Stránka 2 z 2

Napsal: 09.01.2005, 22:14
od Piettro
jj, tak sem to konecne nasel, na tu stranku sem narazil uz drive, kdyz sem smejdil po netu. :twisted:

Az to teda budes mit v planu objednavat, tak bys mohl hodit do "hromadne koupe" vlakno. :lol: Snad by se naslo par lidi, co by to chteli.

Ja se hlasim. :!: :!:

Napsal: 10.01.2005, 08:07
od raddy
milonovo píše:Já myslím že údaj o teplot? oleje není ani tak d?ležitý,protože pokud se n?jak extrém? nezah?ívá voda,bude asi vše v po?ádku,spíš bych ?ešil ?idlo tlaku oleje,který je naopak zásadní.
V principe sa da povedat, ze staci mat tlakomer oleja. Ak sa olej prehreje nad jeho limit, tak je redsi a straca tlak a je to vidiet na tlakomeri (mam to odskusane, prehrial som v lete na sprintoch olej a tlak na volnobehu klesol takmer na 0......)

Napsal: 10.01.2005, 09:04
od Martin_534
raddy píše:
milonovo píše:Já myslím že údaj o teplot? oleje není ani tak d?ležitý,protože pokud se n?jak extrém? nezah?ívá voda,bude asi vše v po?ádku,spíš bych ?ešil ?idlo tlaku oleje,který je naopak zásadní.
V principe sa da povedat, ze staci mat tlakomer oleja. Ak sa olej prehreje nad jeho limit, tak je redsi a straca tlak a je to vidiet na tlakomeri (mam to odskusane, prehrial som v lete na sprintoch olej a tlak na volnobehu klesol takmer na 0......)
no já bych ?ek, že je spíš hpdn? d?ležitý ... když to trochu honíš tak teplota leze hodn? nahoru a když vyleze moc, je dobrý nechat motor pomalejšim tempem trochu nahoru ... když sem postavil auto a ješt? nem?l zapojený budíky, tak sem se šel projet - a né že bych to tak moc honil a když sem se vrátil, zapnul budík a olej ukazoval 115° ...
jinak po 10-15min. ost?ejšího tempa na dálnici v plnym boostu taky vyleze olej p?ez 95° a je lepší ho zas trrochu ochladit :-)

Napsal: 08.04.2005, 16:32
od Návštěvník
To pak teda nemuzes jezdit rychle dyz to musis vzdycky spomalovat :lol: