Problem s nestartujicim autem (snad) vyresen

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 30.11.2005, 10:49

Ja mam zatim svicky NGK BCPR6ES-11

Jsem s nima spokojeny. Odtrh mam 1mm (mam seriovy tlak turba)

Mozna tam nikdy zkusim dat od Brisku svicky z jejich tuningove rady a to sice specialni svicky pro turbomotory ktere udajne zvladaji tlak az 2,5Baru.

Svicky Turbo Racing
http://www.brisk.cz/cz/tun1c.php

Na S13 CA18DET nabizeji typ DOR14TS

Jeste je otazka jestli ma smysl to davat na seriovku protoze ty svicky asi budou vylozene na zavodni vyuziti a myslim si ze by za normalniho provozu by (kdyz svicka neni zas tak tepelne zatezeovana) nemuseli dobre fungovat.

Mozna je tam nekdy dam.

Otazka je jak kvalitni budou. Jelikoz jsme slysel ze Brisk dodaval nebo snad dokonce dodava svicky do vozů Lamborghini tak asi zadne smejdy delat nebudou.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.11.2005, 11:07

Ja měl od Brisku platinu a byl jsem s ní spokojenější než s Densem.Nehledě na to,že za jednu sadu Densa koupím tři Brisky.Potíž je spíše v tom,že v Brně je dělá pouze jedna firma a speciální modely jsou na objed. s čekáním do 14-ti dnů,kdežto Densa nebo NGK má každý tuning shop na skladě.Nechápu reklamní a obchodní oddělení fy. Brisk.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.11.2005, 11:14

no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému, když sem teď po 3týdnech auto nastartoval, tak naběhlo uplně nádherně bez nejmenšího zaváhání - je fakt, že stojí v garáži :-)

no prostě sem jinej :P

Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby » 30.11.2005, 11:16

sprinter píše:kdežto Densa nebo NGK má každý tuning shop na skladě.Nechápu reklamní a obchodní oddělení fy. Brisk.
Ja ty NGK koupil na benzince :wink:
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche

sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sprinter » 30.11.2005, 11:39

Martin_534 píše:no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému:P
Ty bych chtěl vyskoušet taky.Je tam v porovnání s platinou velký rozdíl?Já teď jezdím NGK a docela spokojenost.Vlastně jsem dojezdil.Šéf mě dal služební auto,tak jsem ho odstavil.Aspoň ušetřím za zimní gumy.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 30.11.2005, 11:52

sprinter píše:
Martin_534 píše:no já mám denso iridium iq24 a naprosto bez problému:P
Ty bych chtěl vyskoušet taky.Je tam v porovnání s platinou velký rozdíl?Já teď jezdím NGK a docela spokojenost.Vlastně jsem dojezdil.Šéf mě dal služební auto,tak jsem ho odstavil.Aspoň ušetřím za zimní gumy.
mezi iridiem IQ24 a platinou je hlavni rozdil v tom ze s iridiem to nejede ... :roll: (aspon me) :lol:

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.11.2005, 12:18

no já moc porovnávat nemůžu, protože jsem auto koupil s iq20, pak sem cca měsíc jezdil s nějakejma NGK, ale ty mi přišli, že to měli skoro za sebou - přišo mi jakoby ukápnutý elektrody a jedna měla prasklej izolant, pak jsem dal iq24 a propastnej rozdíl, auto se poměrně dost sklidnilo, naprosto pěknej volnoběh, boost nad 1b jsem nezkoušel, protože jsem s úspornej důvodů koupil obyč V-power :-)
ale většinu toho zlepšení, přičítám špatnejm NGK :-)

na druhou stranu mi na uplně seriovim autě - druhej den po koupi - naměřili na brzdě 169koní což mi přišlo poměrně slušný, na to, že to bylo 15 let starý auto a jediná uprava byly svíčky, mělo to kat, všechny tlumiče atd :-)

Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime » 30.11.2005, 13:28

935Baby píše: Jelikoz jsme slysel ze Brisk dodaval nebo snad dokonce dodava svicky do vozů Lamborghini tak asi zadne smejdy delat nebudou.
to neni tak uplne pravda. davaj to do laborghini motoru, ale u motorovej clunu ne u aut :wink: jestli se teda neco nezmenilo

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 30.11.2005, 14:59

takze panove, ted jsem vyzvednul ty NGK, zrovna jsem je dal do auta, otocil jsem klickem a auto bezi jako hodiny ... nicmene jsem nevahal a dal do nej jeste jednou ty uplne puvodni svicky co tam byly (tusim DENSO PQ22, nebo PQ20, uz nevim) tocim jak blazen a auto ani nehleslo ... je mi to dost divny, protoze jsem to se tema svickama koupil a auto jelo v pohode a najednou vubec nedavaj jiskru :shock: , kazdopadne jsem vratil do auta NGK a na skrtnuti slo... takze je to vyreseno ... jeste me tak napada ze jsem ani neupravil odtrh, ale jelikoz pujde ted motor ven tak se to udela az potom ...

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 30.11.2005, 15:01

jeste me napadlo jestli userioveho auta muze zpusobovat spatny odtrh svicek vynechavani pri plnem tlaku turba ... protoze jsem si vzpomnel ze kdyz tam byly ty puvodni svicky a auto jeste normalne jelo tak se obcas stalo ze pri plnem tlaku nepatrne dusilo ... ale to mozna mohli delat odchazejici svicky ... nebo nevim ... :?:

Uživatelský avatar
Hynek
user
Příspěvky: 1124
Registrován: 06.10.2004, 18:47
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Hynek » 30.11.2005, 15:44

svicky ... nebo nevim ...
... MAGIE ... :)

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 30.11.2005, 15:54

Hynek píše:
svicky ... nebo nevim ...
... MAGIE ... :)

zacinam mit taky ten pocit ... ted jeste k tomu to zahadny tlacitko :shock: :| :mrgreen:

no co hlavne ze jede

Obrázek

Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5420
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 » 30.11.2005, 15:54

Katany píše:(tusim DENSO PQ22, nebo PQ20, uz nevim) ...
do dvoukil ase dávaj IQ, ale to je asi překlep :-)

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 30.11.2005, 15:55

Katany píše:jeste me napadlo jestli userioveho auta muze zpusobovat spatny odtrh svicek vynechavani pri plnem tlaku turba ... protoze jsem si vzpomnel ze kdyz tam byly ty puvodni svicky a auto jeste normalne jelo tak se obcas stalo ze pri plnem tlaku nepatrne dusilo ... ale to mozna mohli delat odchazejici svicky ... nebo nevim ... :?:
na tlaku turba 0.7bar by odtrh okolo 1mm problem robit nemal.....ale kdo uz pouziva tlak turba 0.7bar? :wink:

Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany » 30.11.2005, 15:58

raddy píše: .....ale kdo uz pouziva tlak turba 0.7bar? :wink:
zatim ja :oops:

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 84 hostů