Stránka 2 z 2

Napsal: 17.08.2006, 18:30
od 935Baby
[quote="mrkevvzime"]Dost mne zklamalo, ze na nekolika mistech je ta mrizka co drzi bavlnu takova nejaka poskozena jako treba trochu primacknuta a tak, proste to neni bez kazu
quote]

Na mém filtru když byl nový byla mřížka pěkná, ted už tam mám pár šrámu. Ta mřížka je hliníková a velice snadno se poškodí.

Napsal: 18.08.2006, 06:03
od mrkevvzime
tak jsem to namontoval a ten zvuk kdyz tlaci turbo a pak kdyz se vraci vzduch ven to je parada :D

Napsal: 18.08.2006, 15:02
od adner
Vždycky je to kompromis propustnost filtru versus filtrační účinnost na jednotku plochy,z čehož vyplývá,že je nejlepší použít filtr méně propustný,ale větší,nebo více kusů.Takže kdo chce zachovat svůj motor po několik set tisíc km bez opotřebení prachem,musí se tomu přizpůsobit.Nutno dodat,že já na to seru.Jinak u toho KN jsou ty dírky už z výroby,takže netřeba se vzrušovat.

Napsal: 31.08.2006, 18:46
od 935Baby
Tak pro zajimavost jsem nafotil filtr aby jste videli co jsem presne mel na mysli:

Obrázek

Na této fotce jsou ty dirky trochu zkresleny fotakem, ve skutecnosti nejsou tak velke

Obrázek[/img]

Napsal: 31.08.2006, 21:54
od mrkevvzime
jj presne takle to mam taky

Napsal: 01.09.2006, 11:46
od Kytt
Já mám KD ňákej King Dragon máte někdo .Už jsem ho pral dvakrát a pořád v pohodě a zvukově je taky dobrý.

Napsal: 01.09.2006, 12:08
od tamo
KD ma dost ludi tu. Aj ja zatial spokojnost... ale este som ho nepral :)

Napsal: 01.09.2006, 13:31
od Kytt
Tak pořádně do něj :D