Stránka 2 z 2

Napsal: 09.03.2005, 08:56
od raddy
swed píše:A už jsem to našel...defakto IQ20 je standard,IQ22 pro trochu tun?ný auto atd...IQ27 pro hodn?...ale co se tím p?esn? myslí? :o)
presne sa tym mysly teplotny parameter sviecky, t.j. aky je odvod tepla cez sviecku. Cim je vyssi vykon auta (vyssi tlak vo valci), tym vznika viac tepla.Bezna sviecka nestaci toto teplo odvadzat a dochadza k prehrievaniu elektrod, vzniku samozapalov a k roztaveniu elektrody. Preto je nutne pouzit studensiu sviecku, ktora ma vacsi odvod tepla a je odolnejsia. Ale ak pouzijeme prilis studenu sviecku, nebude sa sama cistit od karbonu a prestane po case spravne fungovat. Na Stage 1 (200-2360k) je treba pouzit o 1 stupen studensiu sviecku, na vykon do cca 300k staci o 2 stupne studensia.
Standardne teplotne znacenie sviecok je 5 (napr NGK BCPR5) , na stage 1 treba 6 (NGKBCPR6), na stage 2 treba 7(NGKBCPR7). Upozornenie:sviecky BOSCH maju OPACNE teplotne cislovanie, cim studensia sviecky, tym nizsie cislo!

Napsal: 09.03.2005, 15:49
od street.racer
Asi takhle bych to bral... 20 pro serii, 22 pro mirne zvyseny plnici tlak.....

Napsal: 10.03.2005, 09:03
od swed
Paráda.D9ky za vysv?ltení. Ješt? takový dotaz. Je to s t?ma iridiema znát? Všude se píše že jo. T?eba by to vy?ešilo m?j malinký problém, že za studena to nasko?í defakto p?i prvním oto?ení startéru,ale když jedu zastavím a znovu nastartuju za tepla, tak je to o n?co horši a trochu musím potrápit baterku..ale to ej taková mali?kost :)

Napsal: 11.03.2005, 08:20
od raddy
swed píše:Paráda.D9ky za vysv?ltení. Ješt? takový dotaz. Je to s t?ma iridiema znát? Všude se píše že jo. T?eba by to vy?ešilo m?j malinký problém, že za studena to nasko?í defakto p?i prvním oto?ení startéru,ale když jedu zastavím a znovu nastartuju za tepla, tak je to o n?co horši a trochu musím potrápit baterku..ale to ej taková mali?kost :)
to asi sveckami neporiesis....

Napsal: 11.03.2005, 18:11
od Andeer
raddy píše:
swed píše:Paráda.D9ky za vysv?ltení. Ješt? takový dotaz. Je to s t?ma iridiema znát? Všude se píše že jo. T?eba by to vy?ešilo m?j malinký problém, že za studena to nasko?í defakto p?i prvním oto?ení startéru,ale když jedu zastavím a znovu nastartuju za tepla, tak je to o n?co horši a trochu musím potrápit baterku..ale to ej taková mali?kost :)
to asi sveckami neporiesis....
mam ten sam problem ....

jak to fi?i s tim iridiem ? je to poznat ? nebo to jeste nikdo nemate

Napsal: 11.03.2005, 18:31
od Martin_534
já je mám a nem?žu si st?žovat :-)

Napsal: 11.03.2005, 18:40
od Andeer
vcera jsem se dival na svicky a mam tam mezeru 1,1mm tak se musim podivat taky po nejaakych ... uvidim za kolik mi je sefova proda.

spis bych mel setrit na GO ,meril jsem tlaky 1,3,4 mam po 9,3 bar a dvojka mi utika, tam mam 8,9 :(