Stránka 9 z 13

Napsal: 27.09.2006, 16:50
od raddy
ak sa mozem opytat, ako si kontroloval odvetranie motora?

Napsal: 27.09.2006, 16:52
od mrkevvzime
pak sem prosim napiste cim to bylo
jsem fakt moc zvedavej :wink:

Napsal: 27.09.2006, 16:53
od raddy
mrkevvzime píše:pak sem prosim napiste cim to bylo
jsem fakt moc zvedavej :wink:
tak to nas je viac, dufam ze sa to dozvieme....

Napsal: 27.09.2006, 17:00
od miki
kedy si ho videl? myslim konretne motor v marjari aute!
presiel som si to cele, ale nikde som nenasiel nic, kde by som sa pytal na nazor, len dookola vyvraciam teorie o zapchatom odvetrani motora....

Napsal: 27.09.2006, 17:05
od raddy
miki píše:kedy si ho videl? myslim konretne motor v marjari aute!
presiel som si to cele, ale nikde som nenasiel nic, kde by som sa pytal na nazor, len dookola vyvraciam teorie o zapchatom odvetrani motora....
co pisem po madarsky? ano videl som konkretny motor v marjari aute. videl som povodny motor, videl som novy motor. a co ma byt, nechal som tam nalepene oci alebo co?
a pises ze si nenasiel nic, kde sa pytas na nazor? vlastne mas pravdu. a hned v prvom svojom prispevku si napisal ze klukova skrina je odvetrana cez odtok oleja v hlave. A ja ti znova pisem, ze je odvetrana extra odvetranim.

Napsal: 27.09.2006, 17:07
od miki
kedy si ho videl? ja zhodou okolnosti asi tyzden do zadu... ano, je odvetrany hadicou, ale tak isto sa dostane vzduch do hlavy kanalmi, ktorymi steka olej do vane

Napsal: 27.09.2006, 17:07
od buky300zx
Ale do pice!!!!!!Tak ked si ten poje.any motor vydel a vies co tomu je,tak naco sa tu s kazdym hadas?!!!!!!!! :evil: Ohovaras tu Raddyho(co ja viem tak Raddy kazdemu rad pomohol a nezobral ani korunu!) a neviem este co!!!Ked sa Vam nepaci tak presedlajte na ine forum a je to!Doteraz tu bol kazdy s kazdym spokojny,ale teraz...!Oprav to,daj vediet co tomu bolo a budeme vydiet kto ma pravdu :!: :!: :!:

Napsal: 27.09.2006, 17:11
od raddy
miki píše:kedy si ho videl? ja zhodou okolnosti asi tyzden do zadu... ano, je odvetrany hadicou, ale tak isto sa dostane vzduch do hlavy kanalmi, ktorymi steka olej do vane
videl som ho ked sa menil povodny motor za ten co je tam teraz.
pozri si v navode stranu EF-EC 134, pochopis.

este raz sa pytam, ako si kontroloval odvetranie?

Napsal: 27.09.2006, 17:19
od raddy
a nech sa paci miki, precitaj si ako funguje pozitivne odvetranie klukovej skrine a kade ze sa to cele odvetrava.

http://en.wikipedia.org/wiki/PCV_valve

Napsal: 27.09.2006, 17:25
od miki
odvetranie som kontroloval tak, ze vsetky hadice boli dole a su prechodne, vratane nahubkov, na ktore ich nasadzujes... pozrel som si v manuale to odvetranie.... vies miprosim ta vysvetlit, co je podla teba ta cierna sipka smerom hore na pravej strane a oproti nej biela? ja mam pocit, ze to je prave to, co ti hovorim, ze je to odvetrane aj cez otvory na stekanie oleja...

Napsal: 27.09.2006, 17:57
od raddy
nie, nie je a citaj preco:

1, v rezime ked motor bezi v podtlaku (vacsina casu) je v olejovej vani PODTLAK, vytvarany PCV ventilom. Vies mi vysvetlit, ako moze pri podtlaku ist vzduch do hlavy cez odtok oleja? Cela ventilacia je cez hadicu odvetrania a cez hlavu ide cerstvy vzduch DO OLEJOVEJ VANE, kedze je v nej PODTLAK, ako mozes vidiet na obrazku v navode, ako aj v popise. Hadam mi nechces tvrdit, ze vzduch ide SUCASNE do aj z hlavy....
Daval si dole aj hadicu odvetrania klukovky? Bez vybratia motora?

2,
pozri si tento obrazok:
Obrázek

Obrázek

Napsal: 27.09.2006, 18:07
od miki
ak by bola zapchata hadica odvetrania klukovky do sacej vacky, tak pretlak v klukovej skrini urobi to, ze ti bude tlacit vzduch prave cez tu pravu stranu do vyfukovej vacky a odtial cez prepojenie vaciek hadicami a cez PCV to sania... fyzikalne nie je realny stav, ze v klukovke mas pri zapchatej hadici pretlak a v hlave podtlak... ak by sa tak stalo, nedostanes olej z hlavy do klukovky a motor zadres... podtlak nevytvara PCV. je to jednocestny ventil, ktory pri podtalku v sani pusta pary smerom do sania, akonahle je v sani pretlak, ventil je zavrety a nepusta nic nikam

Napsal: 27.09.2006, 18:10
od miki
obrazok,ktory si tam dal, je schema mazania (pretlakove olejove kanaly..) a ukazuje, ako sa z vane dostane olej do hlavy, nie z hlavy... je to na lavej strane motora pri pohlade od rozvodov podla mna

Napsal: 27.09.2006, 18:13
od raddy
PODTLAK VYTVARA PCV ventil, JE TO JEHO JEDINA ULOHA!!!!!!!!!!!!!!!!

clovece, ved nepis bludy, nemam to auto pol roka sakra!

nechaj motor bezat na volnobehu, daj dole hadicu z PCV a priloz nan prst, co citis?

pokial je upchata hadica odvetrania, tak vznika vo vani pretlak, plyny sa tlacia oproti oleju do hlavy. Sposobuje to zamedzenie odtoku s turba a dymenie cez turbo, stara znama vec.
Samozrejme, podtlak vo vani je LEN vtedy, ked je podtlak v sani a ZAROVEN ked nie je prienik plynov cez kruzky vacsi ako je kapacita PCV ventilu pri danom podtlaku v sani....
Takisto, ked na volnobehu vyberies mierku oleja a prilozis tam prst, tak co citis? PODTLAK!!!!! Tak sa uz sakra nehadaj.

Napsal: 27.09.2006, 18:17
od raddy
miki píše:obrazok,ktory si tam dal, je schema mazania (pretlakove olejove kanaly..) a ukazuje, ako sa z vane dostane olej do hlavy, nie z hlavy... je to na lavej strane motora pri pohlade od rozvodov podla mna
nepochopil si co som chcel obrazkom povedat? zamysli sa, ked je v hlave hladina oleja, ako moze vzduch unikat CEZ ODTOK OLEJA proti smeru jeho toku? Ak by bol odtok taky velky, ze je tam miesto pre prienik vzduchu opacnym smerom, tak asi nemoze byt v hlave hladina oleja....