turba garett 2871r-(cipstage 3a) alebo gt28rs-(cip stage 3)
a myslim ze bez vymeni vnutornostiza kovane je dost kratkodobe tahat to vysie

a BUKY mal pravdu je jedno cim fukas ak vysledny tlak je rovnaky potom je doleziti nabech (v akych otackach to dosiahnes a v akych mozes pracovat s tym tlakom)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Zamčeno

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů