Swap převodovky z S15 do S14 .

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
otasTM
user
Příspěvky: 1746
Registrován: 27.12.2004, 20:35
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od otasTM » 29.12.2007, 14:49

design je spíš přízpěvkovej king :blackeye:

btw to aby sis koupil hodně dobrej antiradar jinak papiry hned papa a pokuta jako svině :-D

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 02.01.2008, 10:30

Najlepsie je to urcite riesit stalym prevodom. Pozerali ste ci ma S15 az o tolko tazsi 6ty prevod oproti 5ke na S14ke?

Co viem tak pasuje prevod aj z 350z a tam je 3.3 v automate alebo tak nejak, oproti 3.692 manual a 3.916 automat na S14ke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 06.01.2008, 16:58

radil so sa z par ludmi s15 ma TU istu prevodovku ako S14 len ma kratsiu 5 a pridanu 6 a jej kamen urazu je 3 prevodovy stupen ze ked davaju sr20det nad 400hp vymmienaju prevodovky za 5kvalt
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 06.01.2008, 17:01

tomita píše:
Fire píše:jenom abych se nedostal do řečí .. 260km/hod - tachometrovejch 8) .

To Lefa : no nediv se , když nemůžeš na dálnici pokořit Sti tak tě to žere :)
TO Panpica: něco jsem už o tom taky slyšel .
Sti jede 260? :shock: ...radsi vymen diferak za ten z manualu a pripadne pouzij vetsi kola.. :wink:
...no já ti nechci brát iluze, ale mám tem pocit, že jak diff z AT tak diff z MT sou stejný....protože moje auto jede na 5. st. na 3000ot. 120km/h s diffem z AT a uplně stejně jede S14 s MT....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 06.01.2008, 17:03

kdys si to porovnalam s pomerom s tachometru tak je to stejni protoze on ty pocita rychlost na prevodovke a stalej prevod je az zanim takze i kdys shodis kardan a das tam kvalt tak ti ukaze rychlost pri 3000ot 120km/h
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC » 06.01.2008, 17:24

...no jo tak to asi máš pravdu....ale myslím že sem to jednou porovnával a na jednu otáčku kardanem byl u obou diffů stejný počet otáček kol (ve skutečnosti kolo udělalo necelou otáčku a to u obou diffů...)
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW

Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 » 06.01.2008, 17:27

ono vtem az takovej rozilô neni ide o desetiny je to neco pod 1:4 prestne si to nepametam ale je ta isto rozdiel
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 07.01.2008, 13:09

Automat ma iny prevod, ved to je v manualy uvedene, To ze ukazuje tachac rovnako je preto ako pisal slik. Problem je ze tych 120 skutocne nejdes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen » 07.01.2008, 14:35

mám akorát návod na swap převodovky ze Z32 do S13,takže by pasovala i do s14 ale převody netuším
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 hostů