Stránka 2 z 6

Napsal: 04.05.2006, 15:36
od kenivruh
Len jedna vec. Co ked je zlomena hriadel medzi turbinou a kompresorom (alebo kompresor sa uvolnil nejak z hriadele) takze sa toci len turbina a kompresor sa nehne ?

Napsal: 04.05.2006, 15:48
od Belmondo1
jo na to jsem taky sazel ale ted uz vim ze turbina i kompresor jsou pridelany k hridelce napevno a toci se pekne spolu. Takze uz asi zbejva jedina vec a to ze kompresorova turbina je asi nejaka uplne vadna nebo jina nez by mela bejt. Raddy prosim te nemohl by jsi mi napsat nejaky rozmery ty turbiny ktera by tam mela byt?

Napsal: 04.05.2006, 16:17
od raddy
Belmondo1 píše:jo na to jsem taky sazel ale ted uz vim ze turbina i kompresor jsou pridelany k hridelce napevno a toci se pekne spolu. Takze uz asi zbejva jedina vec a to ze kompresorova turbina je asi nejaka uplne vadna nebo jina nez by mela bejt. Raddy prosim te nemohl by jsi mi napsat nejaky rozmery ty turbiny ktera by tam mela byt?
mala by mat priemer 60mm, mozno nejaky milimetrik viac ak je to super60 trim...

a turbina sa du urcitej rychloasti roztoci aj ked prepusta wastegate..

Napsal: 04.05.2006, 17:30
od Belmondo1
Wastegate je OK ted jsem na to koukal , tesni uplne perfektne.Kontroloval jsem i vule mezi lopatkama a stenou a jsou minimalni, tak uz vubec nevim, cim by to mohlo byt. Jak nejlepe zjistim jestli turbo tlaci a neztraci se to nekde jinde? Melo by tlacit alespon neco i na neutral pod plynem?

Napsal: 04.05.2006, 17:33
od raddy
na neutral bezne turbo nenatlaci nikdy nad 0bar.... aby si skontroloval wastegate, musis dat dole turbo....ako si kontroloval tesnost?

Napsal: 04.05.2006, 18:13
od Belmondo1
no sundal jsem ji z turba odklopil a kolem ty klapky po odklopeni bylo krasne cisto vsude okolo cerno od splodin coz by snad mohl bejt opernej dukaz ze wastegate dobre tesni. Tak jak to mam teda promerit jestli tlaci kdyz bez zatahu netlaci???

Napsal: 04.05.2006, 21:15
od Kentoya
ad fugo na wastegate jsou dvě možnosti
1 vypadlá hadička
2 táhlo wast... ke klapce (popř klapka samotná)

já myslel 2 a stále si to myslím

Napsal: 05.05.2006, 04:47
od Belmondo1
Kentoya píše:ad fugo na wastegate jsou dvě možnosti
1 vypadlá hadička
2 táhlo wast... ke klapce (popř klapka samotná)

já myslel 2 a stále si to myslím
jak uz jsem psal nekolikrat wastegate je v poho mel jsem ji sundanou klapka tesni uplne perfektne podle vseho se jeste ani jednou neotevrela viz prispevek pred tim. Budu to turbo muset rozebrat a porovnat turbiny se starym. Nejspis je nejaka spatna kompresorova turbina. Mozna kdybych se nebal ze to turbo zlikviduju a sel pres 3500 otacek tak by treba nabehlo ale nechci ho hned znicit, takze to asi zkouset nebudu :O)

Napsal: 05.05.2006, 21:54
od Kentoya
ad belmondo, já ti věřím a přečetl jsem si co jsi napsal

to co jsem psal bylo vysvětlení pro fuga, proto ad fugo

Napsal: 06.05.2006, 17:58
od Belmondo1
Tak jsem to turbo dneska rozebral promeril jsem turbiny a jsou uplne stejny jako na stary T3 tak jsem dal vnitrek z novyho turba do staryho slozil jsem to dohromady a zase to samy ja uz se z toho fakt zblaznim tak mi nekdo poradte v cem muze bejt zakopanej pes? Jen tak pro zajimavost tady je zaznam z jizdy aby jste slyseli jak to turbo pekne nabiha www.volny.cz/pavlikseidlik/niss.wav
tak proc kurva fix netlaci????? Nevite nekdo o nekom kdo by zkousel turba jestli makaji jak maji?

Napsal: 06.05.2006, 21:46
od Belmondo1
nikdo neporadi? :cry:

Napsal: 06.05.2006, 21:54
od Kentoya
a s kama si na dálku se radí těžko

Napsal: 06.05.2006, 22:07
od raddy
Belmondo1 píše:Tak jsem to turbo dneska rozebral promeril jsem turbiny a jsou uplne stejny jako na stary T3 tak jsem dal vnitrek z novyho turba do staryho slozil jsem to dohromady a zase to samy ja uz se z toho fakt zblaznim tak mi nekdo poradte v cem muze bejt zakopanej pes? Jen tak pro zajimavost tady je zaznam z jizdy aby jste slyseli jak to turbo pekne nabiha www.volny.cz/pavlikseidlik/niss.wav
tak proc kurva fix netlaci????? Nevite nekdo o nekom kdo by zkousel turba jestli makaji jak maji?
kamo, tak ten zaznam to je supot.....tomu hovoris nabiehanie turba? ved to uplne hvizdi, pripada mi to ako prepalene tesnenie nad turbom.....takyto zvuk rcite nie je normalny, turbo pocujes len uplne jemne....

Napsal: 06.05.2006, 23:04
od Kentoya
no hvízdá to fest

Napsal: 07.05.2006, 05:56
od Belmondo1
Zadny tesneni tam neni taky jsem se divil ze na starym je a na novym nic. Jestli teda myslis tesneni mezi stredovou a kompresorovou casti. Jinak nabihani turba vim ze je hukot ze takhle rychle by nabihat nemelo proste ho nic nebrzdi. To byla jen ukazka ze nabiha, podle me kdyby tlacilo tak se nabeh srovna do normalu. Takze myslis ze by za vsechno mohlo to tesneni??? Ze by to udelalo tolik???