Stránka 2 z 2

Napsal: 08.01.2007, 16:06
od Peca
buky300zx píše:Ved to nema vobec ziadnu logiku,ako ti to moze fucat cez filter!A ako vies ze to ide cez filter?
Protože to jde z něj slyšet. A z BOVu neslyším nic...a to zvuk můžu porovnat, páč před instalací T28 fungoval..

Napsal: 08.01.2007, 16:16
od buky300zx
Logika je takato.Ked nemas bov,tak sa ti tlakova vlna odrazi od skrtiacek klapky a naraza na lopatky turba a tym ho zastavy a vznika turbo diera.(Vzduch NEJDE VON CEZ FILTER!).
Ked mas Bov,tak sa ten prebytocny tlak vypusti do okolia(pretoze pred piestom je tlak a za podtlak tak sa piest otvory).
To by ten bov muse ten tlak od niekal brat a pustat ho do sa nia aby ti robylo toto(mozno by ti to nerobilo ani vtedy).
Ja na to nepoznam odpoved,lebo to nema pre mna logiku.
Sorry ze ti neviem pomoct. :?

Napsal: 08.01.2007, 16:29
od Peca
buky300zx píše:Logika je takato.Ked nemas bov,tak sa ti tlakova vlna odrazi od skrtiacek klapky a naraza na lopatky turba a tym ho zastavy a vznika turbo diera.(Vzduch NEJDE VON CEZ FILTER!).
Ked mas Bov,tak sa ten prebytocny tlak vypusti do okolia(pretoze pred piestom je tlak a za podtlak tak sa piest otvory).
To by ten bov muse ten tlak od niekal brat a pustat ho do sa nia aby ti robylo toto(mozno by ti to nerobilo ani vtedy).
Ja na to nepoznam odpoved,lebo to nema pre mna logiku.
Sorry ze ti neviem pomoct. :?
Díky, já chápu jak to má fungovat, ale z toho mýho BOVu jsem jelen. Potřeboval bych aby na to někdo mrknul :(

Napsal: 08.01.2007, 16:31
od buky300zx
Ja ti nepomozem,byvam daleko.Nedojdes nahodou do toho Trencina?budem tam aj ja a iny a mohli by me sa ti na to kuknut.Co ty na to?

Napsal: 08.01.2007, 16:34
od Peca
buky300zx píše:Ja ti nepomozem,byvam daleko.Nedojdes nahodou do toho Trencina?budem tam aj ja a iny a mohli by me sa ti na to kuknut.Co ty na to?
Dobrý nápad, ale není to nejblíž. Uvidím ;)

Napsal: 08.01.2007, 21:13
od 935Baby
Já mám také bov Bidrin MkII.

Není to co slyšíš zvuk který vytváří vzduch který brzdí(naráží) na lopatky turba když je zavřená klapka sání?
Takové přerušované syčení, těžko to popsat - skoro to zní jako když syčí had :lol:

Když na aute nemáš BOV tak to takto syčí.

S tím bovem:

Pokud máš dobře zapojený ovládací podtlak tak to musí fungovat. Budeš mít jenom moc utaženou pružinu. Povol tu pojistnou matku a vytáčej ten středový šroub tak dlouho až ucítíš že pružina klade velmi slabý odpor. Zkus nastartovat auto a na volnoběh tu bude asi BOV malinko samovolne otvírat, tak ho přítahni dokad nepřestane na volnoběh otvírat. Potom vyzkoušej jak otvíra když prošlápněs plyn - také by při puštění plynu z 3000rpm nemel foukat.

Co si vzpomínám tak ještě Zorro mi dával instrukce abych ten šroub uplně vytočil na doraz a opět utahl o cca 1/3 rozsahu.

Mě BOV na volnoběh i když vytočím na 3 nebo 4tis otacek neotevře. Mam ho nastavený že za jízdy otevře od tlaku 0,3 bar (na budíku vidím 0,3 baru a pustím plyn a BOV foukne, pří tlaku 0,1 bar mi nefouká) při puštění plynu. Podle mě je uplne zbytečne aby foukal při menším tlaku.

Postupně ten šroub dotahuj a nějak to doladíš.

Napsal: 09.01.2007, 09:16
od nismo.power
mám kopii HKS a naprostá spokojenost..... ani sem ho nešteloval a funguje bezva, každej chodec se otočí / uskočí když dám nohu z plynu v praze :wink:

Napsal: 09.01.2007, 17:10
od MaxX
nismo.power píše:mám kopii HKS a naprostá spokojenost..... ani sem ho nešteloval a funguje bezva, každej chodec se otočí / uskočí když dám nohu z plynu v praze :wink:
mám to samé a taky spokojenost zatím! :lol:

Napsal: 09.01.2007, 21:27
od Caizi
nismo.power píše:mám kopii HKS a naprostá spokojenost..... ani sem ho nešteloval a funguje bezva, každej chodec se otočí / uskočí když dám nohu z plynu v praze :wink:
ono popravdě nepoznal jsem rozdil mezi plně dotaženým a plně odtaženým... :wink:

Napsal: 09.01.2007, 21:29
od Kentoya
a to já jo

Napsal: 09.01.2007, 22:06
od Heini
A to ja taky ale az u BLITZ :lol: