upgrade kotoučů s ruční brzdou

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od jagy » 30.01.2011, 17:11

Ma to i Nissan.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Falken
user
Příspěvky: 208
Registrován: 30.06.2010, 14:44
Bydliště: Dolní Branná

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Falken » 30.01.2011, 17:20

Tenhle systém mam na unu turbu a dokad to funguje tak to jde jak se to vyse*e a musí se ten třmen se šroubovanym pístkem vyndávat tak je to na pěst :evil:

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Svobda » 30.01.2011, 18:17

Jo primera ma taky klasiku rucni v zadnim brzdici ,ale samo to neni nic extra . Nejlepsi je to mit proste v bubnu to brzdi i na suchu jak svin ,kdyz neco zarezne jednoducha oprava .
Adner super napad .
To kdyz zarezla na tatovo aute ta rucni v brzdici tak ho muzes vyhodit tam nejde zpravit.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Trinom » 30.01.2011, 18:18

Pokud je to na dailině, tak to není zas takovej problém.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Svobda » 30.01.2011, 19:20

Jo hele na suchu stim neblbnu a na snehu ta rucka staci :D
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
cornhollio
user
Příspěvky: 981
Registrován: 14.07.2005, 11:37
Bydliště: in the middle of nowhere

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od cornhollio » 30.01.2011, 20:10

rozhodne sem zastancem nissan bubnovyho rukavu , zatim mi prijde nejlepsi a nic lepsiho mi neprijde hydro sice dobry ale me prijde že proste staci ta budbnova co tam je a když ma nekdo problemy s prehrejvanim paken po delsim jezdeni tak to jde vyresit koupi paken s jinou smesi .

edit : k tematu : takže tohle mi prijde dost paradni
FIRE WALK WITH ME

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od kenivruh » 31.01.2011, 09:47

S13 ma bubnovu rucnu, S14 ma kotucovu rucnu, cez mechanicke ovladanie toho isteho piestu co pouziva hydraulika (ked sa nemylim)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Mirek » 31.01.2011, 10:31

nepletes se...S14 pouziva stejny typ brzdice jako primera...oboji stoji za prd. Chystam se testovat moznost montaze systemu z S13 na primeru.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
jagy
user
Příspěvky: 2666
Registrován: 21.08.2006, 21:34

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od jagy » 31.01.2011, 15:11

V cem to stoji za prd? Ja s tim nikdy nemel problem.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!

Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Mirek » 31.01.2011, 15:22

jagy píše:V cem to stoji za prd? Ja s tim nikdy nemel problem.
Tak to gratuluju...system je spotrebni, naprosto nestastne reseny...3 ze 4 primer co jsem delal to maji zatuhle a rucka nefunguje, nebo funguje spatne. Staci trosku neodborna vymena desticek, poskozeni te sroubovice uvnitr a trmen nefunguje jak ma. System ktery pouziva S13 je mnohem lepsi, trvanlivejsi. I v nissanu to vedi, proto ho nadale pouziva na 350Z a 370Z.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde

Uživatelský avatar
Svobda
user
Příspěvky: 2542
Registrován: 20.02.2008, 21:18
Bydliště: Habartov

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Svobda » 31.01.2011, 15:40

Xtrail by mel mit taky bubnovku. Jo je to nahovno system ne jenom ze vymena desticek je diky tomu otravna ,ale ucinost je mensi (zkus se stim na suchu pres rukav otocit budes rad kdyz auto zacne spomalovat) . Casto to tam zarezne nebo prestane chodit mi stim na Nissanech problem nemeli co se tyce funkcnosti ,ale na jinych autech . Na primce mi na tenhle system to bere docela pekna ,ale brachovi na Almere nic moc.
Proste zlaty bubnovky jednoduche a ucinejsi.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly

DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Trinom » 31.01.2011, 17:16

To je zvláštní. Já s tím řešením od Fordu nemám jedinej problém. A když zatáhnu ručku, tak ty kola bloknu.
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Woyta » 31.01.2011, 17:35

Ono to chce asi jednou za cas trosku promazat aby to nezatuhlo. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od Trinom » 31.01.2011, 19:19

A taky občas tu ručku použít :)
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."

Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: upgrade kotoučů s ruční brzdou

Příspěvek od sejkora » 31.01.2011, 19:30

Trinom píše:A taky občas tu ručku použít :)
presne tak, kazdej tam rve jen kvalt ze je rucka zbytecna a pak se divi kdyz ji jednou zatahne a nepovoli :)

ale myslim ze to tu bylo o necem jinem takze bych to nadale nezasiral....

PS: do meho Mopara se daval motor hemi 426 kterej mel 425 konskych sil, auto vazilo cca 1800kg a kotouce to taky neznalo :) muzu rict ze s tema paknama v predu navic bez posilovace to brzdi lepe nez lekctery dnesni moderni auto...
Bez auta...

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 174 hostů