Stránka 2 z 3

Napsal: 17.11.2005, 19:28
od Marek Radim
Já mám také 240SX KA24E 12V a mám omezovač jak na otáčky u prvního až po pátý převodový stupeň tak na rychlost max 190 km/h a jsem vlastně rád ,že to tak mám,alespoň si pošetřím motor a rychlost okolo 180km/h se mi zdá akorát.Správný spor?ák by měl mít spiš dobrý kroutící moment a tím vlastně lepší akceleraci .

Napsal: 24.03.2006, 12:17
od Mario
Uf, docela se toho bojim, psal jsem do jedny firmy a softwarove to odstranit stoji 9990kc :(

Napsal: 26.03.2006, 18:39
od valdos240sx
Mario píše:Uf, docela se toho bojim, psal jsem do jedny firmy a softwarove to odstranit stoji 9990kc :(

Zdravím Maria"-Tak omezovač už jsem odrušil,pro přesnost u S13 je to v horní části řídící jednotky,je to osmý drát od zhora,leva strana konektorové řady,takže na prvním komektoru.Je to žluto zelený drát,jsou tam dráty dvou průměru a ten žlutozelený pátří mezi ty z užším průměrem.Jestli ten drát u S14 bude na stejném místě tak by to za pokus stálo ne?Pokud se ti to podaří tak budeš překvapenej jak to na pátý př. stupeň hezky tahne i ve velkých rychlostech.Takže se na to aspoň mrkni.Zatím 8)

Napsal: 30.03.2006, 18:44
od Mario
Díky za radu, az se trochu otepli a nebude stale prset, tak se do toho pustim. sice mam S14, ale snad to bude stejny.

Napsal: 04.04.2006, 01:57
od valdos240sx
Mario píše:Díky za radu, az se trochu otepli a nebude stale prset, tak se do toho pustim. sice mam S14, ale snad to bude stejny.
To bych řek" kdyz to půjde naš 10k v kapse,a to se vždy hodí. :thumbleft:

Napsal: 12.04.2006, 10:25
od Mario
tak jsem to kuchl a nenasel jsem presne ten drat....je to tento?

http://tuningandsound.wz.cz/rj2.JPG

Napsal: 18.04.2006, 10:27
od Mario
nikdo nic neporadi?!

Napsal: 18.04.2006, 11:42
od valdos240sx
Mario píše:tak jsem to kuchl a nenasel jsem presne ten drat....je to tento?

http://tuningandsound.wz.cz/rj2.JPG
Ta fotka nic neříka-Je důležité kam vede,to na obrázku vidět není pač tam máš ten plastovej kryt,ale jestli tam vidíš a ten drát vede do nejhornějšího slotu levé strany směr ke stredovému tunelu-V tom slotu je to 8drát-to znamená že je to ten kterým ten slot dole končí,má to být on.Každopadně to zkus,při nejhorším to spojíš zpět.To je otázka pěti min.Je tam také ješte jeden co mu je podobný ale ten drát je modrozelený-Ten to ovšem není. :twisted:

Napsal: 21.04.2006, 14:09
od Mario
takze zda se, ze se povedlo. sel jsem jen po kabelu, protoze konekrory jsou uplne jinak. strihl jsem a jezdim .-)

Napsal: 21.04.2006, 17:45
od Conrad
Kolik to ted jede ???

Napsal: 21.04.2006, 21:17
od Mario
tak zrada :-(
omezovac se posunul z 5000ot.min. na cca 5500. tachometrovych cca 210.

po asi 4tem pokusu se me rozvitila na pristrojovce kontrolka "Check" co to je????? díky

Napsal: 22.04.2006, 04:13
od valdos240sx
Mario píše:tak zrada :-(
omezovac se posunul z 5000ot.min. na cca 5500. tachometrovych cca 210.

po asi 4tem pokusu se me rozvitila na pristrojovce kontrolka "Check" co to je????? díky
Signalizuje to zřejmě odpojení toho omezovaše,ale prvděpodobně to bude ještě ošetřeno další elektronikou která tě už dál nepustí a došlo k jejím alarmování.To už ovšem u s13ky není.Pokud 210 nebude stačit tak tě pravděpodobně čeká ten zákrok za 10k.Nebo se zkus zeptat Reddyho-ten by to mohl umět a za méně peněz.

Napsal: 22.04.2006, 14:04
od Mario
no hlavni problem ted je,ze me na palubce svici (ceck) a nebudi to ve me zrovna dobry dojem, tak to chci mit zpatky zase v cajku ale nevim jak na to..... :( musim do Nissanu? :-(

Napsal: 22.04.2006, 15:47
od Martin_534
zkus zresetovat řj

Napsal: 22.04.2006, 17:24
od Conrad
a nebo odpoj i tu signalizaci :wink: