Stránka 2 z 2

Napsal: 14.04.2008, 19:56
od doublejay
Hadicka ze zadni casti bloku sani (ECCS) primo do cepicky FPR... vse ostatni (BOV a pod.) mam natazeny z velke diry za klapkou (co byl puvodne Carbon Canister).

Napsal: 17.04.2008, 16:07
od Lefa
tak se mi to uspesne povedlo zapojit taky... hned je tam vic mista bez tech hadicek :-D

Napsal: 17.04.2008, 18:16
od areuratty
Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...

Napsal: 17.04.2008, 20:27
od Lefa
areuratty píše:
Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...
zejtra ti napisu SZ, dneska nemam cas..

Napsal: 17.04.2008, 21:14
od areuratty
Lefa píše:
areuratty píše:
Lefa píše:nebyl by nekdo tak hodnej a nevyfotil mi to kdo to ma tak zapojeny?? potrebuju to presne videt, tech hadicek je tam hodne :-D
To by se mi taky hodilo...páč to pořád nechápu jak se to zapojuje...
zejtra ti napisu SZ, dneska nemam cas..
Jo, díky moc chlape...:wink:

nějak to nechápu

Napsal: 20.04.2008, 07:39
od 200sxdriver
tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???

Re: nějak to nechápu

Napsal: 20.04.2008, 11:00
od Lefa
200sxdriver píše:tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???
doublejay prepisoval postup zapojeni podle myho sepsani co sem posilal areurattymu tak se podivej do navodu, tady to je forum/viewtopic.php?t=9928
snad je to uz tedka srozumitelne napsany takze by to mel kazdej zvladnout podle postupu zapojit

Re: nějak to nechápu

Napsal: 20.04.2008, 11:05
od Lefa
200sxdriver píše:tak podle schématu to nějak nechápu pánové nemohl by mi to nikdo lidově vysvětlit???
ale vsim sem si ze mas s14 takze netusim jestli je to stejny, navod je na s13

Napsal: 20.04.2008, 11:50
od 200sxdriver
děkuji solenoid is out

Napsal: 20.04.2008, 18:27
od MIRIS
hosi tak ja su asi jedinej co to nechape :lol:

Napsal: 20.04.2008, 20:32
od doublejay
No proste odstrihni kus te tenke hadicky, co jde z vystupku ze zadni casti bloku sani (asi tak 15cm) a pripoj ji primo do FPR (po odpojeni puvodni hadicky). Pak odpoj hadicku, co jde do solenoidoveho ventilu z vystupu za filtrem a vzniklou diru zaslep. To je vse...

Pokud se neco nepovede, vrat to zpatky a obrat se na zkusenejsi :D Pokud se povede, odpoj konektor ze solenoidu a solenoid s hadickami a trubickami muzes zahodit...

Napsal: 20.04.2008, 20:37
od MYSAK
teoretickej dotaz.. nebude ECU zmatena z toho ze ten ventil nema?

Napsal: 20.04.2008, 20:44
od Lefa
MYSAK píše:teoretickej dotaz.. nebude ECU zmatena z toho ze ten ventil nema?
zatim zadna ecu ve vsech dvoukilech co maj tuto upravu zmatena nebyla.. takze ji to asi nevadi :-D

Napsal: 20.04.2008, 20:47
od MYSAK
Ok takze muzu odlehcovat :lol: Me slo akorat aby mi diagnostika nekecala nakou bbost :)

Napsal: 20.04.2008, 20:48
od doublejay
Ne, nema o tom zadne info, je to jen jednosmerny on/off povel.