Stránka 2 z 3

Napsal: 09.03.2007, 16:50
od buky300zx
Skus kontaktovat Raddyho a popitaj sa jeho ci to nemoze byt v rajadiacej jednotke.

Napsal: 09.03.2007, 21:57
od Kentoya
tipl bych rozvody 40%
špatné vstřiky 10%
díra ve vedení vzduchu od turba do sání 30%
20% zbytek

Napsal: 09.03.2007, 22:25
od buky300zx
Casovanie ma OK,takze rozvody mozeme vylucit,takze tych 40% rozloz inde a mas to. :-D

Napsal: 09.03.2007, 23:46
od stiloman
Kentoya píše:tipl bych rozvody 40%
špatné vstřiky 10%
díra ve vedení vzduchu od turba do sání 30%
20% zbytek
rozvody jsem měl dole při výměně water pump....jsou 100%ok

otázka?když mi na přívodu paliva před vstřik.lištou chybí páska a přesto hadičku nevytáhne,je mozné,že to valí tlak zpět do nádrže?
jak to vyzkoušet?

Napsal: 10.03.2007, 00:01
od NISMOO7
ach páni to snáď nemyslíte vážne................... :evil:

Napsal: 10.03.2007, 00:03
od stiloman
NISMOO7 píše:ach páni to snáď nemyslíte vážne................... :evil:
co přesně máš na mysli?

Napsal: 10.03.2007, 00:45
od NISMOO7
ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... :? ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN HIHI :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO........... :?

pablo

Napsal: 10.03.2007, 01:02
od pablo
jednu radu ti dam toto robilo aj mne vyhadz vstetky hadice od klapky aj s ic poradne to vypucuj a nahod skontroluj este aj palivovi filter.a taky vzducho vycistit.po tychto opravach to jde jak ujebane inac sa to so mnou ani nebavilo.inac skusal si odpojit lambdu

Napsal: 10.03.2007, 01:16
od NISMOO7
NISMOO7 píše:ŽE ČO MÁ WASTEGATE A PREDZÁPAL SPOLOČNÉHO S TÍM,ŽE TO CUKÁ NAD 3000 OT/MIN. A LEN POD ZÁŤAŽOU A NIE PRI PRIDÁVANÍ NA VOLNOBEHU.
TO BUDE PALIVO ALEBO ECU KEĎ SA NAD TÍ ZAMYSLÍM ..... :? ALEBO NEAKÝ BUZÍK DAL PALIVOVÉ ČERPADLO OPAČNE A ODLIEVA SA BENZÍN :-D ,NIE MYSLÍM SI ŽE TO BUDE S PALIVOM ,KEĎ TREPEM KUPUJEM PIVO........... :?

Napsal: 10.03.2007, 01:32
od stiloman
myslím si,že je to palivo na 200%

otázka zní=co je špatně???

nádrž je čistá(bez jediného smítka),pal.filtr nový,walbro nové,fpr zapojeno bez solenoidu a ta svině nejede

Napsal: 10.03.2007, 01:34
od stiloman
když přidávám pomalu,tak se to rozjíždí,když dám full,tak kucká hned

Napsal: 10.03.2007, 10:38
od 935Baby
stiloman píše:když přidávám pomalu,tak se to rozjíždí,když dám full,tak kucká hned
zkontroluj zapojeni podtlaku do FPR (fuel pressure regulator) - takovy ten talířek co je za sacím blokem u přepážky a podivej se na tu hadicku kam vede a ci te neni nekde děravé nebo rozpojene. Dale vede hadicka ze zadního víka saciho bloku. Vsechny tyto hadicky vedou do Fuell pressure regulator solenoid valve. Zkontroluj jak je to zapojene a zda neni nekde poskozena hadicka.

Ty priznaky co popisujes by sedeli na problemy s ovladacim tlakem FPR.

Pro test bych doporučoval bypassnout (teda pokud uz to nemas) ten ovladaci system tlaku FPR.

Návod zde:

forum/viewtopic.php?t=6200&highlight=bypass

Napsal: 10.03.2007, 11:39
od stiloman
mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?

Napsal: 10.03.2007, 11:55
od 935Baby
stiloman píše:mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.

Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.

Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.

Napsal: 10.03.2007, 12:15
od stiloman
935Baby píše:
stiloman píše:mám to alternativně přepojene

ven ventil ovládá přetlak,nebo podtlak?
ten solenoid je tam pouze k tomu ze prepina ovladaci podtlak do FPR. A to nasledovne.

Pri studenem startu tam pousti tlak-podtlak ze saciho bloku motoru - solenoid je vyply.
Pri startu tepleho motoru je solenoid preply a FPR je ovladany tlakem afmosferickým a tím zvyšuje tlak paliva aby se usnadnil start - Tento system se zda byt užitečný pouze v Africe a jiných extremně teplých oblastech... asi.

Neslyšel jsem že by nikdo z nas měl problemy s startovanim tepleho motoru potom co bypassnul ten ovladaci solenoid.
myslím ventil regulace tlaku paliva......ne solenoid