Stránka 2 z 2

Napsal: 26.04.2008, 17:21
od Vladislav Bureš
blázen píše:
Vladislav Bureš píše:
200sxdriver píše:pokud máte perfektně utěsněnej vejfuk místo katu dynamizér středovej tlumič taky pryč a na konci jen tlumič s absorbční vložkou tak se můžete těšit ne jen z ran který vám půjdou z vejfuku ale taky na krásný plamen při točení do velkejch ot. a auta jedoucí za váma budou držet bezpečný odstup nemusíte se bát ničeho :-D
:lol: už abych měl namontovaný BOV a pak to bude pořádně střílet
následek bohaté směsi, nepříznivý vliv pro lopatky turbodmychadla?
já vím co to a jak způsobuje a také vám jak to vyřešit jak jsme se o tom bavili posunutím váhy vzduchu před škrtící klapku jako je série u S14 Obrázek
je to tak ne?!

Napsal: 27.04.2008, 08:55
od raddy
ale ale s14 snad nema AFM pred klapkou, ma ju rovnako ako s13 pred turbom, nie?

pre turbo nie su ziadne zavazne nasledky, bohata zmes kvoli bov ma vsak vplyv na reakciu motora po preradeni.

kludne skus dat AFM pred klapku, som zvedavy ako to bude fungovat, nejake podobne pokusy boli ale nie som si isty ze to bude fungovat bez upravy ecu, kazdopadne vyskusaj a daj nam vediet.

Napsal: 27.04.2008, 18:28
od mikyc
raddy píše:ale ale s14 snad nema AFM pred klapkou, ma ju rovnako ako s13 pred turbom, nie?

pre turbo nie su ziadne zavazne nasledky, bohata zmes kvoli bov ma vsak vplyv na reakciu motora po preradeni.

kludne skus dat AFM pred klapku, som zvedavy ako to bude fungovat, nejake podobne pokusy boli ale nie som si isty ze to bude fungovat bez upravy ecu, kazdopadne vyskusaj a daj nam vediet.
takle to ma hodne lidi v usa na fwd sr20, ale upravy ecu jsou potreba, protoze AFM potom meri stlacenej vzduch..