Stránka 2 z 2

Napsal: 23.05.2005, 18:10
od Gerox
taky to vidim na wastegate...teda pokud beru v potaz to ze se ti nezmenil tlak ani pri "machinaci" s hadickou k wastegate-u...

Napsal: 23.05.2005, 22:33
od Andeer
rozhodn? trochu p?edepnout dozu. problem muže byt i u te p?epoušt?ci ?epi?ky na wastegate. musi byt volná a t?snit st?nu.
toto byl problem u jednoho TDI?ka kdy byla minimalni mezirka (cca 0,2-0,3mm) tam se to projevilo nizkym tlakem odspoda p?i plnem plynu a hazelo to do nouzoveho režimu.

pokud maš mezeru vyžší tak ti to nemusi natla?it ani p?i vyžších otá?kách.

druha možnost: skontroluj pomoci zrcatka jak daleko je lopatka vzdalena od st?ny turba (saci ?ast) ja jsem koupil repas od nejmenovaneho michala a ten tam mel mezeru snad 3 mm. turbo bylo po?ad v plne zat?ži a tla?ilo max 0,4 protože vzduch kolem lopatek cirkulval

Napsal: 24.05.2005, 05:16
od Matysek
Tak já vám všem d?kuji a n?jakým zp?sobem zkusím vyndat turbo a westage a podívat se na to a s n?jkakým odborníkem a zhodnotit jak to vypadá

Re: Když turbo netla?í

Napsal: 28.05.2011, 17:47
od jan20nov
nebudu zakladat novy tema, jen bych si chtel ujasnit natlakovani vzduchoveho systemu, dejme tomu natlakuju 1 bar, pokud je vsechno v poradku mela by rucicka na budiku nehnute stat nebo bude vzdycky pomalu klesat i kdyz neni netesnost

Re: Když turbo netla?í

Napsal: 29.05.2011, 16:50
od blázen
když natlakuješ vzduchový systém tak by měl tlak držet,ten sací trakt musí být těsný..