Stránka 2 z 3

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:26
od pater
Odvod som pozeral ako prvy ten je ok a ten seriovy restriktor tam je ten som nevyberal . Mam tam seriove trubky voda aj olej .

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:33
od Woyta
Dva restriktory za sebou delaji problem.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:37
od Grassell
Na GT28RS jsem použil seriový restriktor a už to jezdí 3 roky i závody a nic. Ale odvod z turba je dost důležitej jak je udělaný, ale samozřejmě je možný že to jde i přez ložiska ale i tak je to nějak moc. Co sundat kompresorovou část?? Nemáš náhodou hadici z odfuku vaček před turbem???

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:45
od pater
Hadicu som mal pred turbom , no potom som prepojil do cattank a stale to chcalo . Ja som na nom najazdil 5000km tri zavody a inak same tvrdsie zaobchadzanie . Ale turbo vzdy po jazde vychladene aj 10minut na volnobeh az kym neklesla teplota oleja .

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:50
od kenivruh
Mas olej aj vo vyfukovej casti? Ak myslis ze ti tlaci cez loziska tak ti bude tlacit aj tam olej.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 19:54
od pater
olej je iba v kompresorovej casti turba , vyfukova cast je sucha

dnes som zhodil kompresorovu cast a tlacil som striekackou olej do privodu a poza vrtulku zacal vytekat pri pootacani

inak volu ma malu povedal by som ze rovnaku ako ked bolo nove

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 20:02
od tomita
pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 20:15
od pablo
tomita píše:
pablo píše:len tak pre informaciu toto turbo ma v sebe zabudovany restrikor :D takze by sem hladal chybu inde a podla mna mas chybu nekde inde jak v turbu.prejdi si zapojenie odvetravania hlavy najlepsie ked si spravis oil casch tank a uvidis.
Zadne turbo nema v serii restriktor. Nevim odkud se vzala tahle fama.
Dokonce i turba s klznym loziskem potrebujou restriktor, akorat vetsiho prumeru.. Taky ho mam na t3/t4 co ted mam na RB25.
no ono to neni fama mam tu gt2871 a ten restriktor tam kamo je 0,8 vrtak tam pasuje jak rit na serbel.
a dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 20:48
od Grassell
No pokud to protlaci i strikackou tak je to asi jasný.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 21.11.2011, 22:29
od Kentoya
tak to bude bud prasklá těsnící gumička, kterou štít pod vrtulkou brání výstupu oleje, a nebo prasklé kovové těsnění mezi štítem a hřídelkou

jelikož jsem ale kuličkové turbo nerozebíral, nenapíšu postup, ale myslím si že to půjde, hlavně si označ polohu obou vrtulek proti sobě a ta matička na osmičku klíč bude mít levý závit

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 22.11.2011, 10:17
od pater
Vcera som ho otvoril a gumicka ok tesniaci kruzok ok vsetko ako nove - takze to musi byt v tom restrictore .

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 22.11.2011, 14:08
od jetoboy
Já mám 2560 a restriktor mám...Teda myslim si,že to je restriktor. :D

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 24.11.2011, 00:29
od DragonART
pablo píše:dragone srko ma na bloku holendrovej sroub ktery by mnel mit 1mm otvor a to staci aby to bylo dost na to aby to slouzilo jak restriktor
Pravda na něj jsem zapoměl.. ještě jsem ho tam vracel když sem tam dával panceřový hadice :lol:

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 24.11.2011, 08:49
od vmille
CA se seriovym restriktorem 1,3mm a GT2560 najeto 30.000km bez problemu.

Re: Repas Garrett 2560

Napsal: 24.11.2011, 11:22
od pater
jazdene aj v poriadnom zatazeni ?