Stránka 2 z 3

pablo

Napsal: 13.11.2006, 13:26
od pablo
mi hovor nieco o tom podvozku v tretej jazde do vrchu posledna zakruta mimo trate a to som sa tesil ze budem mat lepsi cas ako dve jazdi predtym.no ale na jaro uz bude i podvozek komplet a mozno uz stihnem aj druhy motor :D

Napsal: 13.11.2006, 17:10
od BAKALAKA
Kentoya píše:otázka je co klepe pokud je to v motoru, tak upřímnou soustrast, pokud mimo motor tak to najdeš
Tie zvuky idú z motora, ale z tej strany pri prevodovke. Ževraj by to mohla byť spojka,vposlednej dobe blbla,ale neviem.

Asi cely engine vyberiem a rozoberem,aj tak už som to chcel urobiť.

Napsal: 13.11.2006, 17:13
od kenivruh
BAKALAKA píše:
Kentoya píše:otázka je co klepe pokud je to v motoru, tak upřímnou soustrast, pokud mimo motor tak to najdeš
Tie zvuky idú z motora, ale z tej strany pri prevodovke. Ževraj by to mohla byť spojka,vposlednej dobe blbla,ale neviem.

Asi cely engine vyberiem a rozoberem,aj tak už som to chcel urobiť.
Jo jo to moze byt spojka.

Napsal: 13.11.2006, 17:27
od Kentoya
na spojce nemá co moc klepat, ale možný to je, mě se z toho prostoru ozývala klika

Napsal: 13.11.2006, 19:59
od Katany
Kentoya píše:na spojce nemá co moc klepat, ale možný to je, mě se z toho prostoru ozývala klika
spojkovy lozisko umi sakra neprijemne klepat kdyz se rozsype ... slysel jsem to na vlastnim aute ;-)

Napsal: 14.11.2006, 23:07
od Eradicator
Popiš ještě trošku přesněji to klepání, možná mi to dělá to samé. Je to v závislosti jen na řazení?

Napsal: 15.11.2006, 17:17
od BAKALAKA
Eradicator píše:Popiš ještě trošku přesněji to klepání, možná mi to dělá to samé. Je to v závislosti jen na řazení?
Najprv som to spozoroval len pri radení, ale teraz už to klepe stále, aj pri volnobehu, alebo pri stálich otáčkach a aj keď otáčky klesajú. Stíchne to len ked otáčky stúpajú. A pri 3500 ot je to už úplný orchester.Motor ale výkon nestratil.

Napsal: 15.11.2006, 21:00
od Kentoya
80% klika

Napsal: 15.11.2006, 21:06
od Katany
jestli to mizi priblizne nad 3500rpm tak se taky priklanim k klikovce

Napsal: 15.11.2006, 21:16
od Kentoya
a čím dřív to nechách udělat tím tě to vyjde levněji, protoře ti to ojebe kliku tak, že nepůjde nabrousit, oklepe to píst o hlavu a utrhne to šrouby na ojnici, takže prozatím to je jen nabroušení kliky, později i písty a ojnice a ještě se může stát že to roztrhne ojnici a ta ojnice vydře do bloku rýhu, a potom ti z motoru zůstane jen hlava

Napsal: 16.11.2006, 15:26
od Mr.FU
Podle mě taky klika, ale nevím jestli má cenu dělat jen kliku, změř tlaky, zkontroluj ojnice, jestli je ten motor tak vyběhanej že jsi prodřel šály, dá se předpokládat i spousta dalších závad. Já jen abys neudělal kliku a za chvíli nemusel motor dělat znova, natažený oka na ojnicích, vymlácený čepy, to nadělá bordelu...

Napsal: 16.11.2006, 15:39
od BAKALAKA
Katany píše:jestli to mizi priblizne nad 3500rpm tak se taky priklanim k klikovce

Ja som tym orchestrom myslel,že ešte len vtedy začne fest búchať.Nad 3500 ot sa ten rachot už nedá počúvať :?
4000 otáčok - zemetrasenie :shock:

Napsal: 16.11.2006, 15:47
od BAKALAKA
Mr.FU píše:Podle mě taky klika, ale nevím jestli má cenu dělat jen kliku, změř tlaky, zkontroluj ojnice, jestli je ten motor tak vyběhanej že jsi prodřel šály, dá se předpokládat i spousta dalších závad. Já jen abys neudělal kliku a za chvíli nemusel motor dělat znova, natažený oka na ojnicích, vymlácený čepy, to nadělá bordelu...
Idem robiť komplet GO, to je jasné, tlaky som dal odmerať - katastrofa:1.válec 9, 2.válec 9, 3.válec 6,5 a 4.válec 5

Auto je teraz odstavené.Dám sa do toho až o dva týždne,z pracovných dôvodov :evil:

Re: pablo

Napsal: 16.11.2006, 16:49
od Peca
[quote="kenivruh"]


V jari som mal casy 3:02 a to bolo tiez na zimnych a este aj s fuknutym tesnenim. Teraz tam mam T28, tento vikend davam kentoyovi spravit motor, takze uz sa tesim na jar.


Taky se moc těším na jaro. Na minulém SXu čas 3.03. Na novém mám teď už také T28, takže cca o 90 koní víc a podvozek je v lepším stavu, na závodech do vrchu se chovalo parádně, takže očekávám časy snad i kolem 2.45...?

Re: pablo

Napsal: 16.11.2006, 16:55
od kenivruh
Peca píše:
kenivruh píše:

V jari som mal casy 3:02 a to bolo tiez na zimnych a este aj s fuknutym tesnenim. Teraz tam mam T28, tento vikend davam kentoyovi spravit motor, takze uz sa tesim na jar.



Taky se moc těším na jaro. Na minulém SXu čas 3.03. Na novém mám teď už také T28, takže cca o 90 koní víc a podvozek je v lepším stavu, na závodech do vrchu se chovalo parádně, takže očekávám časy snad i kolem 2.45...?


Urcite, ved ja som vacsinu casu na ostatnych ziskaval pri brzdeni a zakrutach (je to aj vidiet na tych videach z jari aj jesene).