Montaz FMIC SAAB 9000

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od Iwan » 07.07.2009, 19:46

no ved afm ho odmerala ale ked neni bow ten vzduch sa vracia cez turbinu von a tym sa turbo vlastne viac opotrebuje, nie?

mam pocit ze som tu o tejto teme nekde nedavno cital, je to tu tusim 3x riesene

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od mauglie » 09.07.2009, 12:59

Tlak jde do hajzlu jak s bov, tak bez bov. Nejlepší je recirkulační, kdy vracející se tlak nejde přes turbo, tudíž ho nezpomaluje v otáčkách a po přeřazení a následné akceleraci je odezva imho rychlejší :D
Naposledy upravil(a) mauglie dne 09.07.2009, 21:58, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Montaz FMIC SAAB 9000

Příspěvek od Mirek » 09.07.2009, 13:02

kura..clovek tady zalozi tema primo pro tyhle veci kolem BOV a porad to cpete do montaze FMIC :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 169 hostů