Stránka 2 z 4

Napsal: 08.11.2007, 21:10
od evo400
Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokus :(

Napsal: 08.11.2007, 21:12
od Kentoya
já si myslel že 14, proto jsem se ptal, jelikož na 13 vím kde je a tady jsem pavouka neviděl

Napsal: 08.11.2007, 21:20
od jagy
evo400 píše: Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokus :(

tak si kup ecu za 30k a na kocku to treba nebude... nebo ti mozna muze stacit piggy pack (Emanage, SAFC,..)

Napsal: 08.11.2007, 21:25
od tomita
Nebo Power FC :-D

Napsal: 08.11.2007, 21:31
od evo400
Klucí až budu chtít zkurvit motor tak si zajisté emanage nebo safc do auta dám. Nikomu však podobné ojebávátka nedoporučuji, stejně tak jako jakési záhadné "čipy". Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů. Ano když nepůjde programovat sériová ecu , dám si prostě jednoduše AEM EMS a bude klid, to zvládne vše co potřebuji a bez přemlouvání.

Napsal: 08.11.2007, 21:33
od jagy
Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.

Napsal: 08.11.2007, 22:02
od evo400
jagy píše:Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Ano mám. Fouklé těsnění pod hlavou, podpálený ventil, uhořená svíčka.

Problém je, že když odstraníš z motoru restrikce v podobě ucpaného sání, výfuku a pomalého turba a necháš to dejchat a dáš k tomu BB Turbo tak už tak má sériová ECU hoňky stíhat reagovat na změny který probíhaj až moc rychle na to aby to zvládala. No a když se k tomu přidá ještě nějaké ojebávátko které tu celou věc ještě zpomalí, tak už nemusíš ani udělat chybu v nastavení a posere se to samo velmi rychle. Další nejčastější chybou je, že lidi koupí takvé blikátko na sériovou lambdu a myslí si že se podle toho dá naladit směs........... nedá, ale to se zjistí sice rychle ale pozdě na záchranu motoru.
Nechci aby to znělo arogantně, ale něco o fungování motoru vím a cesta ojebávátek není to pravé ořechové. Přál bych každému pocíti co například udělá s téměř sériovou SUprou výměna sériové ECU za AEM EMS. Myslím že Gerox by vám mohl poreferovat, jezdil v tom autě před a po tom co jsem to naladil.

Napsal: 08.11.2007, 22:10
od mikyc
evo400 píše:
jagy píše:Mas nejake osobni zkusenosti s Emanage, SAFC a dle tebe "chipama"? Ze rikas, ze jsou na ho*no.
Ano mám. Fouklé těsnění pod hlavou, podpálený ventil, uhořená svíčka.

Problém je, že když odstraníš z motoru restrikce v podobě ucpaného sání, výfuku a pomalého turba a necháš to dejchat a dáš k tomu BB Turbo tak už tak má sériová ECU hoňky stíhat reagovat na změny který probíhaj až moc rychle na to aby to zvládala. No a když se k tomu přidá ještě nějaké ojebávátko které tu celou věc ještě zpomalí, tak už nemusíš ani udělat chybu v nastavení a posere se to samo velmi rychle. Další nejčastější chybou je, že lidi koupí takvé blikátko na sériovou lambdu a myslí si že se podle toho dá naladit směs........... nedá, ale to se zjistí sice rychle ale pozdě na záchranu motoru.
Nechci aby to znělo arogantně, ale něco o fungování motoru vím a cesta ojebávátek není to pravé ořechové. Přál bych každému pocíti co například udělá s téměř sériovou SUprou výměna sériové ECU za AEM EMS. Myslím že Gerox by vám mohl poreferovat, jezdil v tom autě před a po tom co jsem to naladil.
o jakym zpomaleni to mluvis? a ten "zahadnej cip" taky bude zpomalovat ecu jako safc/emanage??

Napsal: 08.11.2007, 22:16
od mikyc
evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.

jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim

Napsal: 09.11.2007, 08:06
od nizzmo
evo400 píše:
Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokus :(
Nechcelo sa mi to cele citat, ale myslim, ze hladas toto: http://home.aanet.com.au/nistune/docs.html

Na spodku stranky najdes myslim vsetko pre realtime tuning ecu sr20det (NIStune Type 3 Boards)...

Napsal: 09.11.2007, 09:23
od evo400
mikyc píše:
evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.

jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim
Ano nastavit komplet jednotku je složitější než poupravit parametry z čidel tak aby ECU nevěděla o skutečném stavu. Problém je pak ale v důsledcích. Počádně naladěná ECU bude chodit skvěle, s piggybackem jen pár chvil než se to vysere. To není doměnka, to je reálná zkušenost.

Napsal: 09.11.2007, 09:27
od evo400
nizzmo píše:
evo400 píše:
Hmm to je nakočku, musí se to mazat UVčkem a to je táááááááákovýýýýýýý opruz! To je každý ladění na několik hodin každej pokus :(
Nechcelo sa mi to cele citat, ale myslim, ze hladas toto: http://home.aanet.com.au/nistune/docs.html

Na spodku stranky najdes myslim vsetko pre realtime tuning ecu sr20det (NIStune Type 3 Boards)...
To už vypadá dobře.

Napsal: 09.11.2007, 12:15
od jagy
Tak pak nevim, proc ti zku*veni amici jezdi uz tak 10let zpatky z jejich FWD SR20DET bez problemu. :D Vcetne 9sec. 1/4 mile fwd SRka..

Daughterboard, Calum, JWT... vse stejne, nikdo nema problemy.

Piggybacky presne nevim, nezajimam se o to zatim, ale co vim, tak tez bez problemu, protoze na P11 Primery, B14 Sentry a N15 Almery je problem v uprave ECU.. nevidel bych to tak cerne. :wink:

Napsal: 09.11.2007, 12:46
od evo400
Víš, co já se s tebou nepotřebuju dohadovat. Ty mi nezaplatíš novej motor pokud by mi odešel, žádný přínos do diskuze jsi neudělal jen kritizuješ a rejpeš.

Klukům děkuji za náměty, pokusím se načíst něco o těch australanech a napsat jim nebo zavolat.

Napsal: 09.11.2007, 12:57
od mikyc
evo400 píše:
mikyc píše:
evo400 píše:Vždy je nejlepší auto si naladit podle toho jak se chová a jak na co reaguje a dostat to vždy do optimálních parametrů.
tohle umi safc velice snadno a emanage taky ale potrebujes notebooka. urcite je to pohodlenjsi nez ems. piggyback ma mnoho omezeni, ale zrovna to jak jsi psal s odstranenym sanim, vyfukem a bb turbem, tak prave na to je relativne jednoduchy safc/emanage vhodny. ja bych teda kvuli tomuhle nechtel od zakladu programovat vsehcny rezimy motoru.. k ems urco davaji nejakou base map, ale neverim ze tomu ze to je min prace nez nastavit nejaky piggyback.

jinak s tim blikatkem trochu podcenujes mistni lidi bych rek. podle seriovy lambdy tu nikdo ladit nehodla.. aspon myslim
Ano nastavit komplet jednotku je složitější než poupravit parametry z čidel tak aby ECU nevěděla o skutečném stavu. Problém je pak ale v důsledcích. Počádně naladěná ECU bude chodit skvěle, s piggybackem jen pár chvil než se to vysere. To není doměnka, to je reálná zkušenost.
a co se pak vysere? fakt nerozumim. lidi co nadavaji na piggyback zpravidla nemaji tuseni jak piggyback a seriova ecu dohromady funguji a pak rikaji to co rikas ty. Ja nerikam , ze musis mit piggyback.. je mi to teda uplne jedno co delas - ale jestli neco vis o EMS< tak pis o ems. ne o emb