Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Woyta » 28.06.2013, 19:45

Uz mozna chapu jak myslis. Pak by bylo asi jednodussi sehnat ten adapter na filtr z atmo verze.
mara_m píše:... vyndas jen motor ..
:D
Cokoliv udelat na aute = motor ven.

Odvetrani pary na turbu? To slysim prvne. Ja to cekal u ctvrteho valce.
Hadam ty 1/2" budou "krasne pristupne na zadni strane motoru.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mara_m » 28.06.2013, 20:20

ne mas je mezi svicky

turbo nemam odzkousene to me jen napadlo nebot kdyz si prohlidnes turbo tak podle me teorie je vrch plnej pary a chladi jen spodem mozna se pletu kazdopadne to tet budu vrtat do turba a uvidime
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mara_m » 28.06.2013, 20:26

nevim jak jine CA ale aj CA18DE ma vymenik voda olej ...
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mara_m » 28.06.2013, 20:31

vyndas ten bazmekt udelas na nej zavit a nahodis adapter a filtr a nebo si omerit presne adapter a udelas si v jednom kuse
Přílohy
gg.JPG
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Fil » 28.06.2013, 20:44

mara_m píše:pac je zbytecnej....... a zbytecne ohrivas vodu je dobrej pokud autem jezdis v zime tak ti rychleji ohreje olej ale v pripade oil chladice a nejezdeni v zime je spis na skodu ......
Ok, vodní chladič mám celohliník tuším 45-50mm tlustý a chladič oleje mám v plánu každopádně s termostatem a přišlo mi nejméně pracné koupit "sendvič" pod filtr a výměník zachovat...

Ještě bych měl dotaz na olejový chladič, jak správně vybrat velikost? CA18 okolo 400hp, vím, že hodně udělá i umístění a že obluda kterou nebude proudit vzduch bude horší než vhodně umístěný menší, ale aspoň přibližně...?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mara_m » 28.06.2013, 20:47

ja mam olejovy 30 sachtu 330*235*50mm :mrgreen: ale otazka kde stim ces jezdit ja treba na okruhu s13 neuchladil dal jsem max 5 kol tak tet tam pujde ta 30 sachta a budu odvetravat paru navic pac to bylo tak trochu jak papinak :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Kamza
user
Příspěvky: 285
Registrován: 13.12.2010, 20:18

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Kamza » 28.06.2013, 21:26

Fil píše:
mara_m píše:pac je zbytecnej....... a zbytecne ohrivas vodu je dobrej pokud autem jezdis v zime tak ti rychleji ohreje olej ale v pripade oil chladice a nejezdeni v zime je spis na skodu ......
Ok, vodní chladič mám celohliník tuším 45-50mm tlustý a chladič oleje mám v plánu každopádně s termostatem a přišlo mi nejméně pracné koupit "sendvič" pod filtr a výměník zachovat...

Ještě bych měl dotaz na olejový chladič, jak správně vybrat velikost? CA18 okolo 400hp, vím, že hodně udělá i umístění a že obluda kterou nebude proudit vzduch bude horší než vhodně umístěný menší, ale aspoň přibližně...?
Dal bych ho stejně velkej jako původní mezichladič vzduchu a i do stejnýho místa a pokusil bych se použít i dobře utěsněnej původní nádech z předního nárazníku a dobrej plastovej podběh :wink:

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Woyta » 28.06.2013, 21:43

Tam bych ho taky rad dal.
Pripadne i na pravou stranu druhej ale tam vadi nadobka ostrikovacu.
Ale Gregdy to u svych kitu resil vlastni nadobkou.
Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Fil » 28.06.2013, 21:48

No, u mě je to spíš otázka jestli to vůbec pojede :lol: Nestavím to na nic konkrétního, spíše víkendovka, budíky na tlak, teplotu atd budou, takže přehřát bych to neměl tak jako tak... Chci to mít prostě jen adekvátně dimenzované ke zbytku aby mi budíky po pár minutách zábavy nevystavili stopku...

Kamza: dík za tip co se velikosti týče, o umístění ještě popřemýšlím, jelikož mám ještě pár věcí nevyřešených...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30

Uživatelský avatar
mara_m
user
Příspěvky: 4987
Registrován: 23.06.2008, 17:46

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mara_m » 28.06.2013, 21:53

ja ho mam mezi vodni a IC pac misto serie ic ma misto chladic na olej tranny :mrgreen:
CNC výpalky laser ,plasma a autogen

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Woyta » 28.06.2013, 22:18

Jak se ti to dari, ze prehrejvas vse co je na aute? :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Woyta » 29.06.2013, 15:04

Tak uz vim z ceho mam pripravenou saharu.

Reanult Clio 96-98 1.9D
Prumer 370mm
Vykon 320w.

Fouka hezky. :)
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Uživatelský avatar
Bohuš
user
Příspěvky: 229
Registrován: 02.11.2011, 10:34

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Bohuš » 29.06.2013, 17:35

Když tu řešíte to chlazení zkoušel už někdo předělat vodní chladič na elektrické čerpadlo + místo vody použít polypropylenglycol
jak kdysi psal taboo nebo tu kapalinu edems či co to psal Libor ?

Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od mauglie » 02.07.2013, 15:18

Evans

Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Chlazení motoru a motorvého prostoru S13

Příspěvek od Woyta » 05.07.2013, 15:56

Podle me asi nejdecentneji vypadajici otvor do face narazniku pro zlepseni chlazeni..
Nebo vite o nejakem jinem ?
Zkousel jsem si hrat s paskou a celkem to ujde. Jen poresit co se znackou.
https://plus.google.com/photos/11263045 ... -r-66KfYcg
Obrázek
Obrázek
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů