Stránka 2 z 4

Napsal: 06.11.2007, 21:20
od Kentoya
ano dopustil jsem se chyby, přestože jsem byl ujištěn o možné záměně a sám si to přeměřoval, bohužel muster nebyl shodný s vahadlama z SR motoru

Napsal: 06.11.2007, 21:30
od raddy
Kentoya píše:ani toto není zcela přesný názor, pokud zvýším zdvih a do válce dostanu třeba o 10% více vzduchu, tak řídící jednotka o tomto vzduchu ví, jelikož prošel přes AFM, je to dá se říct to samé, jako když zvednu plnící tlak o 10% a řídící jednotka pouze bere data z vedlejší kolonky kde je vyšší zátěž, a jelikož jsou oba motory jak CA tAak SR ovládané hydroštelama, které při 7000 ustřikují a jednotky jsou do těch 7000 přibližně spočítané tak se nemusí měnit nic
samozrejme, je to tak ale plati to vzdy len do urciteho limitu ECU, za ktorym nie je schopna korigovat zmeny. 10% je urcite v pohode, ale narasty prietoku vackami mozu byt aj vacsie....nehovoriac o plniacom tlaku, kde su zmeny bezne vacsie ako o 50%...

Napsal: 06.11.2007, 21:36
od Kentoya
ano to je souhlas, ale jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném

Napsal: 06.11.2007, 22:06
od Design
Kentoya píše:ano dopustil jsem se chyby, přestože jsem byl ujištěn o možné záměně a sám si to přeměřoval, bohužel muster nebyl shodný s vahadlama z SR motoru
Ja to zatvou chybu nepovažuju!A z ničeho te hlavne neobvinuju sem rad že to prome vubec delaš stim jak maš nabitej program

Napsal: 06.11.2007, 22:17
od Paja UDC
Kentoya píše:...jestliže uvážíme že SR motor plní tlakem 0,4 bar a mám odzkoušeno že ECU končí při plnění 0,8 až 1 bar tak tím zdvihem nedosáhnu takového plnění ani ve snu, jen musím být opatrnější při zvedání tlaku turba řekl bych tak 0,6 až 0,7 na seriovou ECU, v závislosti na výše napsaném
SRko by v sérii mělo plnit těch 0,7 bar, nebo se pletu? :shock:

Napsal: 06.11.2007, 22:20
od Kentoya
0,4

Napsal: 06.11.2007, 22:27
od Paja UDC
Já jsem už jednou kvůli tlaku turba sériovýho SRka prolez celý fórum a pochopil jsem to tak, že by mělo tlačit 0,7 bar. Většina to bez nějakýho kontroleru nenatlačí, ale to by mělo bejt tím, že nemá správně zapojený restriktorový hadičky v ovládání wastegate. Aspoň tohle jsem se tady dočet, navíc jednu sériovou S14tku, co to natlačila jsem znal, než ji Láďa rozbil :cry:

Napsal: 07.11.2007, 00:16
od tomita
Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7

Napsal: 07.11.2007, 04:30
od Mirek
tomita píše:
Kentoya píše:0,4
nene...0,67-0,7
tak asi jak ktera..me taky tlacila 0.45 po odstraneni restrikci...mozna naprosta serie ma 0.7..ale i v manualu se uvadi 7 PSI..tzn 0.4-45 baru..tohle je sporny..nicmene ste asi dva co tvrdite ze tlaci 0.7..a 3-4 lidi mi psali ze 0.4...

Napsal: 07.11.2007, 08:17
od Kentoya
co vím 7psi neboli 0,4 bar

Napsal: 07.11.2007, 09:31
od raddy
0.4bar

Napsal: 07.11.2007, 09:40
od nizzmo
Seriova s14 tlaci 7psi. Osobne si myslim, ze informacny sum vznikol v tom, ze niekto zamenil psi za bar. 7psi je cca 0,45bar. Mne budik ukazuje presne toto pri vypnutom EBC.
Ak niekomu z vas ukazuje budik viac bez BC, tak si myslim, ze sa vam niekto pred vami hral s actuatorom.

Inac pozor so zvysovanim tlaku na seriovej ECU. Mam prakticku skusenost, ze pri 0,9bar po absolvovani max. 2x sprintu na stvrt mile som odtavoval sviecky... :!:

Napsal: 07.11.2007, 09:48
od kenivruh
No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.

Napsal: 07.11.2007, 11:06
od nizzmo
kenivruh píše:No uz tu to bolo rozberane a asi sa to uzavrelo, ze tlaci 0.4 bar na jednicke (a spiatocke ?) a na ostatnych stupnoch 0.7 baru.
Mne tlaci na vsetkych stupnoch max. 0,4bar a myslim, ze to je tak aj manuale od s14...

Napsal: 08.11.2007, 19:58
od Misan
klucíí Walbro a Stage 1 seženu kde (www stránky nebo přes někoho z vás) a za kolik :?: Zvládnu to jako laik namontovat sám? Dík 8)