Stránka 2 z 3

Re: pist

Napsal: 08.05.2007, 21:20
od Řehy
kurna, ja pisu asi pekne pomalu :-D ze byto detonace zpusobovaly tenkrat i u me? No je to mozny...hlava snizena na komp. pomer 11,5 : 1 .... :-D

Napsal: 08.05.2007, 21:21
od raddy
no ze som sa ja chuj nepochvalil pred pol rokom, mohol som byt bez problemov.... :smt117

Napsal: 08.05.2007, 21:24
od Řehy
njn...chybama se clovek uci... jenze je pravda... ze spoustu lidi se uci z tvych chyb :? Mas tezkou praci prukopnika... :?

Napsal: 08.05.2007, 22:43
od Gerox
tie budiky ktore si si uz mal davno kupit budu trochu drahe no... :roll:

Napsal: 14.05.2007, 13:43
od raddy
tak budiky su objednane
http://www.h-dev.co.uk/product_info.php ... 972bc07f36

piesty su takisto objednane, valce su neposkodene, takze s novou davkou optimizmu sa coskoro znova posadim za volant, teda aspon dufam :tool:

Napsal: 14.05.2007, 13:51
od raddy
nomann píše:a jak vypadá válec je lesklej?
vypadá to jako když se ti smejvá olejovej film z válců. jestli ti to nedává moc vody která se protlačí pod píst a neopláchne ti stěnu válce. Jenom můj názor jinak nevím
to nie je zly nazor, ale poskodenie bolo len na vyfukovej strane piestov a piesty nemaju znamky prehriatia kvoli zotretemu oleju...
takisto, pri dizloch sa vstrekuje ovela viac vody, az 100% k objemu paliva (cca 20% pri benzine). Takisto, prilis vela vody sa vzdy prejavy vo vynechavani zapalovania, vseobecne sa mnozstvo vody zvysuje dovtedy, kym motor bezi pravidelne....

ostavaju tie detonacie, zrejme s kombinaciou vstrekovania vody doslo k takemuto poskodeniu, inak by sa asi problem prejavil aj na povrchu piestov...

Napsal: 14.05.2007, 13:59
od Elviiis
Mno jen tak mně napadlo jestli těm detonacím nenapomáhá bnezín. Jeden chalan s mitsu klubu psal že si koupil budík a že např při 98okt benzínu s agipu zaznamenal daleko vtěší aktyvytu detonací než při chell 95okt a při natankování 100okt shell budík oznamovale že žádné detonace nejsou.

Napsal: 14.05.2007, 14:11
od raddy
tazko povedat, ale mozne to je. Kazdopadne, oktanove cislo nie je jediny faktor pri tvorbe detonacii, je to aj rychlost horenia a ta moze byt rozna pri roznych benzinoch s rovnakym okt. cislom. je to dost komplexna zalezitost. Ale zda sa mi cudne, aby 98okt benzin vyvolal viac detonacii ako 95okt, ale je to mozno dane kvalitou uvedeneho benzinu....

Napsal: 14.05.2007, 14:16
od Gerox
a o tom kolko vydrzi motor so vstrekovanim vody nie je napisane nic?

pac kludne tych 5000 moze byt strop...

Napsal: 14.05.2007, 14:27
od raddy
vstrekovanie vody zivotnost motora nijako neovplyvnuje, ked uz tak pozitivne ak zabrani vzniku detonacii.

Napsal: 14.05.2007, 14:35
od Gerox
raddy píše:vstrekovanie vody zivotnost motora nijako neovplyvnuje, ked uz tak pozitivne ak zabrani vzniku detonacii.
aha a teraz riesis co? ak nie moc kratku zivotnost... :roll:

Napsal: 14.05.2007, 15:33
od kenivruh
Elviiis píše:Mno jen tak mně napadlo jestli těm detonacím nenapomáhá bnezín. Jeden chalan s mitsu klubu psal že si koupil budík a že např při 98okt benzínu s agipu zaznamenal daleko vtěší aktyvytu detonací než při chell 95okt a při natankování 100okt shell budík oznamovale že žádné detonace nejsou.
Presne to som zistil aj ja. Agip som tankoval v cechach cestou z brna (uz neviem ci 95 alebo 98 ) ale bola to hroza. Cinkanie do kopca na stvorke uz pri 4000 !!! otackach pri 3/4 plyne. Takze som ho musel vyjazdit uplne leharo tempom. Teraz lejem len V-Power Racing a ani ping.

Napsal: 14.05.2007, 15:49
od raddy
Gerox píše:
raddy píše:vstrekovanie vody zivotnost motora nijako neovplyvnuje, ked uz tak pozitivne ak zabrani vzniku detonacii.
aha a teraz riesis co? ak nie moc kratku zivotnost... :roll:

no nebud zase prehnane cynicky, uz som napisal ze vstrekovanie vody nie je dovodom poskodenych piestov a ani nie je vseobecnym dovodom na zmenu zivotnosti motora. teraz neriesim vobec nic, ked bude motor zlozeny a nainstalovena AFR a EGT tak budem riesit pokial sa da ist s tlakom turba pri zvysenej kompresii. Pripada ti to ako riesenie kratkej zivotnosti? Mne to pripada ako riesenie postupov ladenia....

Napsal: 14.05.2007, 16:06
od Gerox
ok .. to uz slovickarime...:)

drzim palce...teraz uz konecne s budikmi...(sorry ale tu budem cynicky...protoze manual tunera 1.0.1 znie: krok 1: kup si poriadne budiky!!!!)

...trosku mi totiz neide do hlavy ako si robil tie mapy do vasich ECU... :roll:

p.s.: sadzam na vodu...ak to bude nieco ine..budeme o zase nieco mudrejsi... :!: :wink:

Napsal: 14.05.2007, 16:10
od raddy
neviem odkial mas ze som robil nejake mapy, nerobil som ziadne mapy, vsetky mapy co mame su uz urobene, ja som upravoval typy AFM ci velkosti vstrekov. To su veci ktore nevyzaduju nevyhnutne kontrolu zmesi.
s budikmi mas pravdu, je to vsak len moj problem a lenivost a moj motor, takze no problem bracho.

ked si uz rozbehol tu polemiku o vode, napis aspon tvoje vysvetlenie ako moze vstrekovanie vody sposobit taketo poskodenie piestov.