Stránka 2 z 3

Napsal: 05.09.2006, 21:23
od Kentoya
hynek, budeš se smát, ale já jsem včera taky uvažoval o tom, že to na birdu vyhodím a uvidím co to bez toho dělá

Napsal: 05.09.2006, 21:36
od Hynek
Kentoya píše:hynek, budeš se smát, ale já jsem včera taky uvažoval o tom, že to na birdu vyhodím a uvidím co to bez toho dělá
vůbec se toho neboj, bez něj to konečně začne makat :)
možná to je dobrý na zimu, ale to s autem nejezdim takže mi to je jedno ...

...

Napsal: 05.09.2006, 22:14
od Harryp
To Hynek:
Je to úplně blbej obtok klapky,kterej se bimetalem zavírá,podle zahřívání motoru,někdy má pomocnou topnou spirálku,někdy naopak čidlo plnýho otevření...někdy je pod ním i výměníček vody...do prdele s touhle čurákárnou.A ty kulatý zpravidla přisávají falešnej vzduch po tím vyvaklaným pertlem,to bude možná ta Bluebirdová nemoc...

Napsal: 06.09.2006, 06:10
od mrkevvzime
takze jsi to zaslepil?
taky jsem nad tim premyslel, ze to tam nedam tak to teda otestuju a uvidim
dik za radu :D

Napsal: 06.09.2006, 06:58
od raddy
mrkevvzime píše:takze jsi to zaslepil?
taky jsem nad tim premyslel, ze to tam nedam tak to teda otestuju a uvidim
dik za radu :D
nie zaslepit, len vyhodit a nechat prazdnu hadicu. ked to zaslepis, tak samozrejme motor zhasne.

...

Napsal: 06.09.2006, 07:34
od Harryp
Prázdnou hadici ne.Ten AR má maximální otevření tak zhruba 1cm2,je lepší to zaslepit a nastavit volnoběh natvrdo oficiálním šroubem.Pokud oficiální šroub není,vyvrtat několik 0,5mm děr ke spodnímu okraji klapky.Jako u Weberu 45 DCOE,že Adnere??? :D :D :D

...

Napsal: 06.09.2006, 07:47
od Harryp
raddy píše:
mrkevvzime píše:takze jsi to zaslepil?
taky jsem nad tim premyslel, ze to tam nedam tak to teda otestuju a uvidim
dik za radu :D
nie zaslepit, len vyhodit a nechat prazdnu hadicu. ked to zaslepis, tak samozrejme motor zhasne.
To Raddy
AR by se dle jakýchsi norem měl používat jen jako druhotný vstup sekundárního vzduchu do motoru,páč když funguje správně,bimetal ho zavírá nekompromisně natvrdo.Vím to jistě,protože jsem kupoval do svejch aut dva nový.

Napsal: 06.09.2006, 07:58
od Hynek
myslim že sem to zaslepil, už si to moc nepamatuju. Vyházel úplně všechno ohřev klapky, ohřev sání, carboncan., všechny ty zasraný hadice a hned je tam dost místa kolem sání :lol:

Napsal: 06.09.2006, 08:19
od raddy
hm, to je zaujimave. ja ked som ten obtok kedysi upchal, tak motor na volnobehu nesiel.
je vsak mozne ze je zavrety uplne, to vsak koliduje s dovodom preco sa ma vycistit kvoli odstraneniu problemov....Alebo zeby len zastudena to bol problem?.....
no neviem, ja som to viac neskumal, ak som mal problemy so studenym motorom, vzdy boly suvisiace skor s AAC a nastavenim idle switchu.
Ak tomu spravne rozumiem, tak AR sa pouziva vyhradne na vyssie studene volnobezne otacky.
Avsak, studeny motor nedokaze ist len na AAC ventil, pokial viem...Pretoze ak je zopnuty idle switch, ECU nastavuje dobu otvorenia AAC ventilu na 850ot.

...

Napsal: 06.09.2006, 09:11
od Harryp
Já zase CA motory tolik neznám,to je fakt,ale pokud máš elektromagnety na volnoběhu,tak ty poslouchají Iddle switch...Pak má ještě ECU power vstupy(světla,větrák,atd)a na ten mívají Nissany další extra magnet-ventil...Přičemž počítej ještě PCV ventil a základní sekundár,bejvá v domku s elmagventilama.A nastavit tohle ECU na nějaké otáčky je podle mě blbost,jednotka je hlupák,spíš si měří Air flow,polohu klapky a lambdu...Jenže pokud je motor studenej,lambda neměří,vstřikuje to na blbečka bez sekvence,na nějakou fixní hodnotu nastavení,tak mu stačí upchat magnet ventil,nebo PCV a zdechne...spíš bych pucoval PCV a zarezlej magnetventil,než AR...Ale je to jen názor,neukřižujte mě... :cry:

Napsal: 06.09.2006, 09:42
od Hynek
to harry: nikdo tě křižovat nebude :) , zvlášt když sem hodíš nějakou fotku těch tvejch Zkovejch krasavců, doufam že je to teda Harry od Příbrami :lol:

...

Napsal: 06.09.2006, 09:46
od Harryp
No jasně... :D :D :D Já se letos ještě ani pořádně neprojel...Ale fotky budou.

Napsal: 06.09.2006, 09:48
od Hynek
něco sem si u tebe fotil tak to sem s tvym svolenim můžu kdyžtak dát...

Napsal: 06.09.2006, 09:52
od raddy
CA18DET ECU ma hodnotu volnobeznych otacok nastavenu, to viem na 100%. A myslim ze 300zx to ma rovnako.
ECU sa snazi dlzkou otvorenia AAC dosiahnut prednastavene otacky.

...

Napsal: 06.09.2006, 09:53
od Harryp
Ale jistě,já mám archív stejně doma a tady z práce to nepošlu,díky...