MOTOR PO GO

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 20.07.2005, 11:49

jednotka ukazuje 55?

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 20.07.2005, 13:25

ano jednotka ukazuje 55 po jizde. No už mám pár typů tak jsem zvědav.
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 22.07.2005, 07:22

Tak jsem měřil,zkoumal a pořád nic. Po odpojení lambda sondy se nic nezmění, po odpojení AFM mi motor zhasnul což je divné...dostaL se na 1000 otáček a šlo to až k 0. Oměřil jsem aj čidlo teploty motoru a má přesně hodnotu odporu co má mít za studena. Ještě jsem zkontroloval idle switch a throttle senzor a také ok. TAk už nevím. Ten tlak paliva se dá oměřit jak? Jinak mi po vypnutí motoru za studena někdě něco asi 3-5 sekund syčí jako kdyby někde utíkal vzduch! Tak mě napadá jestli nemám někde fuku v sání. Ale to bych měl problém ja za teplého motoru ne? ALe to jsem také už procházel v rámci možností...
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů