několik otázek(na pokračování)

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od pablo » 19.04.2009, 21:15

ja nasel doma nejakou plastovou zaslepku prcnul tam trochu sekundaku a je to

Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od pablo » 19.04.2009, 21:16

alebo dalsi moznost sezen si okno z 240sx s14 usa ty ho nemaly

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od branbito » 05.05.2009, 19:20

Tak dalsia otazocka na pokracovanie. Skusal som to najst, ale nic.

Z nejakeho dovodu neviem dostianut vyssi tlak ako 0,84. Daval som teraz do auta cip, tak som chcel konecne viac zdvihnut tlak, ale cez uvedenu hodnotu to nechce ist. Vyskoci na nu pomerne rychlo ale potom sa zastavi. Na ebc mam nastaveny tlak 1,05 a strasny gain, no napriek tomu to nejde vyssie, proste vyskoci rychlo hore a zastavi sa. Cim to moze byt na ebc som skusal prestavit skoro vsetko a nepomohlo.
Moze to byt nastavenim actuatoru na turbe, ze je povolene alebo moc utiahnute? Vidiet z rychlosti nabehu, ze vyssi tlak nieje problem, ale z nejakeho dovodu to stopne.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od nizzmo » 05.05.2009, 21:38

Aky mas ebc :?: Totiz napriklad na mojom Apexi super avcr nestaci len zvysit tlak. Musis aj prestavit duty cycle. Ked som to naposledy pri nastavovani vysieho tlaku nezmenil, mal som rovnaky problem.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od chosecz » 05.05.2009, 21:41

branbito píše:Tak dalsia otazocka na pokracovanie. Skusal som to najst, ale nic.

Z nejakeho dovodu neviem dostianut vyssi tlak ako 0,84. Daval som teraz do auta cip, tak som chcel konecne viac zdvihnut tlak, ale cez uvedenu hodnotu to nechce ist. Vyskoci na nu pomerne rychlo ale potom sa zastavi. Na ebc mam nastaveny tlak 1,05 a strasny gain, no napriek tomu to nejde vyssie, proste vyskoci rychlo hore a zastavi sa. Cim to moze byt na ebc som skusal prestavit skoro vsetko a nepomohlo.
Moze to byt nastavenim actuatoru na turbe, ze je povolene alebo moc utiahnute? Vidiet z rychlosti nabehu, ze vyssi tlak nieje problem, ale z nejakeho dovodu to stopne.
Nejspis se ti otevre wastegate, tedy velmi pravdepodobne chybne nastaveny duty cycle, jak pise nizzmo.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)

branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od branbito » 05.05.2009, 21:57

nizzmo píše:Aky mas ebc :?: Totiz napriklad na mojom Apexi super avcr nestaci len zvysit tlak. Musis aj prestavit duty cycle. Ked som to naposledy pri nastavovani vysieho tlaku nezmenil, mal som rovnaky problem.
Mam Blitz sbc ID spec - R, ale nieco ako oznacenie duty cycle som tam nenasiel. Ako inac by sa to mohlo nazyvat v menu ebc? Skusal som tam nastavovat vsetko mozne aj nemozne, ale stale to iste tak neviem.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...

Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: několik otázek(na pokračování)

Příspěvek od nizzmo » 05.05.2009, 22:09

branbito píše:
nizzmo píše:Aky mas ebc :?: Totiz napriklad na mojom Apexi super avcr nestaci len zvysit tlak. Musis aj prestavit duty cycle. Ked som to naposledy pri nastavovani vysieho tlaku nezmenil, mal som rovnaky problem.
Mam Blitz sbc ID spec - R, ale nieco ako oznacenie duty cycle som tam nenasiel. Ako inac by sa to mohlo nazyvat v menu ebc? Skusal som tam nastavovat vsetko mozne aj nemozne, ale stale to iste tak neviem.
Asi ti pomoze len manual. Inac kazdy ebc nastavuje tlak tak, ze pri dosiahnuti nastaveneho tlaku zacne ten solenoid rychlo otvarat a zatvarat. Ta frekvencia ako rychlo sa nazyva duty cycle. Podla mna aj Blitz ho nazyva rovnako.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 hostů