Stránka 2 z 2

Napsal: 26.09.2007, 21:43
od Kopriw
no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)

Napsal: 26.09.2007, 21:56
od Petr.S14
Honzajan píše:no pokud se porovnava seriovy sr a ca tak asi jo,ale v porovnani jeho motor a muj motor si myslim ze tim to nebude :-)
sice mam o 100 koní míň (mozna o víc jak 100) :) ale zase o 8 let mladší motor:)

Napsal: 26.09.2007, 22:07
od lobiik
hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)

Napsal: 26.09.2007, 22:22
od Heini
Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)

Jenze tahle ma a na to se spolehni :P

Napsal: 26.09.2007, 23:03
od wori
Ako zistim aky mam diferak? mam s13 rv. 91 a c.kar. mi konci 0205995 :roll:

Napsal: 26.09.2007, 23:16
od Petr.S14
mela by na nem být nejaka zluta,nebo oranzova nalepka,oranzova je VLSD :)
(myslim)

Napsal: 26.09.2007, 23:41
od Heini
a modra je banan :-D

Napsal: 27.09.2007, 00:18
od Petr.S14
Heini píše:a modra je banan :-D
Takhle mi to vysvetloval Spike :P :-D

Napsal: 27.09.2007, 08:34
od blázen
lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)

Napsal: 27.09.2007, 09:44
od lobiik
blázen píše:
lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)
To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silnici :twisted:

Napsal: 27.09.2007, 09:49
od blázen
lobiik píše:
blázen píše:
lobiik píše:hmeh, me staci aby bylo mokro, a pri stejne poloze spojky a plynu pri ktere se rozjizdim na suchu tak na mokrem to hrabe...


Jinak s14(a) maji vlsd vsechny, S13 podle stari (prej)
podle výkonu pod čarou by ses měl za mokra bát v zatáčce boostovat 8)
To si pis, jakmile je tu mokro, tak pred kruhakem radim vyssi rychlost a nesaham na pedaly. Ono to umi na mokru pri boostu hrabat u 4500rpm a vys na dvojku i behem jizdy na rovne silnici :twisted:
to odněkud znám :roll: na mokru i troják od podobných otáček..

Napsal: 27.09.2007, 10:25
od kenivruh
VLSD sa neda stelovat. Ak niekomu funguje lepsie ako inemu, tak je to len tym, ze je v lepsom stave. Akonahle odide ten visko olej do vecnich lovist, tak uz ti pomoze len vymena za novsi alebo spojkac.