Stránka 2 z 3

Napsal: 22.06.2007, 14:02
od Elviiis
tage 1 a stage 2. aby ses dostal na těch 300koníků je potřeba 2jka T28čka , pořádnej IC , luafec , sání apd. Je potřeba udělat kompletní GO s kovanými vnitřnostmi a taky je zapotřebý počítat stím že by tochtělo spojku , brzdy a tvdrší podvozek což jsou další money navíc.

Napsal: 22.06.2007, 14:46
od Tosho
Elviiis píše:tage 1 a stage 2. aby ses dostal na těch 300koníků je potřeba 2jka T28čka , pořádnej IC , luafec , sání apd. Je potřeba udělat kompletní GO s kovanými vnitřnostmi a taky je zapotřebý počítat stím že by tochtělo spojku , brzdy a tvdrší podvozek což jsou další money navíc.
To myslis ze mi treba dve turba T28? A ostatne upgrady mam v plane...len trochu penaz by mohlo byt vicej :wink:

Napsal: 22.06.2007, 17:56
od blázen
Mirek píše:
Kentoya píše:
Kytt píše:100-150tis
jen motor s turbem
to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové

Napsal: 22.06.2007, 18:35
od Tosho
blázen píše:
Mirek píše:
Kentoya píše: jen motor s turbem
to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...

Napsal: 22.06.2007, 18:40
od blázen
Tunner píše:
blázen píše:
Mirek píše:to uz je extrem ;)
spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...
dalo,...co by ne taky nejsem automechanik a jezdím

Napsal: 22.06.2007, 18:54
od Tosho
blázen píše:
Tunner píše:
blázen píše: spíš lepší GO.. do kila se vlezeš z bídou bez práce.. když tam cpeš všecko nové
A dalo by sa to zvladnut sam? alebo s kamosom? ta prestavba...
dalo,...co by ne taky nejsem automechanik a jezdím
No jo a este by som sa chcel spytat co je to lautec sry ale s tymto som sa nestretol dik... :roll:

Napsal: 22.06.2007, 20:11
od slik85
ked chces mat trocha lepsi vykon a uz tam nadr..t tolke peniaze tak sa vyser na ca18det a prekopej to na sr20det je to uplne o niecom insom ten motor ma v serii 200-220koni garett T28 a omnoho vysi krutak a za kilo zneho udelas dabla

a za dve neco take jak mi psal marat udelas zteho neznicitelny motor kolem 500koni
opytaj sa mirka on ma srko v s13 a tak isto aj martin 534 on ma inac spravenu 13

VSETKO JE O PENEZICH a samozrejme naco to auto chces ked chces len frajerovat po meste kup si koncak vykuchaj vyfuk nahod filter uprava tak do 5000 a ses mieskej king

ale ked chces jazdit tak se placnes po kapsy

turbo GARETT T2871r nejakych 25000-MARAT
pozvozejk apex 25000-30000
ic 10000 XS POWER-martin 534
filter apexi 1700 (kenivruch ma jeste nejake volne z objednavky z japonska)
walbro 3000 -martin 534
cip -RADDY
kola nejake ROTY 25000 skus pres maria nebo nissma taktez body kity (plasty a exterier)
alarm MAGICAR-SENTINEL
vacky tomei 14000-martin 534
sedacky,hlinikovy chladic a ja nevim co vsetko mozne ,volant ,hydraulicku rucnu a dalsi somariny skus pres martina 534 a brzdy aspon s s14 alebo z32 su styr piestove a zadok z s14 ma rucnu na kotuc ne jak s13 na bubnovu brzdu
rozpery vyraba kentoya cena je tusim 3500 ale este sa sam nevijadril tak nevim a je teraz mimo ja na dovolene

a ked by si chcel predsa robyt go motora vyde ta tak 25000 u kentoyu ale poviem ti ten chlapek je borec on sa stym tak vyhra ze to az neni mozny ten motor nespoznas a urobi co len budes chcet on dela vsem na foru CAcka motory ted delal petkovi predtym kenivruh predtym swed teraz pablo a potom iwan a mezitim spoustu a spoustu motoru taky repasuje turba

Napsal: 22.06.2007, 21:05
od Kytt
mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude

Napsal: 23.06.2007, 08:03
od Tosho
slik85 píše:ked chces mat trocha lepsi vykon a uz tam nadr..t tolke peniaze tak sa vyser na ca18det a prekopej to na sr20det je to uplne o niecom insom ten motor ma v serii 200-220koni garett T28 a omnoho vysi krutak a za kilo zneho udelas dabla

a za dve neco take jak mi psal marat udelas zteho neznicitelny motor kolem 500koni
opytaj sa mirka on ma srko v s13 a tak isto aj martin 534 on ma inac spravenu 13

VSETKO JE O PENEZICH a samozrejme naco to auto chces ked chces len frajerovat po meste kup si koncak vykuchaj vyfuk nahod filter uprava tak do 5000 a ses mieskej king

ale ked chces jazdit tak se placnes po kapsy

turbo GARETT T2871r nejakych 25000-MARAT
pozvozejk apex 25000-30000
ic 10000 XS POWER-martin 534
filter apexi 1700 (kenivruch ma jeste nejake volne z objednavky z japonska)
walbro 3000 -martin 534
cip -RADDY
kola nejake ROTY 25000 skus pres maria nebo nissma taktez body kity (plasty a exterier)
alarm MAGICAR-SENTINEL
vacky tomei 14000-martin 534
sedacky,hlinikovy chladic a ja nevim co vsetko mozne ,volant ,hydraulicku rucnu a dalsi somariny skus pres martina 534 a brzdy aspon s s14 alebo z32 su styr piestove a zadok z s14 ma rucnu na kotuc ne jak s13 na bubnovu brzdu
rozpery vyraba kentoya cena je tusim 3500 ale este sa sam nevijadril tak nevim a je teraz mimo ja na dovolene

a ked by si chcel predsa robyt go motora vyde ta tak 25000 u kentoyu ale poviem ti ten chlapek je borec on sa stym tak vyhra ze to az neni mozny ten motor nespoznas a urobi co len budes chcet on dela vsem na foru CAcka motory ted delal petkovi predtym kenivruh predtym swed teraz pablo a potom iwan a mezitim spoustu a spoustu motoru taky repasuje turba
Dakujem za tvoj poucujuci prispevok asi sa s niekim skontaktujem diki :-)

Napsal: 23.06.2007, 08:04
od Tosho
Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:

Napsal: 23.06.2007, 08:54
od Kytt
Tunner píše:
Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:
přední nárazník carsstyling 9500,- prahy univerzal 2500,- zadní byl na opla calibru 5000,- kolesa 12000,- podložky 2500,- zadní křídlo na skle 2000 zadní alu křídlo na kufru 3500 barva 3000 lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo

Napsal: 23.06.2007, 08:56
od Kytt
ještě jsem zapoměl nasávač na kapotu a na střechu a různý doplnky :D

Napsal: 23.06.2007, 12:45
od Conrad
Kytt píše:....... lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
neuklep jsi se 2500 :? to jsem zaplatil jen za blatník bez barvy :(

Napsal: 23.06.2007, 14:17
od Tosho
Kytt píše:
Tunner píše:
Kytt píše:mě vyšla úprava vzhledu kolem 40000 a to jsem dál sám motorycky jsem jen na stage 1 tlak na 1,1 a ted dělám Go a je to s úpravama asi 50000 a to je jen asi 200 koní takže počítám stím tak na 400koní co by měl motor vydržet tak i se stylingem těch 200000 asi bude
A akej znacky mas bodykit? ked za 40000 :shock:
přední nárazník carsstyling 9500,- prahy univerzal 2500,- zadní byl na opla calibru 5000,- kolesa 12000,- podložky 2500,- zadní křídlo na skle 2000 zadní alu křídlo na kufru 3500 barva 3000 lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
No asi tak diki...a kolesa komplet 12 000 ??? :shock: nejika malo ne?

Napsal: 24.06.2007, 13:18
od Kytt
Conrad píše:
Kytt píše:....... lakovna 2500 a kdybych si nechal vše udělat tak věřim že těch 70000,- by to bylo
neuklep jsi se 2500 :? to jsem zaplatil jen za blatník bez barvy :(
neuklep přípravu jsem dál sám a známej mi to fouknul