Pricny koncovy tlumic

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 14.08.2007, 09:57

myslím, že největší problém bude umístění vejfuku, protože v prostoru za nádrží prostě na něj není místo

myslím, že 350z nemá duplex vejfuk, ale kompletní 2 vejfuky z každý větve jeden

když už chceš mít 2 vejfuky, udělej to jako to má spikuv brácha na černym sx - tlumič podél a 2 koncovky každou v jednom rohu nárazníku


a změnil jsem obrázek na link, strašně blbě se to četlo ;)

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek » 14.08.2007, 10:28

Martin_534 píše:myslím, že největší problém bude umístění vejfuku, protože v prostoru za nádrží prostě na něj není místo

myslím, že 350z nemá duplex vejfuk, ale kompletní 2 vejfuky z každý větve jeden

když už chceš mít 2 vejfuky, udělej to jako to má spikuv brácha na černym sx - tlumič podél a 2 koncovky každou v jednom rohu nárazníku


a změnil jsem obrázek na link, strašně blbě se to četlo ;)

prostor mam promerenej..vleze se tam ovalny telo 150x100mm (s/v)..jen privod budu muset poresit......to reseni spikova bratra mi prave prijde jako horsi reseni co se vykonu tyce.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 hostů