Stránka 2 z 2

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Napsal: 25.10.2014, 23:50
od adner
Mirek píše:Buky: Jo takhle, tak nemuselo by to byt nutne takove.

Duvod proc to resim:

Kdyz dam posilovac z opla (jako Adner), ktery je primo na tyci rizeni, na soucasne rizeni, tak bude hodne namahany? Na miste se s tim da tezce zatocit, tak jsem si rikal ze bude lepsi tam dat neco, co by bez posilovace slo lehceji. Adner to nemusel tak resit ( nerikam ze neresil - nevim), protoze predek u GTM bude o dost lehci (motor uprostred vs muj motor nad predni napravou?)
řeknu ti to asi tak...sice mám lehký předek ale díky poměrně velkému ofsetu kol a záklonu čepu + malý volant šlo řízení dost ztuha, v porovnání s autem se stojícím servem o něco lépe (v tomto případě ale řízení funguje jako tlumič)...po montáži EPS šlo velmi lehce (především v prvním stupni - malá rychlost), momentálně mám kvůli stabilitě namontován ještě přídavný tlumič řízení, který je docela tuhý a je to přesně správně...takže pokud použiješ origo řízení bez oleje + EPS, myslím, že to bude ok, maximálně lehce poddimenzováno ale jen nepatrně...
jinak z vlastní zkušenosti řízení bez posilovače nedoporučuji, je to mnohem horší, než řízení totálně přeposilované...

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Napsal: 26.10.2014, 23:35
od Mirek
Dekuju za info. Slo mi spis o to, aby nebyla tak namahana prevodka rizeni. Nebyl zatim cas na to mrknout, ale budu si muset najit chvilku.

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Napsal: 27.10.2014, 00:11
od adner
převodkou se netrap, to je slušnej kus železa...

Re: Rizeni bez serva pro S13/14

Napsal: 02.11.2014, 09:43
od Trinom
So it basically feels like the Geo Metros I drive at work, manual steering :lol: