Stránka 2 z 2

Napsal: 25.05.2008, 12:28
od kenivruh
Mne to dymilo ako lokomotiva, ked som mal zapchatu hadicu odvetravania z vaciek do sania pred turbo a dymilo to podla mna preto, ze sa tlakom v krytoch vaciek tlacil olej cez gufera ventilov do valcov. Plus mi po ostrej jazde vytlacalo mierku oleja :) Mierku ti nevytlaca?

h

Napsal: 25.05.2008, 12:46
od jurrry
k comu služi ta hadica co mi praskla,co ide z krytu vacky,dolu do bloku?mierku teraz nevytlača,vytlacalo ju ale pred vybrusmi,teraz ju tam mam na tesno,mozno keby som ju mal trochu volnejsiu by vytlacilo ju a nepraskla by hadica. co vsetko je treba skontrolovot ci ma motor celkovo dobre odvzdusnenie, :shock:

Napsal: 25.05.2008, 12:49
od kenivruh
Ta hadica je prepojenie vane s krytom vaciek, aby sa odvetravala vana. Co treba vsetko skontrolovat hmm, neviem. Ked ti bude dymit skus odpojit hadicu z krytu vaciek, ci to prestane.

Napsal: 25.05.2008, 12:52
od jurrry
prestane,dimý sa z tej hadice a z krytu

Napsal: 25.05.2008, 17:08
od raddy
este raz ti dobre radim, zmeraj si tie kompresie a motor nepouzivaj.
ak ide dym zdola, z vane, je to kvoli pretlaku cez kruzky, potom pokracuje do krytov vaciek, odtial do PCV a ak pcv nestaci odsavat tak cez odvetranie za afm.
tvoj motor ma dobre odvzdusnenie, inak by ti nesiel dym zdola od vane a takisto by nesiel z vyfukovej vacky. kedze ide, tak odvetranie funguje.

Napsal: 25.05.2008, 19:31
od nomann
když jsi to po výbrusu skládal zpět dal jsi správně zámky pístních kroužků? kdysi se mi tohle povedlo a příznaky podobný :-D

Napsal: 25.05.2008, 20:36
od jurrry
ok,zajtra zmeram kompresie. piestne kružky som ja nenasadzoval,dostal som do ruk komplet zlození blok motoru,takze neviem ako tam boli nasadene. teraz som docistil hydrostely,asi na piatich bola vrchná dierka uplne zapchata,a skoro na vsetkích dierky na base washeri upchate. zajtra dam vediet ake tlaky som nameral,a pojdem kupit aj sviečky,ake by som mal kupit?