Prosim pomozte-SURNE!

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tamo » 18.04.2007, 14:50

hej ECU ovlada otvorenie vstrekov, ale to by nemalo mat ziadny vplyv na tlak paliva
Nissan 200SX S13 1990

Uživatelský avatar
Goodziller
user
Příspěvky: 1314
Registrován: 30.10.2005, 11:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Goodziller » 18.04.2007, 15:04

No to ne, ale je to jedna z moznosti proc se to uchlastava.

Uživatelský avatar
Idaho
user
Příspěvky: 690
Registrován: 08.06.2006, 08:24

Příspěvek od Idaho » 18.04.2007, 16:05

řešíme něco podobného na fiatu coupe - tam je tozpusobeno tím že HP walbro dává tak vysoký tlak že to už seriový FPR neukočíruje, pomohla montáž aftermarket FPR.
moje doměnnka je že by mohlo i snížení voltáže walbra ( Hp walbra jsou vícestupnová a tuším že je možno minimálně dvema zpusoby přivéct proud apodle toho tlačí palivo..
prosim dotazy, objednávky směřujte na idaho(zavináč)dicompracing.com ne do PM ...72789432tři
_____________________
Prodej seriových ND, autoservis, transport po EU na podvalu ( od 7kč/km ) tak i na dovolenou - řidič + 7míst, dual klima, LEd TV ( od 4,5kč/km )
Dovoz JDMmotorů/frontclipů, osobní výběr a kontrola dovážených dílů

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2007, 17:06

aby som to upresnil, problem je vyhradne vo vysokom tlaku paliva. Nie je to ovplivnene ani ECU ani AFM. Tlak je vysoky aj ked je motor vypnuty a benzin koluje len od pumpy cez fpr a spat. Nie je problem ani v odtoku. Vyzera to ze ako pise Idaho, seriovy FPR nedokaze regulovat zvyseny prietok od walbra. Je to divne, kedze na nete je vela instalacii walbra so seriovym Z31 FPR, ale mozne je vsetko. Este som bukymu odporucil skusit fpr z 200sx, kedze ten nema s walbrom ziadny problem. Je to dobre odskusat pred tym nez kupi za nejakych 6000 novy FRP....

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 18.04.2007, 17:18

co sa tyka znizovanie napatia, to samozrejme pomoze, ale nie je riesenie, kedze pri bukyho uvazovanom vykone nad 450k bude walbro aj pri normalnom napati na konci svojich sil.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 18.04.2007, 17:18

Zajtra skusam 200sx FPR.Dam vedet.Modlite sa. 8)
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 21.04.2007, 13:38

Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne! :evil:
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.04.2007, 14:53

bohatost směsi je závislá na benzínu a vzduchu, jestliže to není benzínem, je to vzduchem jak jsem psal výš, tudíž AFM, klapka na sání, začal bych tady, přestože raddy píše že je to oki, co ukazuje widwband lambda a při kolika otáčkách

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh » 21.04.2007, 14:55

buky300zx píše:Pani,nepomohlo ani zredukovanie tlaku na 2,5baru.Meral som aj tlaky vo valcoch a kazdy jeden ma 10barou na pi.ny chlp.Poradte mi cim to moze byt.
Asi ma uz z toho je.ne! :evil:
Sirkopasmova lambda ti ukazuje prilis bohatu zmes ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 21.04.2007, 16:29

Ta este neukazuje nic,lebo sa potrebuje trochu zahriat,ale neni cas,lebo dovtedy to auto skape.Z vyfuku ide strasne cierny dym a hnet to zahadze sviecky.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 21.04.2007, 16:53

Kentoya píše:bohatost směsi je závislá na benzínu a vzduchu, jestliže to není benzínem, je to vzduchem jak jsem psal výš, tudíž AFM, klapka na sání, začal bych tady, přestože raddy píše že je to oki, co ukazuje widwband lambda a při kolika otáčkách
problem je rovnaky aj pri odpojenej AFM, kedy ma bezat ECU v nudzovom rezime, podobne ako nasa. Avsak aj pri seriovej ECU s odpojenym AFM to neslo dobre. Jedine co sposobilo zmenu, bola zmena predzapalu posunutim rozdelovaca. Cierny dym z vyfuku nemusi znamenat len prilis bohatu zmes ale aj nespravne casovanie predzapalu.
Lambda neukazuje nic, nakolko nedochadza k spalovaniu benzinu.

Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od Kentoya » 21.04.2007, 18:12

tak to je potom každá rada drahá,

jinak co jsem ten motor slyšel, jak jsi vyjížděl z garáže, tak chod motoru byl pravidelný, takže zapojení takových těch kravin okolo bude asi dobře,

tak a ted k tomu aby se dala zjistit směs, stálo by za to udělat si děličku napětí, kterou zapojíš místo snímače teploty (prostě dodáš volty jako by voda měla 85 st. celsia) a dodáš ECU signál, že je motor teplý i když bude studený a tím pádem by měla ECU omezit dávkování paliva, a dalo by se to změřit, jinak ECU má stejné vyhodnocování jako u dvoukila? pokud jo co kody? tuším že nic nenajde a ani nenašla, protože by to raddy napsal, ale pro jistotu se ptám protože nevím jestli má samovyhodnocování

další možností je pokud je to poměrem paliva a vzduchu, mít odpojenou nějakou díru v sání, skoro to neudrží volnoběh, ale pokud to pojede, víš že je špatný AFR, pokud to nepojede, bude potřeba hledat asi někde jinde jako např časování apod

Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adner » 22.04.2007, 01:47

čidlo t vody umí odejít ze dne na den.A zamysli se,jestli jsi před tím netankoval.Špatný benzín už mně párkrát těžce vycukal.

Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Příspěvek od buky300zx » 22.04.2007, 06:27

adner píše:čidlo t vody umí odejít ze dne na den.A zamysli se,jestli jsi před tím netankoval.Špatný benzín už mně párkrát těžce vycukal.
Uz som to cidlo mal aj odpojene a zapojene a nic.Benzin som teraz daval len V-power Racing + trochu toluenu.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk

Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy » 22.04.2007, 16:33

no kazdpadne bude problem v tlaku benzinu, pretoze ten je vyssi ako ma byt podla manualu, z nejakeho dovodu. avsak aj po jeho umelom znizeni je problem rovnaky.

diera v sani nebude, pretoze to ide rovnako aj s odpojenym afm. pri odpojeni afm moze byt v sani diera, motor pojde normalne, takto sa aj netesnosti odhaluju.

cele je to zvlastne....

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 142 hostů