Stránka 2 z 2

Napsal: 13.02.2007, 22:07
od raddy
podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.

Napsal: 13.02.2007, 22:10
od kenivruh
A este k tomu protitlaku. Myslim, ze turbo vytvara az velmi velky protitlak na to, aby sa do toho pletol este vyfuk :)

Napsal: 13.02.2007, 22:10
od Kavas
raddy píše:podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.
Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?

Napsal: 14.02.2007, 06:05
od buky300zx
Kavas píše:
raddy píše:podlozky alebo nejaky druh boost kontrolera. tlak sa da zvysit na 1bar zo seriovym turbom, ale rozhodne s lepsou pal. pumpou a idealne aj s cipom.
Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?
Je jedno kde ten budik napojis na sanie,dolezity je len tlak a podtlak.

Napsal: 14.02.2007, 07:08
od Elviiis
Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.

Napsal: 14.02.2007, 08:22
od Kavas
Elviiis píše:Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.
No to som tak chvilku mal ale bolo to docela brutal. Vezl som matku do Trnavy s akoro ohluchla. Ale asi to tak spravim. Ked ide o vykon tak ideme cez mrtvoly :D

Napsal: 14.02.2007, 08:50
od buky300zx
Kavas píše:
Elviiis píše:Co se výfuku týče tak dej místo katru trubku a na konec laďák a máš pokoj. Nedávej tam rezonátor bo je to věc na pikaču. V podstatě by ti mněl Rezonátor pomoct tam kde nejsi schopný udělat laminární proudění protože udělá řízenou turbulenci a tím urychlí odtok spalin (taky trochu sníží hlučnost) jenže většina rezonátoru je dělaná jen tak a nic ti to neurychlí spíše naopak.
No to som tak chvilku mal ale bolo to docela brutal. Vezl som matku do Trnavy s akoro ohluchla. Ale asi to tak spravim. Ked ide o vykon tak ideme cez mrtvoly :D
:lol:

Napsal: 14.02.2007, 15:01
od tamo
Kavas píše: Ja jsem to chtel ten tlak tvednou len o trochu ked mam tlacit 0,8. moje tlaci necelych 0,7. Tak teda to zatim asi tak necham. kam si zapojujete budik na tlak turba? Ja to mam zo zadu je rozdiel ak je zapojene u skrtiacej klapky?
seriovo ma tlacit 0,7b :wink: