Stránka 2 z 3

Napsal: 12.03.2007, 16:47
od pbrvs
Objednal jsem dnes tento catch tank - muzete mi prosim nekdo priblizit jak s napojenim na CA - kterou hadici kam nejlepe.diky

Napsal: 12.03.2007, 17:42
od pbrvs
omluva - tento Obrázek

Napsal: 12.03.2007, 18:49
od blázen
kde si je objednával? a kolik stál?

Napsal: 12.03.2007, 18:52
od buky300zx
Z hlavy ti ide odvetravanie do sa nia(aspom ja to tak mam),napoj hadicu co ide z hlavy do tanku,z tanku druhu strc do sania a je to vybavene.

Napsal: 12.03.2007, 19:41
od pbrvs
je to z ebaye za 50 dolacu a postovny asi za dvacku.

Napsal: 13.03.2007, 08:48
od kenivruh
Takze uz asi na 99% nedymi :wav: Chyba bola v tom "patentovanom" filtry v odvetravani vaciek. Obrázek
Bol zaj... jak svina takze cez neho nepresiel ani kusok vzduchu. Som ho vydrbal prec, dal naspat tu spojku co bola povodne a uz nedymi. Filter vsak pojde naspat, len musim zohnat nejaky s vacsim priemerom. PCV ventil uz je zapchaty.

Napsal: 13.03.2007, 08:55
od adner
Keni,to bude dělat pořád,ať tam dáš filtr jakej chceš.Jakmile se to nacucá olejem,ucpe se to.

Napsal: 13.03.2007, 08:56
od kenivruh
adner píše:Keni,to bude dělat pořád,ať tam dáš filtr jakej chceš.Jakmile se to nacucá olejem,ucpe se to.
To hej, ale teraz ho uz budem menit pravidelne ;) Aspon kym tam nedam catch tank.

Napsal: 13.03.2007, 09:07
od raddy
daj si pozor aku nadobu kupis, vela ich je prazdnych a neplnaia ziadnu funkciu, musi tam byt nejaka prepazka+nerezova vata alebo nieco podobne, inak co vojde dnu, pojde rovnako aj von. Zmysel odlucovacej nadoby je aby nesiel olej do sania cez odvetranie vaciek, co sa deje ked je motor viac ojazdeny a pretlak vo vackach vytlaca viac oleja. Ak sa to deje, je dobre dat jednosmernu klapku a nechat odvetranie vaciek ukoncene v nejakej nadobe bez napojenia spat do sania. Dobra odlucovacia nadoba by to mala takisto zvladnut. Filtre nie su vobec vhodne, pretoze cez odvetranie ide vzdy aspon vodna para, ktora obsahuje olejovy sajrajt a rychlo filter zapcha. To by sam o sebe problem nebol, horise je to, ze sa pretlakuje motor a presakuje olej.

Napsal: 13.03.2007, 09:15
od Elviiis
No přemýšlel jsem že bych to nějak ukončil ale tá dadička je napojená samozřejmně před turbo a tím pádem to ten přetlak vysává. Nebude vydit když to bude prostě jen odcházet? a nebude tam podtlek vytvořený turbem? I když to tam pak bude vlastně jakou NA motorů.

Napsal: 13.03.2007, 09:27
od raddy
pred turbom nie je takmer ziadny podtlak. je tam len maly podtlak dany odporom filtra, dajme tomu 1.5psi. ak bezi motor v podtlaku, tak su vacky podtlakovo odvetrane do bloku sania. ak bezi motor v booste, tak plyny odchadzaju pred turbo a spaluju sa.

ak pouzijes jednosmernu klapku (smerom von od motora) na odvetrani vacky a upchas dieru v hadici pred turbom, tak mozes odvetranie vyviest uplne mimo motora. plyny z neho pojdu len ked bude turbo v pretlaku, takze ta nebude otravovat ani pripadny smrad a vodna para.

Ak odstavis PCV ventil, tak plyny pojdu z odvetrania stale.

Napsal: 13.03.2007, 09:38
od Elviiis
hm.. Přmýšlím že bych si uděl nádobku s přepážkou od vrchu a dole s mezerou. Jednou stranou bych tam vedl odvětrání a nadruhou strnu bych dal malej vzduchocej filtřík .

Napsal: 13.03.2007, 09:42
od raddy
ak mas seriovo zapojeny PCV ventil, tak ti bude motor sat cez filtrik nemerany vzduch a motor na volnobehu pojde zle. Ak chces mat vyvod z nadobky nezapojeny do sania, tak musis pouzit jednosmernu klapku pred nadobou.

Napsal: 13.03.2007, 09:48
od Elviiis
A jakému tlaku má ta klapka odolávat? a nebo je to jedno?

Napsal: 13.03.2007, 09:58
od raddy
pouzi obycajnu plynovu jednosmernu klapku. neodolava takmer ziadnemu tlaku, v skutocnosti odolava podtlaku, ktory je v odvetrani vaciek, je to mechanicka klapka so slabou pruzinkou.