Stránka 2 z 2

Napsal: 08.01.2008, 19:45
od jagy
jj, motor vazi pres 150kg + prevodovka.. ve dvou nevim nevim.. :wink:

Napsal: 08.01.2008, 19:56
od Fire
no jo my to měli i s turbem setrvákem a sáním .. a museli to dostat přez 10 schodů směrem dolů :wink:

Napsal: 08.01.2008, 19:59
od branbito
Este ze nie hore

Napsal: 08.01.2008, 20:30
od Design
149kg sem i kdesi četl myslim v manuale.

Napsal: 08.01.2008, 21:24
od Kentoya
motor jsem schopen z auta vytáhnout i strčit zpět sám

mám zvedák

jo jde to omrknout ze spodu, stačí odpojit dva silentbloky na motoru a motor přizvednout na doraz, ale místo na práci téměř žádné, změřit se nic nedá a zkontrolovat taky ne

pak jde ještě sundat celý řízení i s mostem a motor přizvednout místa o trochu více, ale stejně na prd
proto tvrdím že to nejde

přirovnal bych to k jeptišce, přestože je to žena tak bych ji prostě nešoustal, protože to prostě nejde

Napsal: 08.01.2008, 21:27
od Design
:lol: Velice pekne řečeno.ALe když už je v tom tak bych ten motor rač vytasil a omrkl to! Jen rada protože kaažda blbost muže udelat problem.

Napsal: 08.01.2008, 22:53
od jsadik
Už si někdy taky přemýšlel o tom co píšeš?Asi ne co? Jinak by si to tu nezasíral blbejma kecama co jsou každýmu k ničemu!

Napsal: 09.01.2008, 22:18
od Heini
Nic proti je to PICOVINA 8)

Zaklepe motor a nebrousíš kliku :shock:
A co ojnice taky nic :shock:

PS: to co jsi popsal je prasárna jak to dát do provozu na prodej.

Napsal: 10.01.2008, 07:42
od raddy
no cisto teoreticky kluka ani ojnice chytene byt nemusia, to sa vsak da zistit len zmeranim....

Napsal: 10.01.2008, 10:22
od blázen
můj názor je,že bez změření obojího je to k ničemu, nedá se tomu věřit a je to na 99% příčina proč je pak pověst CA18DET taková jaká je,..pak to prodá někdo si to koupí a rozsype se mu to tím způsobem,že už nebude použitelná ani ojnice a bude tu další 200sx na ND...vím co povídám, rozebral sem jich dost

Napsal: 10.01.2008, 11:17
od raddy
mudre slova....

Napsal: 14.01.2008, 21:11
od jurrry
ono islo o to ze som sa nechcel chvalit,ja som ten motor proste vztiahnut nemal ako,,,,tak som to chcel vzskusat s motorom v aute.. a vysledok,,klukovka na tretom valci v prdeli,,,takze salky som ani nebol kupovat,,a kluku som von yatial nedaval,,,,iba som dal dolu zamok 3.ojnice a vzbral salky.. neviem co mam teraz robit,ci novu kluku zosalkami,alebo cely druhy motor,,neviem ako by ma to financne vyslo,,kazdopadne sa toho auticka nechcem vzdat..takze ak mate niekto kluku,salky k nej,dajte mi prosim vas vediet.. :cry:

Napsal: 14.01.2008, 21:19
od wori
jurrry píše:ono islo o to ze som sa nechcel chvalit,ja som ten motor proste vztiahnut nemal ako,,,,tak som to chcel vzskusat s motorom v aute.. a vysledok,,klukovka na tretom valci v prdeli,,,takze salky som ani nebol kupovat,,a kluku som von yatial nedaval,,,,iba som dal dolu zamok 3.ojnice a vzbral salky.. neviem co mam teraz robit,ci novu kluku zosalkami,alebo cely druhy motor,,neviem ako by ma to financne vyslo,,kazdopadne sa toho auticka nechcem vzdat..takze ak mate niekto kluku,salky k nej,dajte mi prosim vas vediet.. :cry:
Vyber von motor, rozloz ho a zanes niekomu co roby vybrusy cely blok aj z klukou. Ja som tak zaniesom u nas chlapikovi co to roby, a vybrus kluky+komplet saly+vlozenie kluky a ojnic z piestami ma vyslo 6500. Od kial si?

ako som postupoval

Napsal: 14.01.2008, 21:25
od jurrry
1. rozobrat sanie
2. uvolnit plast okolo vrtule pri chladici abz sa s nim dalo hybat
3. odsrobovat dva hlavne sroby co drzia motor
4. stabilizator odsrobovat zo skrine a stiahnut smerom nadol aby sa dala potom vana vytiahnut
5. jeden zdvihak som dal pod spojku druhy pod drziak sponovacej kladky remena klimi {kladku samozrejme dolu}
6. zdvihnut motor do max polohy hore,odsrobovat olejovu vanu
7. olejova vana pojde dolu asi o dvadsat centi,,,,,ale vytiahnut este nepojde, cez vzniknutu medzeru som odmontoval trubku olejoveho cerpadla,von s nou,potom vana ide uz von


neviem ci to niekomu bude na nieco,ale ja som chybu mojho motora zistil, tak ak mate niekto kluku a salky dajte mi vediet

Re: ako som postupoval

Napsal: 15.01.2008, 11:03
od blázen
klika se dá opravit.. motor ven vytáhni vcelku.. nevím proč se vždy někdo snaží měnit osvědčené postupy..
pak jak rozebereš motor, v návodech najdeš co dělat při GO , myslím se kentoya někde tam rozepsal,popř. se zeptáš