Cukavé zrychlení a kolísavý volnoběh

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 10.10.2005, 20:22

935Baby píše:"co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit :) "
No, pred uplynulym vikendem Milan v mem aute vezl bratrance, ktery mi mel pred zimou udelat dutiny a trosku tomu do kopce prislapl. Na otazku "sakra, tady neco uchazi, neni tam neco povolene?" odpovedel, ze "to jsou ty prebytecne kone a utikaji do atmosfery" :lol:

P.S. byl to BOV pri prerazeni...

Uživatelský avatar
rednissan
user
Příspěvky: 180
Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy

Příspěvek od rednissan » 10.10.2005, 20:26

935Baby píše:
Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni :lol: :lol: Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.

Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.

Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit :) "
Mam kit přímého sání KN, o kolik to letí víc to nevím, ale zvuk je bezvadný. Nádhera, slyšet roztočený turbo při 6500 ot./min., pak spojka, hlasité odfouknutí a znova 6500 ot./min., ...

Ještě by to chtělo výfuk.

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 10.10.2005, 21:27

Vyfuk je pro 6500ot. nutnost!!! Pak je to rachot kombinovany se svistem :D A taky je super slyset turbo uz nekde okolo 1800ot/min.

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.10.2005, 12:50

raddy píše:
Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.

Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu :wink:
Předstih u S13 dá seřídit kde?dik

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.10.2005, 12:53

935Baby píše:
Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni :lol: :lol: Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.

Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.

Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit :) "
Jaké sání je nejlepší nebo se vám nejlépe osvědčilo? pokud už se to někde na foru řešilo tak sem hoďte jen odkaz..dik

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 11.10.2005, 12:59

Caizi píše:
raddy píše:
Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.

Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu :wink:
Předstih u S13 dá seřídit kde?dik
Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode.

S tym sanim si nerob srandu, najdi si starsie prispevky alebo zaloz jeden novy nezmyselny 8)

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.10.2005, 13:23

ok..pohledam to..diky

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 11.10.2005, 19:29

raddy píše:Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode...
...nebo tady: http://doublejay.wz.cz/navody.htm#predstih 8)

Caizi
user
Příspěvky: 951
Registrován: 15.04.2005, 11:22

Příspěvek od Caizi » 11.10.2005, 23:27

Teda to bude dílo.jsem zvedav jestli tam neco neznicim...

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 19.10.2005, 17:13

heeej chlapci ja mam ty samy priznaky auto cukave (hodne cukave) zrychluje az spis nezrychluje a na volnobeh jde za studena pekne a cim je teplejsi ti je to horsi ... prestih meren stroboskopem, vystupek ve tvaru D je na svem miste, rozvody v poradku .... uz fakt nevim .... civky v poradku, svicky v poradku, vsechno v poradku a auto nejede :evil: nenapada vas jeste neco ?

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 19.10.2005, 17:15

podobne obtize ma i SWED byl u me o vikendu a predstih ma taky OK, vystupek "D" taky ma, auto jde na volnobeh krasne ale jinak zrychluje cukave (tusim rikal ze hlavne za studena).... JSME NESTASTNIIIIII :cry:

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 19.10.2005, 21:29

nevím neviděl jsem, neslyšel jsem, zkontroluj jestli nepřeskočily zuby na řemeni od vaček o jeden zub a potom tlak paliva jestli ho není málo,
slyšel jsem, ale nemám to potvrzený vlastní zkušeností, že něco podobnýho může způsobit lambda, ale tady se radši optej zkušenějších

Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay » 19.10.2005, 22:36

Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 20.10.2005, 14:51

doublejay píše:Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...
Presne ako vravy Jirko, uz som to iste napisal Swedovi.....

Uživatelský avatar
swed
user
Příspěvky: 707
Registrován: 07.10.2004, 14:44
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od swed » 21.10.2005, 08:08

Jo jo předefčírem jsem to chvíli zkoušel nastavit. Má to veliký vliv na rozjezd a když je ten snímač nastaven náhodou tak blbě, že to přepíná pač neví zda je už plyn nebo ne tak to je asi právě to jádro cukání a dušení se.Nastavil jsem to schválně úplně naopak než to bylo ale to taky nebylo ono...pak byla prodleva že se sešlápl plyn a až třeba po 1-2cm(jak píše doublejay) auto vyrazilo bez dušení a s razancí kupředu (což byla ve městě docela sranda)...chce to ozkoušet. NAvíc v diagnostickém modu 4 se tato funkce testuje...otevření klapky..dá se dělat aj při vypnutém motoru. červená se rozsvítí když spínač klapky sigalizuje otevření. Zelená se rozsvítí při větší rychlosti jak 20km/h (kontrola snímače rychlosti). Díky raddy za tip :D . jdu to ještě štelovat :wink:
Mazda 6 2.0 107kw + Laguna 1.8 88kw
EX. RED 200SXS13 1992 - 210PS

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 hostů