Blow off zn.Bidrin???

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
mike
user
Příspěvky: 1040
Registrován: 12.04.2006, 23:08
Bydliště: jihlava----birmingham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mike » 28.05.2007, 18:14

anebo snad ppppsssssaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuu . ))

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 28.05.2007, 20:46

len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 28.05.2007, 20:53

NISMOO7 píše:len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....
kdyz sem kupoval ja BOV tak se dali sehnat tvrdsi pruziny...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 28.05.2007, 21:18

lebo bidrin písal na stránke že buď predávajú ,pružiny alebo na doladenie podložky male aká hrúbka..... :shock:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 29.05.2007, 17:10

mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 29.05.2007, 17:16

A jen tak mimo misu.. znate nekdo "blow trough maf setup"? To se da vaha tesne pred klapku a bov se da pred vahu. Tohle reseni ma spoustu vyhod, docela dost lidi to pouziva, ale jini rikaj, ze na tohle neni MAF urcen.. :)

Uživatelský avatar
rozum
user
Příspěvky: 1978
Registrován: 13.09.2005, 19:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rozum » 29.05.2007, 17:22

bov se serizuje tak, ze na volnobeh neupousti.

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 29.05.2007, 17:45

rozumik píše:bov se serizuje tak, ze na volnobeh neupousti.
no takze se asi vyuziva toho, ze po zavreni klapky je tam na chvili jeste vetsi podtlak nez na volnobehu. No myslim si ze zavrenej musi fungovat lip

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 29.05.2007, 17:57

no jo já se taky šťoural v sériovým BOVu u S14ky, chtěl sem aby odfukoval ven a na volnoběh se kvůli podtlaku v sání nepatrně otvírá a dělá to pěkný brykule, a pružina se nedá přitvrdit, protože je nerozebíratelnej, ale při jízdě kdyz brzdím motorem, tak občas z výfuku vyjde pěkná rána....

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 29.05.2007, 18:29

mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 29.05.2007, 20:17

:occasion5: :hello1:
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 30.05.2007, 06:10

a taka otazka kterej by delal nejvietci randal na srku a T garett gt2871r
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
NISMOO7
user
Příspěvky: 1025
Registrován: 04.03.2007, 19:16

Příspěvek od NISMOO7 » 30.05.2007, 12:58

hoši došli nové káble :-D montujem motor :lol: potom bude pšuuuuáaaaaaa pšuaaaaaaaaa ;-)
Z-Club Bratislava

Uživatelský avatar
mikyc
user
Příspěvky: 328
Registrován: 09.12.2005, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikyc » 30.05.2007, 15:03

Kentoya píše:
mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm
muze tohle nekdo potvrdit? moc se mi to nezda.. sry kentoya:))

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 30.05.2007, 15:12

odraz od ventilů jde směrem ke klapce,ale co to udělá po otevření ...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 97 hostů