Stránka 2 z 7

Napsal: 28.05.2007, 18:14
od mike
anebo snad ppppsssssaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuu . ))

Napsal: 28.05.2007, 20:46
od NISMOO7
len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....

Napsal: 28.05.2007, 20:53
od 935Baby
NISMOO7 píše:len teda ešte jednu vec ..chcem jazdiť tlak 1 bar keby náhodou nestačili pružiny možem tie pružiny podložiť podložkami? a neviete náhodou aká hrúbka podložky zvýši udržanie tlaku a akého.....
kdyz sem kupoval ja BOV tak se dali sehnat tvrdsi pruziny...

Napsal: 28.05.2007, 21:18
od NISMOO7
lebo bidrin písal na stránke že buď predávajú ,pružiny alebo na doladenie podložky male aká hrúbka..... :shock:

Napsal: 29.05.2007, 17:10
od mikyc
mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk

Napsal: 29.05.2007, 17:16
od mikyc
A jen tak mimo misu.. znate nekdo "blow trough maf setup"? To se da vaha tesne pred klapku a bov se da pred vahu. Tohle reseni ma spoustu vyhod, docela dost lidi to pouziva, ale jini rikaj, ze na tohle neni MAF urcen.. :)

Napsal: 29.05.2007, 17:22
od rozum
bov se serizuje tak, ze na volnobeh neupousti.

Napsal: 29.05.2007, 17:45
od mikyc
rozumik píše:bov se serizuje tak, ze na volnobeh neupousti.
no takze se asi vyuziva toho, ze po zavreni klapky je tam na chvili jeste vetsi podtlak nez na volnobehu. No myslim si ze zavrenej musi fungovat lip

Napsal: 29.05.2007, 17:57
od Láďa z UDC
no jo já se taky šťoural v sériovým BOVu u S14ky, chtěl sem aby odfukoval ven a na volnoběh se kvůli podtlaku v sání nepatrně otvírá a dělá to pěkný brykule, a pružina se nedá přitvrdit, protože je nerozebíratelnej, ale při jízdě kdyz brzdím motorem, tak občas z výfuku vyjde pěkná rána....

Napsal: 29.05.2007, 18:29
od Kentoya
mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm

Napsal: 29.05.2007, 20:17
od NISMOO7
:occasion5: :hello1:

Napsal: 30.05.2007, 06:10
od slik85
a taka otazka kterej by delal nejvietci randal na srku a T garett gt2871r

Napsal: 30.05.2007, 12:58
od NISMOO7
hoši došli nové káble :-D montujem motor :lol: potom bude pšuuuuáaaaaaa pšuaaaaaaaaa ;-)

Napsal: 30.05.2007, 15:03
od mikyc
Kentoya píše:
mikyc píše:mozna se pletu, ale kdyz date na nissana otevrenej bov, tak musite upravit neco v ecu, jinak to odpusteni zpusobi prehlceni benzinem a bude to liny. A na volnobehu to prece taky musi delat bordel, kdyz je v sani podtlak kterej drzi bov otevrenej. Vim ze tam je nejaky sroub na nastaveni, ale stejne si to nedokazu predstavit. Proste podtlak = otevrenej bov, ne?
DIk
pleteš se, bov pracuje na principu přetlaku před klapkou a podtlak za klapkou pomáhá otevřít bov a i když nemáš bov tak stejně přetlak za klapkou odejde zpět přes turbo k afm
muze tohle nekdo potvrdit? moc se mi to nezda.. sry kentoya:))

Napsal: 30.05.2007, 15:12
od blázen
odraz od ventilů jde směrem ke klapce,ale co to udělá po otevření ...