Stránka 2 z 4

Napsal: 02.07.2007, 10:09
od kenivruh
Skus odpojit snimac teploty vody. Ten co ide do ECU.

Napsal: 02.07.2007, 12:27
od Peca
Dnes jsem ráno nastartoval a bez problémů, nechal jsem to zahřát na 60 stupňů, jestli se něco nezačne dít při vyšší teplotě a pořád ok. Vypnu, zkusil jsem diagnostiku - 55. Zapnu, jdu se projet, 1.1 baru a krátkodobě jsem zkusil i 1.2 baru a vše ok, ani to necukalo při plynulém rozjíždění jak jsem popisoval v prvním příspěvku. Dojel jsem, nechal vychladnout, vypnu. Za 15 minut zkusím nastartovat a problém je zpět. ??? :(
TPS ani lambdu jsem nezkoušel protože na tom horkém motoru se nedá nic dělat, mrknu na to odpoledne. Ale nenapadá už teď někoho něco? Těsnění pod hlavou to asi nebude když to jelo jako kráva při 1.2 baru ne?

Napsal: 02.07.2007, 12:28
od Mirek
spatny palivo?..necistoty v nadrzi?

Napsal: 02.07.2007, 12:31
od Peca
Mirek píše:spatny palivo?..necistoty v nadrzi?
V-power racing.. :( Necistoty se tam nemají jak dostat, ale uz jsem mel mezitim 2x prazdnou nadrz tak to by se snad uz i vyplachly. Nechces se na to dojet mrknout? ;)

Napsal: 02.07.2007, 13:01
od Peca
Je tu někdo z Brna kdo by byl ochoten zapůjčit na chvíli power tranzistor a cívky?

Napsal: 02.07.2007, 14:27
od Matysek
Kbyby se nenašel někdo z brna tak můžu zapůjčit ale musel bys pro to do Jihlavy tak třeba ti to pomůže :wink:

Napsal: 02.07.2007, 14:29
od Peca
Matysek píše:Kbyby se nenašel někdo z brna tak můžu zapůjčit ale musel bys pro to do Jihlavy tak třeba ti to pomůže :wink:
Díky, snad zapůjčí Mexx....

Napsal: 02.07.2007, 16:10
od doublejay
Jeste doporucuji zmerit teplotni cidlo prave v tom stavu, kdy se zavada projevuje. Mohlo by davat spatne hodnoty.

Napsal: 02.07.2007, 16:55
od Martin 001
zkus změřit odpor na potenciometru škrtící klapky.

Napsal: 03.07.2007, 16:33
od Peca
Tak se to ještě zhoršilo. Po jízdě 10km bez problémů, 10 min pauze a nastartování se problém zas projevil, tak jsem zkoušel vypojit čidlo teploty oleje, nastartovat, žádná změna, pak vakuovou hadičku z regulátoru tlaku paliva, taky nic. Pak jsem odpojil a zapojil konektory z power tranzistoru a teď to dělá to, že to sotva chytne, převaluje se to kolem 300 otáček a když nepřidám plyn tak to chcípne (po přidání plynu vylezou otáčky max na 500). Pak jsem ještě zkoušel odpojit lambdu, resetovat ECU, nastartovat při vypojené pojistce palivové pumpy i při odpojní samotného konektoru palivové pumpy a pořád to samé.
Chci zkusit vyměnit power tranzistor, cívky a pal. filtr a mrknout na pumpu jestli není zanesená. Jiné nápady?

Napsal: 03.07.2007, 16:42
od Kytt
Co proměřit cívky na svíčkách jestli tedy už jsi to nedál. Podobný problém jsem měl na Sunnym odcházela pořád ´jedna svíčka a pak se zjistilo že je špatná cívka. Na 200sx jsem měl taky takový problém všechno jsem pročistil od paliv. filtro po svíčky a taky nic a zničewho nic se to stratilo a bylo to dobré tak jsem myslel že je to palivo

Napsal: 03.07.2007, 16:55
od 935Baby
Peca píše:Jiné nápady?
zmeril bych kompresi, pred docela dlouhou dobou jsi rikal ze jsi mel komprese mensi jak 9,5baru a buhvi co se s tim stalo od te doby...

Napsal: 03.07.2007, 19:42
od doublejay
...to by mel nejvetsi problemy za studena. Ja mel pred go komprese pod 8 a startoval jsem za tepla i za studena na skrt. Palivovy filtr muzes na kratkodobe vyzkouseni obejit propojkou, teplotni cidlo i lambdu mame vylouceny, zkusil bych civky a PT. Pokud si dobre pamatuju, neco podobneho tu kdysi resil Sprinter a skoncilo to propalenim pistu (vadny PT, zapaloval, jak se mu chtelo). Porad se mi tam nelibi to "po zahrati"... Komprese se po zahrati zlepsi, vule se zmensi, orientacne bych to zmeril, ale moc na to neverim. Sazel bych na ten PT nebo svodove civky (civku).

Nemuze ti to delat Air regulator? Kdyz slapnes na plyn (otevres klapku), jde do motoru vzduch a nechcipne. Jestli AR neotevira na volnobeh, muze se to projevovat klidne i takhle. Vetsina AR, ktere jsem videl, byla zalepena usazeninami z oleje a otevirala a zavirala podle plotu, ne podle povelu z ECU.

Napsal: 03.07.2007, 20:57
od Kentoya
osobně mám nyní taky problémek, zatím jsem se s ním nezabýval, ale brzo na něj dojde řada, vždy mi to startovalo na škrt, a nyní mám problém nastartovat, a jediné co jsem udělal, bylo, že jsem vyměnil hlavu a vstřiky, jinak vše z bývalé hlavy jsem namontoval zpět tak a včil babo rad, budto jsou to vstřiky anebo se shodou okolností vyskytla nějaká chyba po odstavení motoru a přehození hlavy, a to by byla náhoda jako prase, ale možné to je, jinak půjdu přes power tranzistor a cívky

Napsal: 03.07.2007, 21:48
od Mirek
dneska sem u peci byl, motor nereaguje na pojistku palivove pumpy....s vytazenou pojistkou se to chova uplne stejne jako s pojistkou zapojenou, ale pumpa slyset jde....motor nechce bezet ani v nouzovem rezimu, nepravidelny chod, taky bych to tipoval na PT nebo civky...na kabely sem se dival..konektory taky ok....tam by problem byt nemel...