Stránka 2 z 2

Napsal: 08.10.2007, 15:57
od Kytt
já jsem kitoval skoro celé auto,všude byly náký bouchance a napasování zadního nárazníku co byl z Calibry ,je to fakt pakárna dával jsem skelnou deku či jak se to jmenuje ale jen kde jsem potřeboval spojit ten nárazník pak skelný kit zbrousit pěkně na velké plochy nejlépe dlouhé prkénko a naněj brusnej papír ,pak jemnější kit a mín drsnější brusný papír tak 400 nebo 300,a brousit a brousit dokud ti to nepřipadné dobrý když chceš skontrolovat jestli je to dobrý nejlépe poslouží kontrolovací černý sprej ,pokud už dobrý následuje nástřik plniče, pak zbrousit pod vodou 600 a do finále 800. Hlavně musíš jezdit furt rukou potom a poznáš nerovnosti pokud to bude špatný zas opakovat vždycky znovu nastříkat plnič ,dál jsem to asi třikrat než to bylo tak nák dobrý ale stejně to na 100% není ale pokud ten blatník budeš měnit tak jeto stejne jedno

Napsal: 08.10.2007, 16:06
od Mirek
kenivruh píše:No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.
cinovani se nepouziva misto vareni !!!!! Cinovani je pokoveni svaru a ochrana vuci korozi...s vyvarovanim to nema nic spolecneho. Nicmene dnesni tmely jsou na takove urovni ze neni potreba cinovat

Napsal: 08.10.2007, 16:32
od kenivruh
Mirek píše:
kenivruh píše:No a namiesto varenia sa da pouzit aj to "cinovanie" ci ako sa to vola, co sa tu raz uz rozoberalo. A takto robia auta aj profici na Discovery.
cinovani se nepouziva misto vareni !!!!! Cinovani je pokoveni svaru a ochrana vuci korozi...s vyvarovanim to nema nic spolecneho. Nicmene dnesni tmely jsou na takove urovni ze neni potreba cinovat
Jasne, ja som myslel vareni ako vyrovnavanie nerovnosti pomocou elektrody zvarackou.

Napsal: 08.10.2007, 18:14
od lobiik
Vladislav Bureš píše:Kitování není zase taková věda chce to jen drobet cviku aby se to dostalo do ruky a neměl jsi potom zbytečně moc broušení.
Základen je vybrat si typ kitu respektive co budeš kitovat. Pro spáry či místa kde se předpokládá pružení a jde o větší vrstvu jako zaslepení prohlubní po znaku či boční liště je nejlepší hliníkový kit protože je pružný a nemá tendenci praskat samozřejmě podle namáhavosti místa je třeba volit zrnitost. Pro větší a zejména hlubší místa která témeř nemají možnost rezonovat se používá skelný je velmi pevný a tvrdý a od určité tloušťky téměř nezlomitelný také se použíná pro slepování nárazníků ale musíš patříčně upravit místo opravy prostě pro hlubší místa jako zmačkané rohy a u záhybů, a při nanášení se velice tahá a nejlepší je ho obrousit rašplí hned co krapet zatuhne pak se brousí velice ztuha. Pro dokončování a mělké vady se používá polistirenový kit je měkký a trochu pružný dobrě se i brousí a je základen pod plnič po opavách. Pro základ pod barvu se používá buď ten polistirenový či stříkací kit neboli plnič pro sjednocení povrchu a zalití i tech nejmenších ďobánků a dá se do něj přimíchat i barva pro základ podstřiku. Co se týče natužení to závisí na teplotě a vlhkosti vzduchu platí čím vlhčí a teplejší vzduch tím rychleji tuhne. Řekl bych že poměr kit a tužidlo se dá říct 1:100 ale záleží na zručnosti a tvaru plochy na lemi reději méně tužidla aby byl čas si stím vyhrát aby bylo co nejméně broušení a na promáčklinu od kamene na kapotě naopak více protože se jsou to většinou rovné plochy které jsou jednoduché. Základ pro nanášení jsou plastové a kovové špachtle použití závisí na složirosti ploch rádiusy plastovou a roviny kovovou lépe řečeno s čím se ti bude dělat lépe je to moc o citu a skušenosti ale žádná složitost. A nejlépe se mi pracuje s kity značky Body měl jsem je v práci takže možná je to jen o zviku.
Jop, ja delal takhle svojeho Kadetta, mel chyceny lemy a kousek podbehu, akoratze tam neslo o kvalitu toho nastriku potom (pouzival sem takovej ten gumoasfalt ve spreji, takze zabrouseni jen fakt na hladko na dotyk). A muzu potvrdit, ze Body je super, dela se s tim krasne a vydrzi pomerne hodne.

Napsal: 08.10.2007, 18:51
od Marian
A kde se dá sehnat ten kit body a kde seženu ten gumoasfalt ve spreji???

Napsal: 08.10.2007, 19:12
od jsadik
Body bych zase jako tak dobrou značku neviděl, je to levný a dost se to promítá v kvalitě. Na začátky to stačí, ale na extra laky to neni.Docela dobrý a cenově dostupný jsou Sprint nebo 4CR.

Napsal: 08.10.2007, 19:31
od Kentoya
pozor cínování se hojně používalo a profíci používají stále i po např krupobití, je to nejpevnější oprava poškozené kastle a žádný tmel se tomu nevyrovná, ale ceny budou určitě někde jinde